SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase do oceny po redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1315

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14069
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 72
Wzrost : 182
Obwód klatki : 94
Obwód ramienia : 33
Obwód talii : 77,5
Obwód uda : 57
Obwód łydki : 36
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 11%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła xD
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - 3x kickboxing 1x crossfit
Odżywianie : nie ma problemów tylko nie umie dobrać diety ;]
Cel : masa rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe :
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, kickoxing
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : wcześniej BCAA, cm3 trec
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana


Witam, redukcje skończyłem przed świętami ;] teraz chciałbym zacząć masować i mam pare pytań na redukcji miałem 2700 kcal teraz chcę podnieść do 3500~ czy to nie za duży skok? i Czy tak może wyglądać moja dieta? Czy nie ma za dużo tłuszczu ok.100g, białka ok.250 lub węgli ok.380 w niej? I czy muszę zmienić trening, czy da rade te 7 dni ćwiczyć, a sucha masa pójdzie w góre(na kb mi zależy najbardziej)? Z góry dzieki za wskazówki na redukcji bardzo sie przydały 2 miechy - 10kg ;] tkanka(według kalkulatora potreningu.pl) z 22% na 10%.
Miska(miedzy 5 a 6 posiłkiem trening):







Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2012-12-24 22:39:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1057 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14447
W rozpisce masz błedy, dwa posiłki o 17, zresztą po co godzine po posiłku chcesz znów jeść?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14069
-.- no to rzeczywiście problem idę się powiesić masz napisane 5 i 6 to przed i po treningu zależy jak sie trening zacznie i skończy, pije to 30min przed i 20min po -.-

Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2012-12-24 22:57:05
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1057 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14447
Jeśli to zdanie "Miska(miedzy 5 a 6 posiłkiem trening): " mówi o treningu to świetna konstrukcja..


1. Po cholere ci tyle białka przy twojej wadze, tym bardziej na masie..,
2. Po co w tylu posiłkach nabiał, zjedz raz kure, raz ser,
3. Standardowo napiszą ci żebyś podbijał 200-300kcal i obserwował.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14069
No i teraz dzięki a co jest nie tak w zdaniu: między 5 a 6 posiłkiem trening? I jeszcze pytanie białko zastąpić na węgle czy tłuszcze zależy mi na w miarę suchej masie pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1057 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14447
Wendeta
No i teraz dzięki a co jest nie tak w zdaniu: między 5 a 6 posiłkiem trening? pozdro

Sorry, przycięło mi kawałek tekstu :|:| LOL bez kitu jaka lipa.

Jeśli podbijesz kcal o 300, a nie tak dużo jak napisałeś, to poprzez zmniejszenie białka będzie akurat. U mnie to za duży skok (tyle kcal), więc nie robił bym takiej ostrej zmiany, chyba że utrzymasz kardio jeszcze.

Aha tak nawiasem mówiąc te kalkulatory do pomiaru tkanki to o dupe rozbić. Wg. mnie lepszy kliper za pare złotych


Zmieniony przez - bonku5 w dniu 2012-12-24 23:43:32
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 9947 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52544
Na jaką cholerę rozbijasz to wszystko na tyle posiłków? Zamiast się rozdrabniać po 50g twarogu w 10 posiłkach, weź zrób z tego wszystkie 4-5 solidnych, skomponowanych dań i już.

Po co przed treningiem to mleko z bananem i miodem?
Mleko dorzuc do WPC po treningu. Miód wywal i zastąp świeżymi owocami, bo pod tym względem Twoja dieta kuleje - a wrzucenie jednego banana po treningu to troche malo, nie sadzisz? Jak stoisz z warzywami?

Z nabiałem nie przesadzaj, Twoja dieta jest uboga w omega-3, dorzuć jaką rybę, orzechy, ew. olej lniany/rzepakowy zimnnotloczony. Oliwa z oliwek, jako jedyne zrodlo tluszczu - to opcja raczej przeciętna.

Dlaczego jesz wyłącznie drób?

Zamiast jeśc kasze kuskus - dorzuciłbym np. ziemniaki.

Zmieniony przez - Skerx w dniu 2012-12-25 15:47:01

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3100
No więc na prośbę zajrzałem i proponuję:
Jeżeli na redukcji miałeś 2700kcal to nie rób tak wielkiego skoku na raz. Podrzuć na początek 200-300 kcal i obserwuj jakiś czas co się dzieje. Jeżeli waga spada-stopniowo podbijaj w górę kcal,jak rośnie za szybko ujmuj stopniowo-to najlepszy sposób-:Obserwacja własnego organizmu". Za mało w diecie świeżych warzyw-podbij ich ilość. Z białkiem to już przesada-2,5g/kg masy ciałka w zupełności na początek wystarczy-po co przemęczać wątrobę. Utnij ich na korzyść tłuszczy. Przelicz wszystko jeszcze raz dla 2900-3000 kcal na początek i wtedy zobaczymy jak to będzie wyglądało. Miód-tylko prawdziwy i jeżeli podczas treningu nie masz siły,jesteś ospały i brak Ci energii,możesz rozpuścić łyżkę w wodzie i popijać podczas treningu,jeżeli energii masz dość-wywal.Dodaj jakieś rybki,inne mięsa do meni.Twaróg proponuję półtłusty,nie jest aż tak przetworzony. Urozmaicaj tłuszcze również-tłuste rybki,mięsa też na zdrowie wyjdą w ograniczonych ilościach:) Pzdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14069
@Skerlex - warzywa w każdym posiłku lecz nie wliczam do bilansu (podpatrzyłem u Huberta), orzechy są przed snem czy do tego muszę dodać jeszcze? Tyle posiłków, bo 2 i 3 to jeden jest zapakowany do pudełka tylko rozbity na 2 przerwy w szkole. Banan miód przed treningiem miał służyć jako shake, ale ok wywalam, ryby jem raz w tygodniu w tych posiłkach co kurczak w tych samych proporcjach. Kuskus jem na zmianę z ryżem/ziemniakami/makaronem. Drób na zmiane z wołowiną i rybami. Dzieki za korekte i czy po tej odpowiedzi coś jeszcze muszę dorzucić?

@Pawlo - ok kcal ucinam, warzywa w każdym posiłku lecz nie wliczam do bilansu, a jak obetnę białka na korzyść tłuszczy nie zaleje mnie? Energi mam więc ok miód wywalam, ryby jem raz w tygodniu w tych posiłkach co kurczak, czasem zamiast kuraka wołowina. Twaróg zmienię podbije tłuszcze hehe ;]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3100
W sumie gdy utniesz kcal do 3000 to może nie trzeba będzie ucinać białka na korzyść tłuszczy tylko obciąć białko bez uzupełniania go innym makroskładnikiem:P Nie wiem czy Cię nie zaleje,na pewno nie zaleje Cię w ciągu tygodnia i przez ewentualne podbicie tłuszczy-to jest właśnie to błędne myślenie że zalewa przez tłuszcze-nie przez tłuszcze tylko "ogół" złego odżywiania.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14069
aha to dzięki bardzo ;] jutro podeślę zmienione meni i zobaczymy czy ok ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wahania

Następny temat

odchudzanie

Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light