logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 68kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 286

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

napisał(a)
oryam1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 5
Witam,
mam 17 lat, ważę 68 kilogramów i 180 cm. Według wzoru, który znalazłem wyszło, że powinienem spożywać 3026 kcal. Ćwiczę 3 razy w tygodniu FBW i chcę zacząć biegać w dni nietreningowe (chcę po jakimś czasie umieć przebiec 10 km). Posiłki będę układał na cały tydzień takie same, a w następnym tygodniu będę go zmieniać.

Pozdrawiam!






Zmieniony przez - oryam1 w dniu 2017-04-15 15:05:37
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1866 Napisanych postów 59326 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 494587
Witam ,
bardzo dobrze ze chcesz biegać , jednak musisz wiedzieć ze wzrost masy może kolidować z Twoimi planami biegowymi .
Pozdrawiam
napisał(a)
popuri
Ekspert
Szacuny 1217 Napisanych postów 27099 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 143769
jw
Kolację daj bardziej wartościową i raczej półtłusty twaróg niż chudy

Dostarczaj też EPA i DHA z ryb
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1508 Napisanych postów 47147 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 331374
Zmniejsz białko do 2g/kg masy ciała. Żeby mieć dobrą kondycję nie musisz biegać długich dystansów. W ten sposób tracisz sporo czasu i obciążasz stawy. Równie dobrze, możesz dodać interwały:

http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
piotrekkkox
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1490
Dodam jedno pytanko od siebie, w jego diecie spora część białka pochodzi z produktów roślinnych, czy takie białko wliczac jako pełnowartościowe, czy pomijać je licząc tylko karorie z niego?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1508 Napisanych postów 47147 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 331374
Białko to nie jest pełnowartościowe, ale jak najbardziej należy je wliczać w bilans.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 980 Napisanych postów 22800 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 204739
Zgadza się.
Wliczasz każdy rodzaj białka do bilansu.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
oryam1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 34
Co do biegania to chcę się dobrze przygotować do runmagedonu, więc będę biegał do czerwca. Czy taki bilans (zmniejszę trochę białka skoro roślinne też mam liczyć) wystarczy na 3 treningi siłowe i 2 razy bieganie w dni nietreningowe?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1866 Napisanych postów 59326 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 494587
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1508 Napisanych postów 47147 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 331374
Niestety nie wiemy, czy wystarczy. Pewne jest to, że budowa masy mięśniowej nie idzie w parze z poprawą kondycji i wytrzymałości, więc tutaj polecam skupić się na ustaleniu priorytetu.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość posiłków w diecie

Następny temat

Ilość kcal w diecie

Karol Małecki wyciska 80 kg hantle!!!

Plan treningowy dla początkujących kobiet

Ziemniaki a odchudzanie

Pas treningowy – używać czy nie?

WIELKI powrót Marty Banasik!

Ekspresowa "pizza" z ciecierzycy

Co dają spalacze tłuszczu?

Prosty sposób na dostarczenie wapnia i magnezu