SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny (ekto )

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 416

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 99
WIek : 19
wzrost: 171
waga: 69
W czasie treningu piję Isotonic activLab

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 99
Zapomniałem dodać ze ćwiczę 3 razy w tygodniu o godzinie 8.00
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1272 Napisanych postów 24322 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 353834
Nie ważne o, której ćwiczysz
Ile dodałeś kcal do zapotrzebowania?

Nie wliczałeś warzyw? Są niezbędne dla naszego organizmu, dostarczają wiele cennych witamin i minerałów.
Możesz jadać najróżniejsze, szczególnie te zielone.

Białka nieco za dużo, tłuszcze możesz pobić. Ten jogurt naturalny wyrzuć.
Lepiej spożyć naturalny, znakomite źródło wapnia.

Oczywiście, nie przyzwyczajaj ciała do tych samych posiłków w dzień w dzień.
Nie ograniczał się do wybranych źródeł składników odżywczych.




Zmieniony przez - dudee w dniu 2013-10-26 17:17:46

Zmieniony przez - dudee w dniu 2013-10-26 17:19:06

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 99
Dodałem 300 kcal . Czyli dieta może być ? , czyli gdzieś obniżę te białko tłuszczy dodam . i dodam jogurt naturalny : >
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 853 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 18281
roślinnych białek nie wliczamy, na "śniadanie" brakuje dobrego źródła białka (chłopie, po 10 godzinnym śnie, organizm chłonie wszystko jak gąbka, a ty mu same węgle dajesz?), posiłek "obiad I" też bardzo słaby, pitne jogurty to syf napakowany chemią i cukrem (od bidy można, ale picie codziennie wyjdzie ci na gorsze jedynie)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 99
Tutaj mam troszeczke zmienioną . Do za potrzebowania do liczylem około 330 kcal

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 853 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 18281
No lepiej, warto też do diety włączyć ryby które są świetnym źródłem białka, i zdrowych tłuszczy (zgaduję, że oliwa z posiłku o 18 jest do smażenia, czyli traci część wartości odżywczych), reszta ok
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 99
a można oliwy nie smażyć ? tylko jak zrobie ten makaron, usmaże piers to moge polac po prostu z butelki te 10 g ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 853 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 18281
Oczywiście że nie trzeba smażyć, jak masz dobrą patelnię to smaż bez tłuszczu żadnego, a oliwę popijaj z łyżeczki lub dodawaj do potraw bez obróbki termicznej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta i co dalej?

Następny temat

Dieta na mase - ocena

Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć?