SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny, 68kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 342

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 10
Witam,
mam 17 lat, ważę 68 kilogramów i 180 cm. Według wzoru, który znalazłem wyszło, że powinienem spożywać 3026 kcal. Ćwiczę 3 razy w tygodniu FBW i chcę zacząć biegać w dni nietreningowe (chcę po jakimś czasie umieć przebiec 10 km). Posiłki będę układał na cały tydzień takie same, a w następnym tygodniu będę go zmieniać.

Pozdrawiam!






Zmieniony przez - oryam1 w dniu 2017-04-15 15:05:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3550 Napisanych postów 66440 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540472
Witam ,
bardzo dobrze ze chcesz biegać , jednak musisz wiedzieć ze wzrost masy może kolidować z Twoimi planami biegowymi .
Pozdrawiam
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1361 Napisanych postów 27852 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 220731
jw
Kolację daj bardziej wartościową i raczej półtłusty twaróg niż chudy

Dostarczaj też EPA i DHA z ryb
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54543 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554400
Zmniejsz białko do 2g/kg masy ciała. Żeby mieć dobrą kondycję nie musisz biegać długich dystansów. W ten sposób tracisz sporo czasu i obciążasz stawy. Równie dobrze, możesz dodać interwały:

http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1609
Dodam jedno pytanko od siebie, w jego diecie spora część białka pochodzi z produktów roślinnych, czy takie białko wliczac jako pełnowartościowe, czy pomijać je licząc tylko karorie z niego?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54543 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554400
Białko to nie jest pełnowartościowe, ale jak najbardziej należy je wliczać w bilans.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1677 Napisanych postów 26824 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 481586
Zgadza się.
Wliczasz każdy rodzaj białka do bilansu.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 42
Co do biegania to chcę się dobrze przygotować do runmagedonu, więc będę biegał do czerwca. Czy taki bilans (zmniejszę trochę białka skoro roślinne też mam liczyć) wystarczy na 3 treningi siłowe i 2 razy bieganie w dni nietreningowe?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3550 Napisanych postów 66440 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540472
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54543 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554400
Niestety nie wiemy, czy wystarczy. Pewne jest to, że budowa masy mięśniowej nie idzie w parze z poprawą kondycji i wytrzymałości, więc tutaj polecam skupić się na ustaleniu priorytetu.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość posiłków w diecie

Następny temat

Ilość kcal w diecie

Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Rafael Brandao wschodząca gwiazda PRO Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls