SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase - prosze o ocene

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1444

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 132 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4901
Witam, cwicze treningiem hst 3 razy w tygodniu mam 21 lat 77kg 181cm zapotrzebowanie wyszlo mi 2400. Cel masa. Prosze o ocene diety

9.30
Płatki owsiane 100g
Ser twarogowy chudy 80g
Orzechy włoskie 15g
Rodzynki suszone 15g


12.30
Chleb żytni razowy 50g
Szynka z indyka 50g
Jaja kurze całe 110g
Banan 100g
Tran 10g

15.30
Mięso z piersi indyka b/skóry 100g
Ryż biały 100g
Marchew 50g
Oliwa z oliwek 5g

17
TRENING glukoza 70g

18.30
Mięso z piersi indyka b/skóry 100g
kasza gryczana 100g



21.00
Jaja kurze całe 60g
ryz bialy 100g


23.00
Ser twarogowy chudy 100g
Oliwa z oliwek 10g


W Sumie:
Białko 148g
WW 420g
Tłuszcze 72g
Kcal 2860


Zmieniony przez - MAcias- w dniu 2006-06-17 14:08:31

Basketball - I LOVE this game!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 5820 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42644
Na moje dieta jak najbardziej OK urozmicaj zcasami zamiast piersi rybke zamiast jaj tunczyk Pozdrawiam

GÓRA---->I am What I am

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1640 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17343
Dieta wydaje się okej, dodałeś do zapotrzebowania nieśmiertelne 500kcal? Dodaj o-3, o-6 lub tran, witaminki i koniecznie dodaj warzywa/owoce, tym bardziej, że teraz nie ma z tym problemu. Dobrze było by gdybyś zaopatrzył się w carbo po treningu (0,5g na kg m.c. , tanie, dobre i wydajne). Albo mi się wydaje, albo mało tłuszczów masz? Powodzenia, rośnij

Wyważona dieta, to ciasteczka w obu rękach.
Zrobić coś z niczego.. ?!
http://www.sfd.pl/TEST:_Zrobić_coś_z_niczego.._MaSa_by_akk0_!-t592374.html
Zapraszam serdecznie.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1130 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12734
9.30 // do śniadania przywal witminami w packu
Płatki owsiane 100g // te płatki do twarogu czy na sucho ? Bez mleka, z wodą ? Dodaj słonecznika, pestek dyni.
Ser twarogowy chudy 80g
Orzechy włoskie 15g
Rodzynki suszone 15g


12.30
Chleb żytni razowy 50g
Szynka z indyka 50g // uważaj na konserwanty, wędlin jak najmniej
Jaja kurze całe 110g
Banan 100g
Tran 10g // 2 x dziennie po 5ml

15.30
Mięso z piersi indyka b/skóry 100g // zamiennie z rybami
Ryż biały 100g // brązowy, paraboliczny, dziki amerykański [ drogi ]
Marchew 50g // wrzucaj więcej warzyw, zielnina rządzi
Oliwa z oliwek 5g

17
TRENING glukoza 70g // gdzie suplementacja okołotreningowa ? Białeczko + glukoza przed i po treningu. Po wysiłku antyoksydant, np. tauryna.

18.30 // a gdzie warzywa ?
Mięso z piersi indyka b/skóry 100g
kasza gryczana 100g



21.00 // po cholerę Ci ten posiłek ? wywal go na rzecz innych, przede wszystkim potreningowego
Jaja kurze całe 60g // jakie jaja ? 60g to jedno, średnie jajo
ryz bialy 100g // gdybys nie miał carbo / glukozy po treningu to mógłbyś się bawic w biały w potreningowym, ale o tej godzinie i po takim czasie od treningu brazowy, paraboliczny, dziki amerykański [ drogi ]


23.00
Ser twarogowy chudy 100g // zamiennie z tuną
Oliwa z oliwek 10g


W Sumie:
Białko 148g
WW 420g
Tłuszcze 72g
Kcal 2860


Zmieniony przez - sergiusz w dniu 2006-06-17 19:20:19
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 132 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4901
jesli chodzi o suplemacje ok treningowa to 30 min przed treningiem 30g glukozy 10 min po treningu ok 50g glukozy i po kolejnych 30 min nastepny posilek (ten o 18.30)
gdzies w jakims poscie czytalem ze tak moze byc, nie mam kasy na serwatke bialkowa wiec 1.30min przed trenigiem jem to co podalem no i potem glukoze jak podalem

w posilku o 21.00 jem jedno jajo no i ten ryz bialy (rozumiem ze mam zmienic np na brazowy i juz bedzie ok?), dlatego tak zeby miec te +500kc ale choc jestem zdecydowanie ektomorfikiem niewiem czy to nie zapozno na tyle ww bo widze ze troche na brzuchu zaczyna sie odkladac

pozdr

Basketball - I LOVE this game!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1130 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12734
No jak jużsię opona rysuje to przyjacielu nie ma siły ... Wywal ten posiłek o 21 i uzupełnij wartościami pozostałe. Im później tym mniej węgli ...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1640 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17343
Czemu ma wywalić posiłek o 21, czym więcej posiłków tym lepiej, tym bardziej na masie... Dałbym w tym posiłku jajka, chleb razowy, warzywa.

Wyważona dieta, to ciasteczka w obu rękach.
Zrobić coś z niczego.. ?!
http://www.sfd.pl/TEST:_Zrobić_coś_z_niczego.._MaSa_by_akk0_!-t592374.html
Zapraszam serdecznie.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1130 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12734
Niech warzywa da do potreningowego a chleba razowego jak najmniej, po co ładowac przetworzone gówna w siebie skoro można pojechac zdrowiej i to o wiele. Jeśli tak się upieracie na ten posiłek to lepiej niech to będzie sałatka warzywna, twaróg, oliwa z oliwek ... trochę orzecha włoskiego.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1640 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17343
twaróg i oliwa na noc, chleb razowy - przetworzone gówno? hmhm ciekawe Jeśli niema innego wyjścia albo nie chce jeść ciągle tego samego, musi kombinować...

Wyważona dieta, to ciasteczka w obu rękach.
Zrobić coś z niczego.. ?!
http://www.sfd.pl/TEST:_Zrobić_coś_z_niczego.._MaSa_by_akk0_!-t592374.html
Zapraszam serdecznie.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1130 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12734
Według Ciebie chleb razowy nie jest przetworzonym produktem ? Na pewno mniej aniżeli wasa, ale przetworzonym. Po co chłopakowi ponownie chleb skoro ma go już rano, za dużo tego. Niech załaduje twaróg do sałatki, ale nie 125g, doda warzyw i oliwy, wymiesza. Na noc pozostałosc twarogu z tuną i tran i jest lux
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 5820 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42644
Chleb rzowy przedtwrzone gowno
Dobre...dobre....;)

GÓRA---->I am What I am

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka do oceny (redukcyjna)

Następny temat

dieta na mase

Leucyna redukuje tłuszcz i chroni mięśnie Leucyna redukuje tłuszcz i chroni mięśnie Zawodnik Muay Thai doznał poważnego obrażenia czaszki! Zawodnik Muay Thai doznał poważnego obrażenia czaszki! Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Edyty Tamilewskiej Najlepiej rokujące zawodniczki Bikini Fitness wg Edyty Tamilewskiej Sałatka słoikowa z komosą ryżową Sałatka słoikowa z komosą ryżową Kamil Koźlik - ocena sylwetki Kamil Koźlik - ocena sylwetki Fenkułu - także na świąteczne przejedzenie Fenkułu - także na świąteczne przejedzenie Linsay Christiansen - wyjątkowo ponętna trenerka jogi Linsay Christiansen - wyjątkowo ponętna trenerka jogi Paweł Głuchowski będzie tatą! Paweł Głuchowski będzie tatą!