SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 637

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 351 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5276
I.Sniadanie
100g platkow owsianych + 3 jajka

II.Przedtreningiem
100 g kaszy + 150 kurczaka+ warzywa

III.Potreningu
100 g kaszy + 150 kurczaka+warzywa

IV.WPC Ostrowia+ pomarancz

V.100 g kaszy + 150g kurczaka+warzywa

V. serek wiejski + oliwa z oliwek

mam pytanie czy moze byc taka dieta.
dodatkowo stosuje oprcz wpc ostrowia monohydrat kreatyny

Zmieniony przez - jaa89 w dniu 2013-01-30 16:20:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10283
nie wiemy jakie masz zapotrzebowanie, nie wiemy jak kalorycznie wyglada ta dieta wiec nie wiemy czy moze byc taka dieta. w sumie to jest srednia bo jesz tylko kasze i kurczaka a jest sporo innych rzeczy ktore mozna wcinac. policz najpierw ile czego potrzebujesz i uloz bardziej urozmaicona diete
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 351 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5276
Całkowite dzienne zapotrzebowanie kcal przy obecnej wadze (87 kg): 4045 kcal

Z czego, wartość kaloryczna poszczególnych posiłków powinna się rozłożyć w sposób następujący ( oczywiście nie musi to być dokładność co do 1 kcal- powiedzmy odchylenie może się wahać w granicach +/- 5%):

Śniadanie 1011 kcal (+/- 51 kcal)
Drugie śniadanie 405 kcal (+/- 20 kcal)
Obiad 1416 kcal (+/- 71 kcal)
Podwieczorek 405 kcal (+/- 20 kcal)
Kolacja 809 kcal (+/- 40 kcal)
Aby Twoja dieta była odpowiednio zbilansowana, powinieneś wraz z pożywieniem jakie spożywasz w ciągu doby, dostarczyć odpowiednio:

Białko: 202 g
Węglowodany: 556 g
Tłuszcze: 112 g

W takim razie zeby to byla masowka musze dodac jeszcze jakies 500 kcal do dziennego zapotrzebowania tak?

Zmieniony przez - jaa89 w dniu 2013-02-05 17:25:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 384 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3628
podpinam sie pod pytanie, i czy dieta kolegi jest OK? chce zrobic podobna, waze 85kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10283
duzo wyszlo tych kalorii. jezeli dobrze policzyles to do tego co wyszlo powinienes dodac z 300 kalorii. mozesz i 500 ale lepiej mniej na poczatek i zobaczyc czy tluszczu nie lapiesz. teraz uloz sobie diete gdzie bedziesz mial policzone wszystkie skladniki zebys wiedziel czy czegos brakuje czy nie http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 863 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 42481
te kcal to przesadzone moim zdaniem, masz npisane ze krotko trenujesz wiec do tej kcalorycznosci nie doszedles z czasem jak rozumiem tlyko od tej diety chcesz zaczac?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaka diętę zastosować ??

Następny temat

Trzy rodzaje ryb do wyboru, jakie lepsze?