SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1665

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez georgu z działu Kuchnia SFD. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 178 dni Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 3023
Witam. Proszę o opinie bardziej doświadczonych użytkowników tego forum na temat mojej diety oraz ewentualne wskazówki. Trenuje 3 razy w tygodniu. Moim celem jest zbudowanie masy mięśniowej ale nie chcę się przy tym zbytnio zalać tłuszczem. Dieta wygląda następująco:

Posiłek 1 Ilość KCAL Białko Węglo. Tłuszcze


Płatki owsiane górskie 91g 330,3 10,9 g 57,3 g 6,4 g
Mleko 2% 264g 133,8 9,2 g 12,9 g 5,0 g
Żurawina suszona 10g 33,7 0,0 g 8,2 g 0,1 g
Orzechy włoskie 10g 65,8 1,5 g 0,3 g 6,5 g
Migdały 10g 57,9 2,0 g 0,8 g 5,2 g
Banan 191g 180,1 1,9 g 41,8 g 0,6 g

Posiłek 2

Chleb razowy mieszany 150g 272,6 9,6 g 55,5 g 1,4 g
Szynka z piersi indyka 100g 80,7 13,9 g 2,9 g 1,5 g
Sałata lodowa 10g 1,2 0,1 g 0,2 g 0,0 g
Rzodkiewka 10g 0,9 0,1 g 0,1 g 0,0 g
Ogórek 10g 1,0 0,1 g 0,2 g 0,0 g
Papryka czerwona 10g 2,4 0,1 g 0,4 g 0,0 g

Posiłek 3 (30-40min przed treningiem)

Ryż biały 100g 339,5 6,7 g 76,6 g 0,7 g
Sos słodko-kwaśny - Łowicz 10g 8,1 0,1 g 1,9 g 0,0 g
Smażony filet z piersi kurczaka 150g 358,4 36,6 g 0,0 g 23,6 g

Posiłek 4 (bezpośrednio po treningu)

Banan 191g 180,1 1,9 g 41,8 g 0,6 g
ALLNUTRITION - Whey Protein 1szt. 163,2 34,7 g 4,8 g 0,6 g

Posiłek 5 (30-40min po treningu)

Stek z rostbefu 150g 223,5 32,3 g 0,0 g 10,5 g
Kasza jęczmienna 100g 330,0 8,4 g 69,6 g 2,0 g
Sos słodko-kwaśny - Łowicz 10g 8,1 0,1 g 1,9 g 0,0 g

Posiłek 6 (Przekąska)

Jogurt Naturalny 175g 120,0 8,0 g 10,2 g 5,3 g

Posiłek 7 (Przed snem)

Serek wiejski 200g 230,0 22,0 g 4,0 g 14,0 g

SUMA DOBOWA: 3 121,3 kcal 200,1 g 391,4 g 83,9 g

Moja waga to 86 kg. Wydaje mi się że dieta jest w miarę dobrze dobrana jednak wolałem się upewnić i zobaczyć opinie fachowców. Z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 614 Napisanych postów 2492 Wiek 29 lat Na forum 354 dni Przeczytanych tematów 40045
ale z takim tematem to zapraszam do dzialu odzywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 178 dni Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 3023
Kurde zawsze musze sie rypnac z dzialem mozna to jakos przeniesc czy musze pisac na nowo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2763 Napisanych postów 39471 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 308744
przeniesiony

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7378 Napisanych postów 105836 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189614
Daj zrzut wg tego schematu
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

W rozpisce podawaj produkty przed obróbką a nie jak pierś smażona, podaj ile piersi surowej i na jakiej ilosci tłuszczu ją robisz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 278
Ciężko powiedzieć, 86 kg, a jakie masz zatłuszczenie organizmu? Jaki tryb dnia, jak wygladają treningi, pokaz nam wyliczone zapotrzebowanie kcal, wtedy można więcej pomóc. Pozatym nie wiem po co Ci serek na noc? nie wstajesz po tym rano bez sił?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 178 dni Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 3023
Moje zapotrzebowanie kaloryczne to 2001.72 kcal/dzien. Treningi 3 razy w tygodniu 6 cwoczen na kazda partie miesni kazde 5x10 ciezar jakies 60% maksa. Jesli chodzi o tryb dnia to codziennie chodze do pracy gdzie caly czas jestem w ruchu przez 8 godzin. A jesli chodzi o ten serek przed snem to moze faktycznie nie raz wstawalem zmęczony ale kiedys gdzies przeczytałem ze posiada on wolno przyswajlane bialko ktore idealnie nadaje sie przed snem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 278
Zakładając, że masz ok 15% otłuszczenia i nie chcesz się zalać na masie, wrzuciłbym Ci na start jakies 2900. Zrób pomiary wagowe i wymiarowe co tydzień, będziesz widział czy to idzie w dobrym kierunku czy nie, najwyżej dorzucisz kolejne 100-200 kcal. Spróbuj na noc wrzucić sobie węgle i niewielkie ilosci b/t, a na sniadanie zjesc taki serek np, zobacz kiedy bd sie lepiej czul ;) daj sobie ciut wiecej czasu po posilku na trening, chociaz z godzine, bedzie Ci sie lepiej cwiczylo. Poza tym wyglada dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56233 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600898
Wyżej dostałeś link z ankietą działu. Wypełnij ją dokładnie i wrzuć tutaj wraz ze zdjęciem sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Ankieta, zdjęcia sylwetki i raz jeszcze oblicz zapotrzebowanie http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html bo 2 tysiące, to kobiety robią redukcję, a nie faceci mase...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 178 dni Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 3023
No dobra więc tak: Wyliczyłem zapotrzebowanie kaloryczne z linku który wyżej podałeś i wyszło mi 3 374 O_O. Trening siłowy 3 rzay w tygodniu ok 60 minut i nic więcej pomijając 8 godzin w pracy dzie caly czas jestem w ruchu. Dodaje zdjęcie z ankiety oraz zdjęcie sylwetki.







Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proste przepisy na ostre dania mięsne.