SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 371

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 117
Witam, jestem nowym użytkownikiem, a mianowicie mam pytanie dotyczące diety na masę którą stosuję. Proszę o konkretne wypowiedzi doświadczonych osób. Oto ona:
Śniadanie 6.30–7.00
Płatki owsiane 80g
Mleko 0,5% 300ml
bialy ser 100g

II Śniadanie 9.30
Jajecznica z 5 jaj=(białko 40g)
bułki razowe 2szt.


III Posiłek 12.30
serek wiejski 250gr
pieczywo razowe 150gr


15.00-15.30
(Posiłek przed treningowy)
Ryż brązowy 80g
filet z kurczaka
Oliwa z oliwek 10g


(18.00-18.30)
Od razu po treningu
Glukoza 50g=kakao/sok
makaron razowy 100gr


(19.00)
Posiłek po treningowy (ok. 40 min. po treningu)
Tuńczyk 1puszka:
pieczywo razowe

Kolacja ok. 22.00-22.30
biały ser 100gr
oliwa z oliwek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 117
Przepraszam jeśli założyłem temat w złym dziale, jestem jeszcze nieogarnięty w sprawach forum
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 348720
macias6666
Witam, jestem nowym użytkownikiem, a mianowicie mam pytanie dotyczące diety na masę którą stosuję. Proszę o konkretne wypowiedzi doświadczonych osób. Oto ona:
Śniadanie 6.30–7.00
Płatki owsiane 80g
Mleko 0,5% 300ml
bialy ser 100g

II Śniadanie 9.30
Jajecznica z 5 jaj=(białko 40g)
bułki razowe 2szt.


III Posiłek 12.30
serek wiejski 250gr
pieczywo razowe 150gr


15.00-15.30
(Posiłek przed treningowy)
Ryż brązowy 80g
filet z kurczaka
Oliwa z oliwek 10g


(18.00-18.30)
Od razu po treningu
Glukoza 50g=kakao/sok Wywal, daj jakieś źródło białka zamiast tego.
makaron razowy 100gr


(19.00)
Posiłek po treningowy (ok. 40 min. po treningu)
Tuńczyk 1puszka: Tuńczyka 2 - 3 razy w tygodniu, na zmianę z innym źródłem białka.
pieczywo razowe

Kolacja ok. 22.00-22.30
biały ser 100gr
oliwa z oliwek


Wylicz dokładnie ile dostarczasz składników odżywczych tą dietą (wprowadź to do jakiegoś kalkulatora np. PoTreningu.pl), ile białka, węgli i tłuszczów na kg masy ciała wychodzi, wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Do diety dodaj warzyw i urozmaicaj.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1274
ogranicz pieczywo razowe do 1-2 razy w ciagu dnia, dodaj ryz brazowy , makarony pełnoziarniste , kasze gryczana. Dodaj Warzywa, Owoce + orzechy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 117
Moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi około 3000kcal
Węglowodany 55% 1600kcal
Białko 15% 450kcal
Tłuszcze 30% 900kcl

Zapotrzebowanie na poszczególne składniki zaokrągliłem, aczkolwiek nie wiem jak obliczyć ile składników odżywczych spożywam z każdym posiłku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 117
Posiedziałem chwilę nad tym obliczaniem i zapotrzebowanie wynosi około 3000kcal, a po obliczeniu moja suma dobowa kcal wynosi około 2200. Proszę o jakieś konkretne rady i przepraszam za zawracanie głowy. W końcu człowiek uczy się całe życie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

OWSIANE VS RYŻ + zapotrzebowanie

Następny temat

dieta w okresie rehabilitacji - przygotowanie do redukcji

Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Dlaczego kofeina nie działa? Dlaczego kofeina nie działa? Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta? Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta?