SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na redukcję do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 853

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 316
Witam,
Coś o mnie - 22 lata, ćwiczyłem siłowo około pół roku, później była 2 letnia przerwa niezależna ode mnie. Teraz ćwiczę około 3 miesięcy i dopiero zabrałem się za dietę. Celem jest zrzucenie całkiem sporej tkanki tłuszczowej, żeby później móc wziąć się za masę.
Warzywek do bilansu nie liczyłem dlatego nie ma ich w zrzucie.
Proszę o ocenę.
P.S.: Wiem, że jako tłuszcze lepsze są orzechy włoskie lub nerkowce, ale jestem studentem i trochę cienko z budżetem :)


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 316
Zapomniałem o wzroście i wadze. 176 cm i 76 kg.
Będę wdzięczny za każdą opinię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 14747 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 102587
Bilans wyszedł właściwy,choć mam kilka zastrzeżeń.Jeśli w pierwszym posiłku masz same białka i tłuszcze,jako ostatni posiłek zjadłbym porcję węglowodanów złożonych(dla głębszego snu i lepszej regeneracji).W diecie redukcyjnej ograniczyłbym do minimum produkty mleczne.Osobiście do pierwszego posiłku dodałbym węglowodanów,zmniejszając liczbę tłuszczy,natomiast zbilansowałbym je podczas kolacji,jedząc tłustą rybę z warzywami.Najlepiej skomponowałeś dwa środkowe posiłki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący