logo
zamknij zamknij

Dieta na mase 76kg.

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 167

0 5 0
napisał(a)
ellpolako
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 261
Witam,
Trenuje juz na silowni od ponad 3 miesiecy jednak nie stosowalem jakies dokladnej diety poprostu staralem sie jesc zdrowo. Teraz postanowilem to zmienic i ulozyc sobie diete, ktora prosilbym zebyscie ocenili. Niestety praca nie pozwala na spozywanie cieplych posilkow poniewaz jestem caly czas w ruchu a przerwy trwaja max do 10 minut. Co do miesa to oczywiscie urozmaicam, staram sie jesc ryby jak i inne rodzaje mies.
Prosze o opinie i wskazowki.

Płeć : mężczyzna
Wiek : 23
Waga : 176 kg
Wzrost : 181 cm
Obwód klatki : 101 cm
Obwód ramienia : 37 cm
Obwód talii : 85 cm
Obwód uda : 57 cm
Obwód łydki : 38 cm
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 14%
Aktywność w ciągu dnia : praca ruchowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3-4x w tygodniu siłownia, 1x w tygodniu pilka nozna 1h
Odżywianie : jak w diecie podanej
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : wszystko w normie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kiedys: napalm, universal storm, mutant mass
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1955 Napisanych postów 59941 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 498825
W jakim celu dajesz ten posiłek nr 3 . Ostatni posilek znrodzynkami tez kiepski pomysł . Nie lepiej zrobić mniej posiłków a porządnie je zbilansować ?
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1038 Napisanych postów 23165 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 233810
Przede wszystkim wyrzuć te wafle przepełnione skrobią i ten pszenny chleb, uszczuplij ilość posiłków do 4-5 i uczyń je bardziej energetycznymi. Poza tym zróżnicuj źródła lipidów i wzbogać swoją dietę o różnokolorowe warzywa. Jak już wcześniej zostało wspomniane, kolacja jest dość uboga, w dodatku płatki owsiane w takich ilościach mogą zaburzyć pracę przewodu pokarmowego.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Określenie stanu metabolizmu

Następny temat

Zapotrzebowanie kaloryczne przy dużej nadwadze

Ćwiczenia na maszynach vs wolne ciężary

Kolejne oświadczyny!

Wściekła Maszyna!

TOP 10 HOT kulturystów polskiej sceny

16.07.2017 II Puchar Bałtyku w Kulturystyce i Fitness 2017 - Władysławowo

08-09.07.2017 II Grand Prix Binkowski Resort 2017

Naleśniki bananowe z chia

Trening w make upie oraz biżuterii