SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny, 69kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 363

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
Witam zaczynam ćwiczyć po przerwie na siłowni. Moim celem jest uzyskanie fajnej sylwetki, nabranie masy mięśniowej. Ważę 69 kg przy wzroście 180, mam 18 lat. Chcę spożywać ok 1,9 g białka na kg, 0,8 tłuszczów i 4g węgli. Mój jadłospis opierałby się na: śniadania- płatki owsiane górskie, mleko 1,5 % 2. śniadanie ( w szkole)- 4 kromki chleba razowego, 2 jajka, jakieś warzywka, 2 plasterki wędliny(sopocka), 3, Obiad: ziemniaki, łódko z kurczaka, warzywka. Po treningu odżywka whey protein (all nutrition) po 40 min ryż/kasza jaglana z kurczakiem. Kolacja twaróg chudy, oliwa z oliwek, rzodkiewka( czy może półtłusty). W posiłki nietreningowe kanapki z szynką, raz w tygodniu tuńczyk w wodzie. Czy coś takiego miałoby jakikolwiek sens? Dziekuje za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3187 Napisanych postów 65266 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534107
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
1.WIEK: 18
2.WAGA:69
3.WZROST: 180
4.WYMIARY:
-Biceps:31
-Klata: 80
-Udo: 45
-Talia: 84
5.STAZ NA SILOWNI: w sumie 8 miesięcy
6.CEL SUPLEMENTACJI: uzupełnienie białka w diecie
7.DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: --
8.KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: 50 zł na msc
9.POZIOM BF% 23
10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): tycia
11.WYNIKI SILOWE
-Klata: 50
-Przysiad: 70
-Mc:65
12. Czy masz dietę? tak 9dopiero zaczynam)





Zmieniony przez - karollo233 w dniu 2017-04-15 21:00:07
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2404 Napisanych postów 53291 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524778
Kcal jest zbyt mało. Podbij tłuszcze do minimum 1-1,3g/kg masy ciała.

Do eliminacji: soja, sos z cukrem, wędliny.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
ok, rozumiem. Wędlina by mi pasowała do szkoły, jak myślisz czy kanapki z jajkiem i jakimś warzywkiem będzie ok, czy może dorzucić np. ser żółty?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3187 Napisanych postów 65266 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534107
To oczywiście zależy od diety całościowej . Należy urozmaicac posiłki .
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1592 Napisanych postów 26350 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458553
Poczytaj.

http://potreningu.pl/articles/1984/co-jesc-w-szkole-i-pracy 
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
mam jeszcze jedno pytanko: Czy po treningu mogę spożyć odżywkę białkową z mlekiem czy muszę ją rozpuszczać w wodzie? Czy lepiej na przykład zjeść ryż z kurczakiem a za jakąś godzinkę odżywka?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Nie ma w ogóle potrzeby picia odżywki, to nic innego jak "mięso w proszku" białko uzupełniasz z jedzenia, jeśli zdarzy się dzień, że nie jesteś w stanie uzupełnić go z pożywienia -wrzucasz proch.
A po treningu zjedz pełnowartościowy posiłek, niekoniecznie musi to być kura z ryżem, są jeszcze inne źródła białka i węgli:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 148
oczywiście wiem o tym, jednak dalej nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2404 Napisanych postów 53291 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524778
Dostałeś szczegółową odpowiedź. Lepiej z wodą. Mleko nie ma żadnych wartościowych składników. Już lepiej z jogurtem.

http://potreningu.pl/articles/1356/dlaczego-warto-wlaczyc-jogurt-do-diety 

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aspartam

Następny temat

Tłuszczówka - węglowodany rotacja

Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Co to jest próg leucynowy? Co to jest próg leucynowy? Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija?