SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę do oceny, 68kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 335

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 314 dni Przeczytanych tematów 10
Witam,
mam 17 lat, ważę 68 kilogramów i 180 cm. Według wzoru, który znalazłem wyszło, że powinienem spożywać 3026 kcal. Ćwiczę 3 razy w tygodniu FBW i chcę zacząć biegać w dni nietreningowe (chcę po jakimś czasie umieć przebiec 10 km). Posiłki będę układał na cały tydzień takie same, a w następnym tygodniu będę go zmieniać.

Pozdrawiam!






Zmieniony przez - oryam1 w dniu 2017-04-15 15:05:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2881 Napisanych postów 64157 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527462
Witam ,
bardzo dobrze ze chcesz biegać , jednak musisz wiedzieć ze wzrost masy może kolidować z Twoimi planami biegowymi .
Pozdrawiam
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1316 Napisanych postów 27624 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 198599
jw
Kolację daj bardziej wartościową i raczej półtłusty twaróg niż chudy

Dostarczaj też EPA i DHA z ryb
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 52026 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 498803
Zmniejsz białko do 2g/kg masy ciała. Żeby mieć dobrą kondycję nie musisz biegać długich dystansów. W ten sposób tracisz sporo czasu i obciążasz stawy. Równie dobrze, możesz dodać interwały:

http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1609
Dodam jedno pytanko od siebie, w jego diecie spora część białka pochodzi z produktów roślinnych, czy takie białko wliczac jako pełnowartościowe, czy pomijać je licząc tylko karorie z niego?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 52026 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 498803
Białko to nie jest pełnowartościowe, ale jak najbardziej należy je wliczać w bilans.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1508 Napisanych postów 25780 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 436065
Zgadza się.
Wliczasz każdy rodzaj białka do bilansu.

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 18 lat Na forum 314 dni Przeczytanych tematów 42
Co do biegania to chcę się dobrze przygotować do runmagedonu, więc będę biegał do czerwca. Czy taki bilans (zmniejszę trochę białka skoro roślinne też mam liczyć) wystarczy na 3 treningi siłowe i 2 razy bieganie w dni nietreningowe?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2881 Napisanych postów 64157 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527462
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2204 Napisanych postów 52026 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 498803
Niestety nie wiemy, czy wystarczy. Pewne jest to, że budowa masy mięśniowej nie idzie w parze z poprawą kondycji i wytrzymałości, więc tutaj polecam skupić się na ustaleniu priorytetu.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość posiłków w diecie

Następny temat

Ilość kcal w diecie

Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad? Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad? Czy dbasz o swoje nerki? Czy dbasz o swoje nerki? Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero