SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 718

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
Wiek 15 lat
wzrost 172 cm
waga 70 kg
zapotrzebowanie kaloryczne 2200

7.00
Płatki owsiane 60g
rodzynki 20g
orzechy 15g

12.30
chleb pełnoziarnisty 4 kromki
ser żółty 20g
banan 1szt.

15.00
ryż jedna torebka
ryba, pierś, wołowina 100g
oliwa z oliwek 20 ml
banan 1szt.

18.30
ryż 1 torebka
ryba, pierś, wołowina 100g
miód 20g

20.30
twaróg półtłusty, chudy 100g
chleb pełnoziarnisty 2 kromki


Proszę o ocenę i ewentualną poprawę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 7150 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84652
Wiek 15 lat
wzrost 172 cm
waga 70 kg
zapotrzebowanie kaloryczne 2200 (nie za małe to zapotrzebowanie, bo na takie wygląda)

7.00
Płatki owsiane 60g
rodzynki 20g
orzechy 15g
/dodaj ze 2 jaja jako źródło białka

12.30
chleb pełnoziarnisty 4 kromki
ser żółty 20g/zamień na mięcho ew na szynke z piersi kurczaka.
banan 1szt./tutaj lepiej warzywo
// dodaj zdrowe tłuszcze np słonecznik.

15.00
ryż jedna torebka
ryba, pierś, wołowina 100g
oliwa z oliwek 20 ml
banan 1szt./ tak jak wyżej zbędny dodaj warzywa

18.30
ryż 1 torebka /proponuje zamiane tego źródła ww np na makaron drum
ryba, pierś, wołowina 100g
miód 20g

20.30
twaróg półtłusty, chudy 100g
chleb pełnoziarnisty 2 kromki/wywal sam twaróg wystarczy

Uwzględniasz w tej diecie trening? Bo jeśli tak parę rzeczy się pozmienia. I oblicz to zapotrzebowanie jeszcze raz bo coś mi się wydaje że tak mało jedząc to Ty masy przy 70kg nie zbudujesz.

Zmieniony przez - eNd_ w dniu 2008-03-24 23:54:21

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
Tak uwzględniam trening oczywiście.
Od godziny 17 do godziny 18.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1038 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8035
JA MAM 65 KG I WALE 4000 KCAL DZIENNIE
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
I co dobre przyrosty? Jaki wiek? i wzrost.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1038 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8035
HEHE JA JESTEM OD 11 DNI NA DIECIE PO POL ROCZNEJ PRZERWIE

TE 4000 KCAL COS DAJE


11 DNI TEMU WAZYLEM 63 KG A DZIS SIE WAZYLEM TO MAM 68 ALE W UBRANIU A UBRANIE Z 2 KG

Zmieniony przez - -basta- w dniu 2008-03-25 00:45:32

Zmieniony przez - -basta- w dniu 2008-03-25 00:46:06
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 13305 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45246
każdy ma inny organizm. Ja waże prawie 90kg i 4 tys ze znaczną ilością węgli było by dla mnie b.dużą ilością

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1038 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8035
WIESZ, JA SIEDZE NAD MICHĄ, PŁACZE I JEM


ALE WIDZE EFEKTY A NIE POLOWA FORUM PISZE ZE IM NIE IDZIE JAK ZJEDZA DWA RAZY RYZ ****AKA I TROCHE SERA NA DZIEN



A O SADŁO SIE NIE MARTWIE BO PRZY 190/65 TO KAZDY GRAM TLUSZCZU JEST TAK SAMO WARTY JAK GRAM MIESNIA
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1034
No dobra dobra. Ale co z dietą moją?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 13305 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45246
eNd_ poprawił.


zdr.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 333 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1472
jestes z kg? jaka ulica?

Real muthaphuckkin G’s...

http://www.sfd.pl/temat277184/ - chcesz więcej wyciskać na klate?-WEJDŹ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koktajl odzywczy...

Następny temat

Na zwykłą sylwetkę

Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć Pływanie i trening. Dlaczego warto zacząć chodzić na basen? Pływanie i trening. Dlaczego warto zacząć chodzić na basen? Borelioza - dieta przy boreliozie. Przykładowy jadłospis Borelioza - dieta przy boreliozie. Przykładowy jadłospis Kluby Jatomi Fitness znikną z mapy Polski Kluby Jatomi Fitness znikną z mapy Polski Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady