SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcję, Low Carb ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 662

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1556
Mężczyzna
23 lata
194cm wzrostu
około 113kg wagi
cel: 90kg - TYM RAZEM DAM RADĘ
Zapotrzebowanie kcal: 2850
Typowy endomorfik z nie dużą ilością ruchu poza siłownią.
Siłownia: 4x30min ze stopniowym dokładaniem

Redukowałem już kilka razy, za pierwszym razem zjechałem ze 135kg na 115kg (2-3lata temu), kolejnym razem było to 120-108kg Było to w tamtym roku (pod skrzydłami niezbyt lubianego czarnego ...mhm.. Wszyscy wiemy :D ), efekty były bardzo zadowalające gdyż udało mi się zbudować sporo masy mięśniowej za tym drugim razem, niestety ryżem zacząłem wymiotować, a z 'trenerem' się nie dogadywać :) Obecnie brakuję trochę motywacji, próbowałem coś tam w listopadzie, próbowałem w styczniu, no ciężko jest.

Low carb, nigdy nie próbowałem, i tu kilka moich pytań. dajmy na to takie makro: białko 2g/kg , węgle 50g/dzień reszta tłuszcze.
Czy takie makro trzymać tygodniami do upragnionego celu (po 2 tyg wejść na 100g węgli/dzień). Czy może jest jakiś system przeplatania diety low carb z inną w jakieś dni ? Próbowałem coś znaleźć na ten temat na forum ale może źle szukałem, a może nie ma.
Na pewno potrzebuję trochę motywacji, głodu siłowni jaki był we mnie rok temu. Motywacją są efekty

Będę wdzięczny za każdą radę czy wskazówkę.
Jeżeli chodzi o jakościowe produkty, to mam bardzo dużą wiedzę, z tego zakresu nie potrzebuję pomocy.


Zmieniony przez - oskar24 w dniu 2018-03-11 22:38:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4098 Napisanych postów 68566 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 562492
Na początek nie kombinuj tylko standardowo załóż :
2 g białka / 1 -1,5 g tłuszczy i reszta wegle
Zacznij od wyliczenia zapotrzebowania :
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1556
Tyle, że to nie jest mój początek , temat ciągnie się już długo z przerwami , stąd moje pytanie o odmianę. To co napisałeś jest mi bardzo dobrze znane, a zapotrzebowanie jest już podane właśnie podług tego kalkulatora
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4098 Napisanych postów 68566 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 562492
Wstaw obecny model żywienia . Ostatnio stosowana dieta jak wyglądała .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1556
Obecnie wszystko co jest pod ręką.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1556
Chodzi mi tylko o wiedze czy możną ją przemiennie z czymś łączyć , byłoby spoko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza redukcja - pierwsze problemy?