logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 68kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 314

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

napisał(a)
oryam1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 10
Witam,
mam 17 lat, ważę 68 kilogramów i 180 cm. Według wzoru, który znalazłem wyszło, że powinienem spożywać 3026 kcal. Ćwiczę 3 razy w tygodniu FBW i chcę zacząć biegać w dni nietreningowe (chcę po jakimś czasie umieć przebiec 10 km). Posiłki będę układał na cały tydzień takie same, a w następnym tygodniu będę go zmieniać.

Pozdrawiam!






Zmieniony przez - oryam1 w dniu 2017-04-15 15:05:37
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2216 Napisanych postów 61403 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 509376
Witam ,
bardzo dobrze ze chcesz biegać , jednak musisz wiedzieć ze wzrost masy może kolidować z Twoimi planami biegowymi .
Pozdrawiam
napisał(a)
popuri
Ekspert
Szacuny 1268 Napisanych postów 27386 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 172072
jw
Kolację daj bardziej wartościową i raczej półtłusty twaróg niż chudy

Dostarczaj też EPA i DHA z ryb
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1851 Napisanych postów 49346 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 428495
Zmniejsz białko do 2g/kg masy ciała. Żeby mieć dobrą kondycję nie musisz biegać długich dystansów. W ten sposób tracisz sporo czasu i obciążasz stawy. Równie dobrze, możesz dodać interwały:

http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
piotrekkkox
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1498
Dodam jedno pytanko od siebie, w jego diecie spora część białka pochodzi z produktów roślinnych, czy takie białko wliczac jako pełnowartościowe, czy pomijać je licząc tylko karorie z niego?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1851 Napisanych postów 49346 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 428495
Białko to nie jest pełnowartościowe, ale jak najbardziej należy je wliczać w bilans.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1237 Napisanych postów 24111 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 336103
Zgadza się.
Wliczasz każdy rodzaj białka do bilansu.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
oryam1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 17 lat Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 42
Co do biegania to chcę się dobrze przygotować do runmagedonu, więc będę biegał do czerwca. Czy taki bilans (zmniejszę trochę białka skoro roślinne też mam liczyć) wystarczy na 3 treningi siłowe i 2 razy bieganie w dni nietreningowe?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2216 Napisanych postów 61403 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 509376
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1851 Napisanych postów 49346 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 428495
Niestety nie wiemy, czy wystarczy. Pewne jest to, że budowa masy mięśniowej nie idzie w parze z poprawą kondycji i wytrzymałości, więc tutaj polecam skupić się na ustaleniu priorytetu.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość posiłków w diecie

Następny temat

Ilość kcal w diecie

Homocysteina vs sterydy anaboliczne. Czy jest się czego bać?

Magdalena Omarska wraca na scenę!

Bikini fitness: czy to ma sens?

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie

Najgłupsze trendy treningowe i żywieniowe w Internecie

Mięsa mielone - porównanie okiem dietetyka

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?