SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na nabranie masy - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 587

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 522
Witam, chciałbym poradzić się co do diety.
Cel - przybranie masy.
Wiek - 21
184cm / 70kg
Staż - 3.5 roku
Trening - 3-4 razy w tygodniu
Suple - BCAA + Glutamine, TCM + Taurine Ostrovit, OstroVit Pump.

Oczywiście to jest przykładowa dieta, wymieniać będę mięso z wołowiny na indyka czy rybę, kaszę gryczaną na jaglaną, jajko ze śniadania na parówki.
Mam także pytanie, między którymi posiłkami najlepiej robić trening? Da radę po drugim i w inne dni po czwartym?

Dodatkowo w dniu mogę podjadać w razie czego słonecznik/orzechy/rodzynki.




Sorry za dwa tematy ale przypadkowo odświeżyłem stronę przy dodawaniu ;)


Zmieniony przez - Mdozed w dniu 2016-03-14 00:34:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 178
Zaczne na poczatek od supli. BCAA tylko dni treningowe 30min przed treningiem 1g/10g masy ciala, druga taka sama porcja do wody w trakcie treningu. Kreatyna przed i po treningu tylko w dni treningowe. Glutamina po treningu i na noc, jak sie skonczy to nie kupuj (chyba, ze nie szkoda Ci pieniedzy). Polecam zaopatrzyc sie w koncentrat bialka serwatkowego i pic po treningu i w ostatecznosci jako wzbogacenie posilkow ubogich w bialko. Reszte supli co masz lub planujesz kupic to juz kwestia portfela.

Dieta generalnie bardzo biedna. Przy Twoim wzroscie bilans kaloryczny na poziomie okolo 2800 moze byc malo zeby przytyc. Zdecydowanie za malo dobrej jakosci bialka. Te parowki to lepiej zostaw na pulce "nie ruszac" i zostan przy jajkach. Warzywa postaraj sie jesc do kazdego posilku, pomidora mozna zabrac ze soba jak kanapki, duzo innych warzyw rowniez. Troche malo blonnika w posilkach, dosyp otreby do omletu, zjedz jablko lub banana. Ryz, duzo ryzu, bialego i brazowego.

Jesli chodzi o trening to najlepiej zeby byl poprzedzony tresciwym posilkiem bogatym w wegle zlozone, bialko i w miare mozliwosci mniej tluszczu, lecz nie musisz go wykluczac.

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na przybranie masy - do oceny

Następny temat

podwyższona insulina

7 powodów dla których nie powinniśmy się garbić 7 powodów dla których nie powinniśmy się garbić Co należy jeść, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego? Co należy jeść, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego? Kawa czy kofeina. Jak stosować kofeinę by poprawić wyniki sportowe? Kawa czy kofeina. Jak stosować kofeinę by poprawić wyniki sportowe? Czy od ćwiczeń maleją piersi? Siłownia a utrata biustu Czy od ćwiczeń maleją piersi? Siłownia a utrata biustu Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Przysiady i ból pleców, przyczyny Przysiady i ból pleców, przyczyny Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał