SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny, 69kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 386

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
Witam zaczynam ćwiczyć po przerwie na siłowni. Moim celem jest uzyskanie fajnej sylwetki, nabranie masy mięśniowej. Ważę 69 kg przy wzroście 180, mam 18 lat. Chcę spożywać ok 1,9 g białka na kg, 0,8 tłuszczów i 4g węgli. Mój jadłospis opierałby się na: śniadania- płatki owsiane górskie, mleko 1,5 % 2. śniadanie ( w szkole)- 4 kromki chleba razowego, 2 jajka, jakieś warzywka, 2 plasterki wędliny(sopocka), 3, Obiad: ziemniaki, łódko z kurczaka, warzywka. Po treningu odżywka whey protein (all nutrition) po 40 min ryż/kasza jaglana z kurczakiem. Kolacja twaróg chudy, oliwa z oliwek, rzodkiewka( czy może półtłusty). W posiłki nietreningowe kanapki z szynką, raz w tygodniu tuńczyk w wodzie. Czy coś takiego miałoby jakikolwiek sens? Dziekuje za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3556 Napisanych postów 66460 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540582
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
1.WIEK: 18
2.WAGA:69
3.WZROST: 180
4.WYMIARY:
-Biceps:31
-Klata: 80
-Udo: 45
-Talia: 84
5.STAZ NA SILOWNI: w sumie 8 miesięcy
6.CEL SUPLEMENTACJI: uzupełnienie białka w diecie
7.DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: --
8.KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: 50 zł na msc
9.POZIOM BF% 23
10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): tycia
11.WYNIKI SILOWE
-Klata: 50
-Przysiad: 70
-Mc:65
12. Czy masz dietę? tak 9dopiero zaczynam)





Zmieniony przez - karollo233 w dniu 2017-04-15 21:00:07
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54564 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554495
Kcal jest zbyt mało. Podbij tłuszcze do minimum 1-1,3g/kg masy ciała.

Do eliminacji: soja, sos z cukrem, wędliny.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
ok, rozumiem. Wędlina by mi pasowała do szkoły, jak myślisz czy kanapki z jajkiem i jakimś warzywkiem będzie ok, czy może dorzucić np. ser żółty?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3556 Napisanych postów 66460 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540582
To oczywiście zależy od diety całościowej . Należy urozmaicac posiłki .
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1679 Napisanych postów 26837 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 481763
Poczytaj.

http://potreningu.pl/articles/1984/co-jesc-w-szkole-i-pracy 
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
mam jeszcze jedno pytanko: Czy po treningu mogę spożyć odżywkę białkową z mlekiem czy muszę ją rozpuszczać w wodzie? Czy lepiej na przykład zjeść ryż z kurczakiem a za jakąś godzinkę odżywka?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3161 Napisanych postów 15719 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 145738
Nie ma w ogóle potrzeby picia odżywki, to nic innego jak "mięso w proszku" białko uzupełniasz z jedzenia, jeśli zdarzy się dzień, że nie jesteś w stanie uzupełnić go z pożywienia -wrzucasz proch.
A po treningu zjedz pełnowartościowy posiłek, niekoniecznie musi to być kura z ryżem, są jeszcze inne źródła białka i węgli:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
oczywiście wiem o tym, jednak dalej nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54564 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554495
Dostałeś szczegółową odpowiedź. Lepiej z wodą. Mleko nie ma żadnych wartościowych składników. Już lepiej z jogurtem.

http://potreningu.pl/articles/1356/dlaczego-warto-wlaczyc-jogurt-do-diety 

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aspartam

Następny temat

Tłuszczówka - węglowodany rotacja

Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Trzymaj swój apetyt w ryzach! Trzymaj swój apetyt w ryzach!