logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 75kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 701

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28.5

Płeć

mężczyzna

Cel

Rozwój klatki i pleców - masa

Waga

75kg

Wzrost

177cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

13%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca w połowie chodzona

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

1-2 w tygodniu trening z gumami, drążek, pompki. 1-2 w tygodniu skakanie na rowerze. Częściej te 1 niż 2

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
napisał(a)
madman10
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
Witam

Mogę prosić o ocenę diety i ew wskazówki z czego dorzucić węgle? 200g zamiast 100g ryżu/makaronu/kaszy? Nie da się jakoś finezyjniej? Pieczywo jakieś do jajecznicy (ale nie po 6zł!)?

Obwód klatki : 105
Obwód ramienia : L35 / P37,5
Obwód talii : 81
Obwód uda : 56,5
Obwód łydki : 38,5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 13%
Odżywianie : pomimo diety 1-2 w tygodniu 3-5 piw
Cel : masa na klatce i plecach - zachowana szczupła sylwetka
Ograniczenia żywieniowe: brak
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening w domu, skakanie na rowerze (stoi się na pedałach i podrywa rower całym ciałem, pracuje głównie tułów, ręce, nogi), średnio 1,5h
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : wolałbym nie
Stosowane wcześniej diety : comisiezechce, w zeszłym roku próba redukcji - lekkie przycięcie
Staż: 3 lata temu 4mc siłowni "na wyczucie", 2 lata temu 4mc treningu w domu, rok temu próba redukcji trenując na gumach oporowych i drążku (do dziś ok. 1-2x w tygodniu) i to tyle ćwiczenia konkretnie siłowo

Temat z tej redukcji dla zainteresowanych. Sylwetka niemal się nie zmieniła. Trochę się podlałem i tyle chyba.
http://www.sfd.pl/Dieta_redukcyjna_do_oceny,_słabe_efekty,_zastój-t1123491.html


Światło nienajlepsze, ale z grubsza widzicie jak wyglądam.

https://s22.postimg.org/t2h00epe9/17078315_1253625891387103_940747319_n.jpg
https://s22.postimg.org/vxu379te9/17078358_1253621138054245_2038154389_n.jpg
https://s22.postimg.org/ntlz2j6z5/17093865_1253625851387107_533882090_n.jpg
https://s22.postimg.org/3nih3nbbl/17101944_1253621504720875_1012985767_n.jpg
https://s22.postimg.org/3osex2d5d/17105255_1253625874720438_1602724835_n.jpg


Wyliczyłem z aktualnego odżywiania, że przyswajam raptem 2150kcal! Zatem wyliczone 3000kcal nie będzie dobrym wyborem. Celuję narazie w 2500kcal. Przydałyby się węglowodany (tłuszcze innym razem, moze za rok). Musze wcinać 2 worki ryżu/kaszy/makaronu czy jest jakaś fajniejsza opcja? Rodzynek nie lubię. Szukam raczej jak najtańszych opcji nawiasem mówiąc. Może pieczywo do posiłku z jajkiem?


Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1956 Napisanych postów 59960 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 498917
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam.
napisał(a)
madman10
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
flex1976
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam.




napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Szacuny 2095 Napisanych postów 12684 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82313
Ty na pewno nie masz 13% Bf, ja zalecałabym redukcję - nie masę.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1605 Napisanych postów 47756 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 356255
Dlaczego masz tak małą ilość kcal w diecie? Robiłeś badania hormonalne? Spożywasz 2 razy w tygodniu po 4 piwa a efektów nie ma. Prawdopodobnie nie mają one dużego znaczenia w tej kwestii, ale warto wyeliminować takie odstępstwa, jeżeli coś nie idzie.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
madman10
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
blue_hope
Ty na pewno nie masz 13% Bf, ja zalecałabym redukcję - nie masę.

yyy, serio? przeciez ja jak stoje prosto to jedynie pod pępkiem nie mam problemu ze złapaniem skóry. W innych miejscach jest tak szczupło, że skóra wyskakuje spod palców. Serio?! Fałda skórna pod pępkiem - 16mm, bok - 11mm, nad pępkiem -12mm. Na brzuchu widać wcięcia między skośnymi, a prostymi. To ile mają ci co widać u nich sadło na brzuchu? 25%+? Ew jakieś zdjęcie zrobić dla lepszej oceny?


domer jadłem od dłuższego czasu nie licząc kcal, tak na wyczucie i podliczając to wyszło mi 2200kcal. Pisałem wyżej. Wiem, że jakoś mało w porównaniu do wyliczonego 3000kcal, no ale SAMO się tak ustaliło naturalnie. Nie odniosłeś się przez przypadek do wątku o redukcji? :P Na kcal na mase nawet jeszcze nie jestem, więc nie ma co rozważać czy są efekty.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1605 Napisanych postów 47756 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 356255
Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości. Mając 13% raczej miałbyś widoczny zarys mięśni brzucha. Chyba, że masz je bardzo słabo rozbudowane.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
madman10
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 31 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 441
ehh, to ja nie wiem już sam. myślałem, że przy 13% człowiek wyglada normalnie szczupło, a przy ok 17% już widać, że ma więcej na brzuchu. ja nie mam.

miesnie widac jedynie przy spięciu, a tu stoję normalnie wyprostowany.

jakiś przykład jak sobie wyobrażacie 13% przeciętnego gościa? (może jak zobaczę to lepiej się odniosę względem zdjęcia)
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1605 Napisanych postów 47756 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 356255
Daj więc inne zdjęcia, lepszej jakości i przy napięciu mięśni, różne pozy.


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-03-04 11:52:17

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 356 dni Przeczytanych tematów 9698
ja bym masowal już delikatnie bez agresywnej masy bo i tak juz sucho wyglada a jak dotnie jeszcze bardziej to zanim miecha nalozy to z rok bedzie jak anorektyk wygladal takie moje zdanie
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1605 Napisanych postów 47756 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 356255
Ogólnie, można już budować w miarę dobrej jakości mięśnie z takie poziomu. Jednak trzeba podejść do tego z głową.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

Następny temat

Redukcja czy masa

Fit&Tasty - Omlety z daktylami i masłem orzechowym

Mięśnie w wyciskaniu leżąc a wyniki siłowe

Karolina Janowska - ocena sylwetki

Spalacz tłuszczu dla początkujących

Chimichurri - argentyńska marynata lub sos do mięs

Żeń-szeń jako wsparcie dla włosów

Niespodziewane oświadczyny!

Wady i zalety treningu full body workout