logo
zamknij zamknij

Dieta na masę po redukcji (carb cycling)

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 798

0 5 0
napisał(a)
mac412
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 379 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5620
Witam.
Jestem aktualnie po lekkiej redukcji. Zaczynam dietę na masę, ale z przemienną ilością WW zależne od dni treningowych lub bez. Prosił bym o radę odnośnie diety. Z racji charakteru pracy do południa za bardzo nie dam rady szamać 2-3 posiłków.

płeć:M
wiek:24 lata
wzrost:184
waga:94kg

Z kalkulatora zapotrzebowanie (w dzien treningowy) ~3500kcal B2g T1,5g WW 3,5-4g

-Śniadanie:
jajka na miękko/mieszane 2-3-4sz.
banan/owsianka
oliwa

-2 śniadanie w pracy
kanapka z polędwicą

- obiad (tu udaje sie pełnowartościowy posiłek)
ryż
kurak

-przedtreningowy- tu myślę nad jakimś szejkiem (konczę pracę o 18 siłownia o 19, chcę coś lekkiego nie obciążającym żołądka)
odżywka białkowa
plaster ananasa
zmielone pł.owsiane
mleko/woda

-zaraz po treningu banan i odż.białkowa
-po treningu
ryż kurak
-kolacja szejk
twaróg półtłusty+woda+kakao dla smaku
oliwa

W dni nietreningowe ucinam worek ryżu po treningu.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
mac412
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 379 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5620
Może mógłby ktoś podpowiedzieć:)
napisał(a)
HaVoK89
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1970 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 56580
Dorzuć warzyw i będzie ok.

Jeżeli walczymy możemy przegrać
Jeżeli nie walczymy jesteśmy przegrani.

napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
Mniej prochu więcej warzytw
szynki wyrzuć

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
mac412
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 379 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5620
s.m.p.a. o jakim prochu mówisz, białko? To stosował bym 2xdziennie i to w dni treningowe tylko. Warzywa faktycznie ostatnio u mnie kuleją, dodam mrożone brokuły, fasolkę.
Szynka to nie jest typowo ze sklepu w plasterkach. Robię coś podobnie jak grubasss. Kawał polędwicy pieczę w piekarniku i później kroję na plastry. Gdyby nie, to czym to zastąpić?

Zmieniony przez - mac412 w dniu 2012-01-05 12:28:30
napisał(a)
mac412
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 379 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5620
Jak w przypadku białka w prochu? Jedną porcję zamierzam brać przed treningiem w postaci szejka. A drugą lepiej do śniadania ze zmielonymi owsianymi czy po treningu z carbo?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase

Następny temat

Olej rzepakowy

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA