Temat został odczytany 511 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 28.5
    Płeć: mężczyzna
    Cel: Rozwój klatki i pleców - masa
    Waga: 75kg
    Wzrost: 177cm
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 13%
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : praca w połowie chodzona
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): 1-2 w tygodniu trening z gumami, drążek, pompki. 1-2 w tygodniu skakanie na rowerze. Częściej te 1 niż 2
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: brak
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): zdrowy
    Stosowana lub planowana suplementacja: brak

Dieta na masę do oceny, 75kg

zgłoś naruszenie
  • madman10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 30
  • Na forum: 267 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 406
Witam

Mogę prosić o ocenę diety i ew wskazówki z czego dorzucić węgle? 200g zamiast 100g ryżu/makaronu/kaszy? Nie da się jakoś finezyjniej? Pieczywo jakieś do jajecznicy (ale nie po 6zł!)?

Obwód klatki : 105
Obwód ramienia : L35 / P37,5
Obwód talii : 81
Obwód uda : 56,5
Obwód łydki : 38,5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 13%
Odżywianie : pomimo diety 1-2 w tygodniu 3-5 piw
Cel : masa na klatce i plecach - zachowana szczupła sylwetka
Ograniczenia żywieniowe: brak
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening w domu, skakanie na rowerze (stoi się na pedałach i podrywa rower całym ciałem, pracuje głównie tułów, ręce, nogi), średnio 1,5h
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : wolałbym nie
Stosowane wcześniej diety : comisiezechce, w zeszłym roku próba redukcji - lekkie przycięcie
Staż: 3 lata temu 4mc siłowni "na wyczucie", 2 lata temu 4mc treningu w domu, rok temu próba redukcji trenując na gumach oporowych i drążku (do dziś ok. 1-2x w tygodniu) i to tyle ćwiczenia konkretnie siłowo

Temat z tej redukcji dla zainteresowanych. Sylwetka niemal się nie zmieniła. Trochę się podlałem i tyle chyba.
http://www.sfd.pl/Dieta_redukcyjna_do_oceny,_słabe_efekty,_zastój-t1123491.html


Światło nienajlepsze, ale z grubsza widzicie jak wyglądam.

https://s22.postimg.org/t2h00epe9/17078315_1253625891387103_940747319_n.jpg
https://s22.postimg.org/vxu379te9/17078358_1253621138054245_2038154389_n.jpg
https://s22.postimg.org/ntlz2j6z5/17093865_1253625851387107_533882090_n.jpg
https://s22.postimg.org/3nih3nbbl/17101944_1253621504720875_1012985767_n.jpg
https://s22.postimg.org/3osex2d5d/17105255_1253625874720438_1602724835_n.jpg


Wyliczyłem z aktualnego odżywiania, że przyswajam raptem 2150kcal! Zatem wyliczone 3000kcal nie będzie dobrym wyborem. Celuję narazie w 2500kcal. Przydałyby się węglowodany (tłuszcze innym razem, moze za rok). Musze wcinać 2 worki ryżu/kaszy/makaronu czy jest jakaś fajniejsza opcja? Rodzynek nie lubię. Szukam raczej jak najtańszych opcji nawiasem mówiąc. Może pieczywo do posiłku z jajkiem?




1488462452000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58188
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 487603
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam.
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1488465172000
zgłoś naruszenie
  • madman10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 30
  • Na forum: 267 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 406
flex1976 napisał(a):

Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 
Pozdrawiam.






1488468884000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11555
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 64949
  • Status: Ekspert
Ty na pewno nie masz 13% Bf, ja zalecałabym redukcję - nie masę.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1488485914000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45880
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308747
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Dlaczego masz tak małą ilość kcal w diecie? Robiłeś badania hormonalne? Spożywasz 2 razy w tygodniu po 4 piwa a efektów nie ma. Prawdopodobnie nie mają one dużego znaczenia w tej kwestii, ale warto wyeliminować takie odstępstwa, jeżeli coś nie idzie.
Moderator działu Odżywianie


1488621091000
zgłoś naruszenie
  • madman10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 30
  • Na forum: 267 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 406
blue_hope napisał(a):

Ty na pewno nie masz 13% Bf, ja zalecałabym redukcję - nie masę.


yyy, serio? przeciez ja jak stoje prosto to jedynie pod pępkiem nie mam problemu ze złapaniem skóry. W innych miejscach jest tak szczupło, że skóra wyskakuje spod palców. Serio?! Fałda skórna pod pępkiem - 16mm, bok - 11mm, nad pępkiem -12mm. Na brzuchu widać wcięcia między skośnymi, a prostymi. To ile mają ci co widać u nich sadło na brzuchu? 25%+? Ew jakieś zdjęcie zrobić dla lepszej oceny?


domer jadłem od dłuższego czasu nie licząc kcal, tak na wyczucie i podliczając to wyszło mi 2200kcal. Pisałem wyżej. Wiem, że jakoś mało w porównaniu do wyliczonego 3000kcal, no ale SAMO się tak ustaliło naturalnie. Nie odniosłeś się przez przypadek do wątku o redukcji? :P Na kcal na mase nawet jeszcze nie jestem, więc nie ma co rozważać czy są efekty.
1488622650000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45880
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308747
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości. Mając 13% raczej miałbyś widoczny zarys mięśni brzucha. Chyba, że masz je bardzo słabo rozbudowane.
Moderator działu Odżywianie


1488622996000
zgłoś naruszenie
  • madman10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 30
  • Na forum: 267 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 406
ehh, to ja nie wiem już sam. myślałem, że przy 13% człowiek wyglada normalnie szczupło, a przy ok 17% już widać, że ma więcej na brzuchu. ja nie mam.

miesnie widac jedynie przy spięciu, a tu stoję normalnie wyprostowany.

jakiś przykład jak sobie wyobrażacie 13% przeciętnego gościa? (może jak zobaczę to lepiej się odniosę względem zdjęcia)
1488623519000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45880
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308747
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Daj więc inne zdjęcia, lepszej jakości i przy napięciu mięśni, różne pozy.


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-03-04 11:52:17
Moderator działu Odżywianie


1488624710000
zgłoś naruszenie
  • redukcjia1
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 137
  • Na forum: 258 dni
  • LPA: 8518
ja bym masowal już delikatnie bez agresywnej masy bo i tak juz sucho wyglada a jak dotnie jeszcze bardziej to zanim miecha nalozy to z rok bedzie jak anorektyk wygladal takie moje zdanie
1488625469000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45880
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 308747
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Ogólnie, można już budować w miarę dobrej jakości mięśnie z takie poziomu. Jednak trzeba podejść do tego z głową.
Moderator działu Odżywianie


1488626988000