SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1119

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 68 dni Na forum 69 dni Przeczytanych tematów 0
Witam wszystkich ;)
Prosiłbym o ocenę diety,którą ułożyłem i jej ewentualne skorygowanie.
Warzyw nie dodawałem do dziennika.
Waga: 63
Wzrost: 173
Wiek: 17
Cel: masa

P.S To pierwsza dieta jaką układałem także proszę o wyrozumiałość.





Zmieniony przez - impp w dniu 2018-08-09 00:15:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2907 Napisanych postów 56645 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610243
Budowa masy mięśniowej jest etapem zmiany swojej sylwetki, kiedy to zależy nam na jak największym zbudowaniu mięśni, przy jak najmniejszym przyroście tkanki tłuszczowej. Niestety nie jest to takie proste, szczególnie w przypadku osób, które nie wiedzą jak trenować i co jeść. Nic bowiem nie ma takiego wpływu na naszą sylwetkę jak dobrze dobrana dieta i trening siłowy.

W przypadku Twojej diety ciężko cokolwiek oceniać, ponieważ nie wrzuciłeś tego, co najważniejsze w ocenianiu diety. Musi ona być dobrana pod Twój organizm. Nic kompletnie o Tobie nie wiemy, więc ciężko tutaj ustosunkować się do rozpiski. W tym oto temacie masz ankietę, którą należy wypełnić i wkleić tutaj. Wtedy będziemy mieli jakieś podstawy na Twój temat.

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Poza tym nie wyliczyłeś zapotrzebowania kalorycznego pod swój organizm. Wklej tutaj obliczenia na podstawie dokładnego wzoru, który znajduje się tutaj: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Ocenić można jedynie jakość dobranych produktów. Zdecydowanie brakuje w niej urozmaicenia, które jest podstawą zdrowej diety. Nie możesz jeść ciągle pieczywa, piersi, jajek i twarogu. Masz do wyboru wiele innych, cennych źródeł składników odżywczych. Zapraszam Cię do zapoznania się z nimi:

- białka: http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
- tłuszcze: http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
- węglowodany: http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 68 dni Na forum 69 dni Przeczytanych tematów 0
Pomoże ktoś coś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 85 Na forum 236 dni Przeczytanych tematów 1946
Jak dla mnie jest ok, tylko usunąłbym na Twoim miejscu węgle z ostatniego posiłku i dodał do tego przedostatniego gdzie masz te same jajka. Spożywasz do tych posiłków warzywka? Jesteś młody bardzo więc aż tak czystej miski nie musisz trzymać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2907 Napisanych postów 56645 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610243
Wypelnij przede wszystkim ankietę działu. Podałeś zbyt mało informacji na swój temat.

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-08-09 18:55:29

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 68 dni Na forum 69 dni Przeczytanych tematów 0
Soberko
Jak dla mnie jest ok, tylko usunąłbym na Twoim miejscu węgle z ostatniego posiłku i dodał do tego przedostatniego gdzie masz te same jajka. Spożywasz do tych posiłków warzywka? Jesteś młody bardzo więc aż tak czystej miski nie musisz trzymać.


Ok dzięki, już zmieniłem.
Tak warzywa są,tylko ich nie po prostu nie dodawałem do dziennika.
Dodatkowo zamieniłem maślankę truskawkową na jogurt naturalny lub zwykłą maślankę.

domer
Wypelnij przede wszystkim ankietę działu. Podałeś zbyt mało informacji na swój temat.

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html



Zmieniony przez - domer w dniu 2018-08-09 18:55:29


No tak nie zjechałem na dół tego tematu i nie wiedziałem o tym,ale zaraz poprawie.


Zmieniony przez - impp w dniu 2018-08-09 19:27:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 68 dni Na forum 69 dni Przeczytanych tematów 0
Nie mogę edytować pierwszego postu więc wklejam tutaj.
Dodam jeszcze że jestem ekto niestety :(

Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 63
Wzrost : 173
Obwód klatki :84
Obwód ramienia : 30
Obwód talii : 75
Obwód uda : 49
Obwód łydki : 37
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ok 12%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia+ 2 wfy w szkole
Odżywianie : nie wiem co tu wpisać...
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia,czasami rower w dłuższe trasy
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : dopiero zaczynam także nic
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : na razie wolałbym nie
Stosowane wcześniej diety : żadna








Zmieniony przez - impp w dniu 2018-08-09 21:38:41

Zmieniony przez - impp w dniu 2018-08-09 21:40:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2907 Napisanych postów 56645 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610243
Po treningu daj pełnowartościowy posiłek, a nie same węglowodany. Nie jesteś kolarzem jadącym 5 godzinny wyścig aby uzupełniać obowiązkowo glikogen. Serki kanapkowe do eliminacji. Każdy posiłek pełnowartościowy. Połącz posiłek 4 z posiłkiem 5.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 68 dni Na forum 69 dni Przeczytanych tematów 0
domer
Po treningu daj pełnowartościowy posiłek, a nie same węglowodany. Nie jesteś kolarzem jadącym 5 godzinny wyścig aby uzupełniać obowiązkowo glikogen. Serki kanapkowe do eliminacji. Każdy posiłek pełnowartościowy. Połącz posiłek 4 z posiłkiem 5.


Połączyłem posiłek 4 z 5,ale co z teraz z tym 5 ? Co wtedy zjeść,czy po prostu po treningu tylko kolacja ?
A czym mógłbym zamienić ten serek kanapkowy? Nie chce żeby te bułki były zbyt suche,bo ciężko będzie zjeść.
I jeszcze jedno pytanie.Czy bezpośrednio po treningu zjeść coś czy dopiero w domu ten pełnowartościowy posiłek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 364 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 223583
Możesz spokojnie w domu zjeść pełnowartościowy posiłek. Nie musisz jeść 6 posiłków, możesz spokojnie jeść 5. Możesz zamienić serek hochland z bułkami na ryż, kaszę itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 68 dni Na forum 69 dni Przeczytanych tematów 0
Wolałbym jednak te bułki,ale jak serki do eliminacji to dam więcej warzyw żeby nie było suche.
Prezentuje się to tak teraz.





Zmieniony przez - impp w dniu 2018-08-10 12:35:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2907 Napisanych postów 56645 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610243
Przecież nie będziesz jadł codziennie tego samego. Piszesz to tak, jakby z powodu braku serka czy bułek zapaliła Ci się cała dieta. Dieta ma być urozmaicona.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

warzywa