SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1116

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
Witajcie ;)
9 miesięcy treningów jak krew w piach. Pomimo trzymania michy zalało mnie fatem i wodą, a mięsa przybyła znikoma ilość. Obecnie cel to powolna masa którą zamierzam wspomóc kreatyną, aakg, kofeiną, witaminami (cykl 12.tygodni).
Dziwne jest to, że jadłem sporadycznie coś słonego lub nabiał, a zalało mnie wodą to samo się tyczy fatu gdzie kaloryczność miałem na +/- 0% a zalewało mnie fatem. Do rzeczy, plan jest taki, że zwiększam kaloryczność, ucinam białka i dodaje warzywa do każdego posiłku i pilnuje tłuszcze (często zdarzało się, że nie jadłem ich w ogóle, albo o połowe mniej). Ćwiczę co drugi dzień splitem trzydniowym. Sen od 6 do 7h w weekendy nawet 10h. Zero alkoholu, zero papierosów, zero innych używek. Abstynent 100%. Praca fizyczna jako kurier codziennie po 10h a czasem nawet 12h, więc zapotrzebowanie na energię jakiś tam jest ;)

Dwa plany żywieniowe w DT i DNT

Jakie źródła tłuszczy jeszcze dodać? Olej z pestek winogron (ulubiony) oliwa z oliwek, olej lniany?

Warzywa z hortexa dla zoobrazowania gramatury, w planach jest brokuł, pomidor, papryka, ogórek etc.

Jeśli chodzi o pierś z kurczaka, to nie, nie znudzi mi się ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
DNT



Zapomniałem dodać;

Wiek: 25
Wzrost 188
Waga 90.1
Cel: powolna masa



Zmieniony przez - And rzey w dniu 2016-08-06 15:20:39
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3158 Napisanych postów 15716 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145719
Masz sporo białka. Obstawiałabym tutaj te 180g. I mimo że kurczak Ci się nie znudzi, wymieniaj go z innymi równie wartościowymi produktami zawierającymi białko (ryby, jaja, podroby, tłustsze mięsa)
Pytanie też zasadnicze jest takie, czy Tobie masa potrzebna? Wrzuć zdjęcia poglądowe.
Dieta ogólnie monotonna. Brak owoców, nie wymieniasz produktów tłuszczowych. Sam olej o tyle.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2074 Napisanych postów 60304 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298880
Tak jak pisałem w twoim temacie w galerii zdjęć ja bym poprowadził lekką redukcje zbił trochę tłuszczu na twoim miejscu i tej wody. Bo się zalałeś.
I Nie wiem czemu ma służyć taka ilość na siłe węglowodanów ? bo ja nie rozumiem naprawdę , po twojej sylwetce widać że będziesz miał tendencje do zalewnaia sie. Wypoziomuj sobie trochę to , daj więcej tłuszczy , mniej węgli i zobaczysz różnicę.

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
Zrzuciłem od czerwca zeszłego roku bardzo dużo kilogramów, gdybym nadal miał cisnąć redukcje to nie wytrzymał bym chyba tego. Te 7 miesiecy mnie bardzo wymęczyło. Oczywiście zamierzam dodawać zamiast piersi karczek b/k i pangę (inne ryby mi nie smakują). Owoce to cukry prostę i tylko po treningu chce dodać.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
gienus12
Tak jak pisałem w twoim temacie w galerii zdjęć ja bym poprowadził lekką redukcje zbił trochę tłuszczu na twoim miejscu i tej wody. Bo się zalałeś.
I Nie wiem czemu ma służyć taka ilość na siłe węglowodanów ? bo ja nie rozumiem naprawdę , po twojej sylwetce widać że będziesz miał tendencje do zalewnaia sie. Wypoziomuj sobie trochę to , daj więcej tłuszczy , mniej węgli i zobaczysz różnicę.


Faktycznie teraz WW mam na poziomie 5.4g, tłuszcze 1g czyli podbić tłuszcze, a węglowodany obniżyć do np. 3g? Kalorie z węgli zastąpić kaloriami z tłuszczy?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2074 Napisanych postów 60304 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298880
Dokładnie tak, nie ma sensu dawać tylu węglowodanów, jeszcze przy twojej budowie i jeszcze piszesz że byłeś otyły no to już wogóle wbijasz sobie sam nóż w nogę.
daj węgle do max 3,5-4g na kg a resztę wypełnij tłuszczami , białka nie rusz a jak już to możesz luźno obniżyć , nie musisz mieć go aż tyle.
I wtedy obserwuj swoje ciało

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
Za pierś z kurczaka jak wrzucę karczek, łopatkę i tłuste ryby to będzie dobrze? A przed i po treningu też tłusto? Jak wtedy z ryżem przed treningiem?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2074 Napisanych postów 60304 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298880
masz dowolną gamę mięs na masie , co kto lubi. Ja zwykle łopatkę,szynkę wieprzową daje i przeplatam z kurą i indykiem. Przed treningiem nie dawał bym dużo tłuszczy bo żołądek tłuszcze dłużej trawi i możesz być poprostu zapchany i się źle czuć , po treningu jak chcesz .
Nie rozumiem pytania z ryżem przed treningiem , czy możesz dawać? oczywiście że możesz
1

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut.

http://www.sfd.pl/gienus12__Time_To_Cut-t1094203.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
DNT

Orzechy włoskie (lubię je chrupać) jakie można jeszcze dodać? Olej z pestek winogron wymiennie na.oliwe z iwek, olej lniany etc. Jeśli chodzi o mięsa to pierś z kurczaka i karczek mi najbardziej stykają nie lubię kombinować w kuchni z wieloma produktami z prostego powodu - nie chce mi się garów potem sprzątać

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 634
DT

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bęben na masie

Następny temat

dieta redukcyjna endomorfik

Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Trzymaj swój apetyt w ryzach! Trzymaj swój apetyt w ryzach! Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Nikotyna jako środek dopingujący Nikotyna jako środek dopingujący Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Nie żyje Tim De Wever Nie żyje Tim De Wever