SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny, 75kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 749

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28.5

Płeć

mężczyzna

Cel

Rozwój klatki i pleców - masa

Waga

75kg

Wzrost

177cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

13%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca w połowie chodzona

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

1-2 w tygodniu trening z gumami, drążek, pompki. 1-2 w tygodniu skakanie na rowerze. Częściej te 1 niż 2

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
Witam

Mogę prosić o ocenę diety i ew wskazówki z czego dorzucić węgle? 200g zamiast 100g ryżu/makaronu/kaszy? Nie da się jakoś finezyjniej? Pieczywo jakieś do jajecznicy (ale nie po 6zł!)?

Obwód klatki : 105
Obwód ramienia : L35 / P37,5
Obwód talii : 81
Obwód uda : 56,5
Obwód łydki : 38,5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 13%
Odżywianie : pomimo diety 1-2 w tygodniu 3-5 piw
Cel : masa na klatce i plecach - zachowana szczupła sylwetka
Ograniczenia żywieniowe: brak
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening w domu, skakanie na rowerze (stoi się na pedałach i podrywa rower całym ciałem, pracuje głównie tułów, ręce, nogi), średnio 1,5h
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : wolałbym nie
Stosowane wcześniej diety : comisiezechce, w zeszłym roku próba redukcji - lekkie przycięcie
Staż: 3 lata temu 4mc siłowni "na wyczucie", 2 lata temu 4mc treningu w domu, rok temu próba redukcji trenując na gumach oporowych i drążku (do dziś ok. 1-2x w tygodniu) i to tyle ćwiczenia konkretnie siłowo

Temat z tej redukcji dla zainteresowanych. Sylwetka niemal się nie zmieniła. Trochę się podlałem i tyle chyba.
http://www.sfd.pl/Dieta_redukcyjna_do_oceny,_słabe_efekty,_zastój-t1123491.html


Światło nienajlepsze, ale z grubsza widzicie jak wyglądam.

https://s22.postimg.org/t2h00epe9/17078315_1253625891387103_940747319_n.jpg
https://s22.postimg.org/vxu379te9/17078358_1253621138054245_2038154389_n.jpg
https://s22.postimg.org/ntlz2j6z5/17093865_1253625851387107_533882090_n.jpg
https://s22.postimg.org/3nih3nbbl/17101944_1253621504720875_1012985767_n.jpg
https://s22.postimg.org/3osex2d5d/17105255_1253625874720438_1602724835_n.jpg


Wyliczyłem z aktualnego odżywiania, że przyswajam raptem 2150kcal! Zatem wyliczone 3000kcal nie będzie dobrym wyborem. Celuję narazie w 2500kcal. Przydałyby się węglowodany (tłuszcze innym razem, moze za rok). Musze wcinać 2 worki ryżu/kaszy/makaronu czy jest jakaś fajniejsza opcja? Rodzynek nie lubię. Szukam raczej jak najtańszych opcji nawiasem mówiąc. Może pieczywo do posiłku z jajkiem?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2342 Napisanych postów 61833 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512037
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
flex1976
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam.




napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2522 Napisanych postów 13855 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 115939
Ty na pewno nie masz 13% Bf, ja zalecałabym redukcję - nie masę.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1921 Napisanych postów 49714 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 446149
Dlaczego masz tak małą ilość kcal w diecie? Robiłeś badania hormonalne? Spożywasz 2 razy w tygodniu po 4 piwa a efektów nie ma. Prawdopodobnie nie mają one dużego znaczenia w tej kwestii, ale warto wyeliminować takie odstępstwa, jeżeli coś nie idzie.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
blue_hope
Ty na pewno nie masz 13% Bf, ja zalecałabym redukcję - nie masę.

yyy, serio? przeciez ja jak stoje prosto to jedynie pod pępkiem nie mam problemu ze złapaniem skóry. W innych miejscach jest tak szczupło, że skóra wyskakuje spod palców. Serio?! Fałda skórna pod pępkiem - 16mm, bok - 11mm, nad pępkiem -12mm. Na brzuchu widać wcięcia między skośnymi, a prostymi. To ile mają ci co widać u nich sadło na brzuchu? 25%+? Ew jakieś zdjęcie zrobić dla lepszej oceny?


domer jadłem od dłuższego czasu nie licząc kcal, tak na wyczucie i podliczając to wyszło mi 2200kcal. Pisałem wyżej. Wiem, że jakoś mało w porównaniu do wyliczonego 3000kcal, no ale SAMO się tak ustaliło naturalnie. Nie odniosłeś się przez przypadek do wątku o redukcji? :P Na kcal na mase nawet jeszcze nie jestem, więc nie ma co rozważać czy są efekty.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1921 Napisanych postów 49714 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 446149
Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości. Mając 13% raczej miałbyś widoczny zarys mięśni brzucha. Chyba, że masz je bardzo słabo rozbudowane.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
ehh, to ja nie wiem już sam. myślałem, że przy 13% człowiek wyglada normalnie szczupło, a przy ok 17% już widać, że ma więcej na brzuchu. ja nie mam.

miesnie widac jedynie przy spięciu, a tu stoję normalnie wyprostowany.

jakiś przykład jak sobie wyobrażacie 13% przeciętnego gościa? (może jak zobaczę to lepiej się odniosę względem zdjęcia)
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1921 Napisanych postów 49714 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 446149
Daj więc inne zdjęcia, lepszej jakości i przy napięciu mięśni, różne pozy.


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-03-04 11:52:17

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9698
ja bym masowal już delikatnie bez agresywnej masy bo i tak juz sucho wyglada a jak dotnie jeszcze bardziej to zanim miecha nalozy to z rok bedzie jak anorektyk wygladal takie moje zdanie
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1921 Napisanych postów 49714 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 446149
Ogólnie, można już budować w miarę dobrej jakości mięśnie z takie poziomu. Jednak trzeba podejść do tego z głową.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

Następny temat

Redukcja czy masa

Paulina Nowacka-Bernaczyk - ocena sylwetki Indeks glikemiczny i indeks sytości Trening siłowy - absurdalne teorie Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Jak radzić sobie z bezsennością? Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi?