SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny ,58kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2938

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 444
Witam proszę o pomoc w ułożeniu diety .

Współczynnik BMR 1608.3
Aby utrzymać wagę
Kalorie 2774.32
Węglowodany 55% 1525.88kcal = 381.47gram
Białko 15%% 416.15kcal = 104.04gram
Tluszcz 30% 832.3kcal = 92.48gram




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35536
Przedtreningowo: wywal maślankę, daj jakieś mięso
Po treningu ok tylko dodaj jakieś mięso
DO KAŻDEGO POSIŁKU MINIMUM 200G WARZYW!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 52
za mało KCALów, dodaj jeszcze ewentualnie wepchnij 100g gainera pomiedzy posiłki..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35536
znasz wagę i aktywność żeby stwierdzić że jest za mało kcal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 52
"Aby utrzymać wagę
Kalorie 2774.32"

poniekąd mi to wystarczy żeby wiedziec..

Zmieniony przez - Valka w dniu 2012-05-08 18:12:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35536
Właśnie, więc dodał około 200kcal jeżeli robi masę. Po co od razu wskakiwać z nadwyżką 600kcal? To zbyt dużo na start

Zmieniony przez - staranny w dniu 2012-05-08 18:12:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 52
Dla lepszej efektywności? Nadwyżka 600 kcal tyłka nie urwie a efekty będą inne. Ja musze przeginać ok 800 kcal ażeby to coś dawało. 200 co to jest? Pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35536
Jeżeli dajesz 800 więcej to oznacza, że po prostu więcej potrzebujesz niż kalkulator Ci obliczył a nie to, że musisz dodać 800. Jeżeli da od razu zbyt dużo ilość kcal niż potrzebuje to zrobi masę, ale wpadnie bardzo wiele tłuszczu. Dlatego lepiej zacząć wolniej i kontrolowac wagę.


Zmieniony przez - staranny w dniu 2012-05-08 18:19:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 52
Może być tak jak mówisz ale i wcale nie musi, kwestia organizmu kolego, a głownie metabolizmu. Nie można powiedzieć tak dla ogółu, ze nadwyżka "realna" 200 kcal będzie dobra dla każdego, nie można bazować na kalkulatorkach i innych pierdółkach tylko bardziej poznać samego siebie.. nie jednego Ci pokaże który musi zrobić nadwyżke jednak 800 kcal i wcale nie koniecznie przy tym zalać mega tłuszczem, aczkolwiek może troche mnie poniosło i masz racje z tym, ze POWOLI zacząć i kontrolować wage. Ja tez zbyt uogólniłem...

Zmieniony przez - Valka w dniu 2012-05-08 18:23:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35536
Dokładnie tak jak mówisz, kalkulatory dokładnie nie podadzą nam zapotrzebowania. Tymbardziej 3,5 tys kcal dla osoby ważącej 58kg to byłoby za dużo. Pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 444
Dzięki staranny postaram sie wprowadzic troche mięsa , no i oczywiście tak jak kolega wyżej dodam wiecej warzyw
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta na masse 72 kg

Następny temat

Mega mega prośba , plan ćwiczeń i dieta