Temat został odczytany 702 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 29
    Płeć: Mężczyzna
    Cel: Masa
    Waga: 65,7
    Wzrost: 167
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 15
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : Praca siedząca, wstaję o 7.30 kładę się spać o 23. Trenuję zazwyczaj około 17.
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): Trening 2x w tygodniu trening siłowy, 1x CrossFit. Stać 2 lata z przerwami.
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: Opisałem w temacie.
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): Stan bardzo dobry. Wyniki z krwi ok.
    Stosowana lub planowana suplementacja: Odżywka białkowa, BCAA, ZMA.

Dieta na masę do oceny, 66kg

zgłoś naruszenie
  • Wojcieszko87
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 14
  • Na forum: 8 dni
  • LPA: 155
Witam serdecznie. Panowie i Panie mam taki problem. Od 2 miesięcy jestem na diecie. Rozpisał mi ją trener na siłowni z którym niestety teraz właściwie nie mam kontaktu. Dieta jest na masę, ale właśnie z tą masą jest problem. Zaczynałem ważąc 65kg i po 2 miesiącach ważę 65,7kg. Przyznam, że muskulatura jest ok, wyglądam lepiej, tłuszcz na brzuchu się zmniejszył, ale waga właściwie stoi... Z tego co widzę to rozpisanie wygląda w miarę ok i dlatego napiszę do Was o prośbę co tutaj zmienić, żeby waga ruszyła? Na ten moment wrzucę plan żywieniowy z 3 dni, najwyżej później dorzucę resztę, chyba że nie będzie takiej konieczności, Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc. Jak mam podać jeszcze jakieś dane to proszę napisać :)

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclTVVfdTJ2cjJGNTQ

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclczRvdU96cFg3WlE

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclYVh0T0Z6Mlpxcms









1489934047000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • Koniu151
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 47946
  • Wiek: 103 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 252972
  • Status: Ekspert
Masz stosunkowo niewiele kcal, więc nie ma co się dziwić, że masa nie idzie.
http://www.sfd.pl/ -t276436.html - policz zapotrzebowanie tym wzorem i rozpisz plan zgodnie z nim.
Ten crossfit wymień na trening siłowy.
POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE.


KONTAKT koniu151.sfd@gmail.com


1489936677000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45923
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 309034
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Rzeczywiście ilość bardziej na redukcję niż budowę masy mięśniowej. Skąd pomysł, żeby jeść akurat tyle?
Moderator działu Odżywianie


1489937616000
zgłoś naruszenie
  • dudee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22055
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 182631
  • Status: Ekspert
Dlaczego przejmujesz się wagą?
Skoro napisałeś, że kompozycja sylwetki się zmienia na lepsze to czego tu chcieć więcej?

UDZIELANIE KONSULTACJI ŻYWIENIOWYCH.

DOBÓR SPERSONALIZOWANYCH PLANÓW DIETETYCZNYCH - TYLKO PRYWATNIE.


DORADCA W DZIALE TDP.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――----

[http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html]
1
1489942943000
zgłoś naruszenie
  • Wojcieszko87
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 14
  • Na forum: 8 dni
  • LPA: 155
Koniu151 napisał(a):

Masz stosunkowo niewiele kcal, więc nie ma co się dziwić, że masa nie idzie.
http://www.sfd.pl/ -t276436.html - policz zapotrzebowanie tym wzorem i rozpisz plan zgodnie z nim.
Ten crossfit wymień na trening siłowy.



Zrobiłem. Jako, że jestem mezomorfikiem wynik chyba nie jest największy - 2400 kcal.

Ile teraz do tego doliczyć, aby było na masę i też pytanie odnośnie mojej diety.
Widać, że rozkład BTW w każdym z dni jest podobny. Jak będę zwiększał posiłki to czego głównie dołożyć? białka, tłuszczy, czy węglowodanów?



dudee
Ogólnie mięśnie mi urosły, tutaj nie narzekam, natomiast ogólnie czuję się jakiś tak szczupły. Wolałbym jednak trochę masy nabrać.
1489945775000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11610
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65269
  • Status: Ekspert
Być może przy tej kaloryczności to bardziej rekompozycja wychodziła niż masa.
Skoro wyszło 2400, to około 2700 najmniej powinieneś jeść. Tego białka około 150-160g by coś tego mięsa i ryby na talerzu mogło się znaleźć, możesz wrzucić 90-95g tłuszczy i reszta węglowodany.
Tutaj ściąga z czego korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html 
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1 
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489948013000
zgłoś naruszenie
  • Koniu151
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 47946
  • Wiek: 103 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 252972
  • Status: Ekspert
O, wrzuciłem Ci te artykuły do podwieszonych, na samą górę by było łatwo znaleźć.
POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE.


KONTAKT koniu151.sfd@gmail.com


1
1489954557000
zgłoś naruszenie
  • Wojcieszko87
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 14
  • Na forum: 8 dni
  • LPA: 155
Moi drodzy pobawiłem się i ułożyłem coś takiego.
Opierałem się na posiłkach z poprzedniej diety, bo nie ukrywam, że ich rozmaitość jest dla mnie odpowiednia.
Bardzo proszę o sprawdzenie. Nie chciał stać w miejscu, a nie do końca wiem, czy jest wszystko ok. Białka są od 130 do 160, ale to jak coś mogę dorzucić jak brakuje odżywkę białkową? Czy węglowodanów nie powinno być więcej, a tłuszczy mniej?
Z góry wielkie dzięki za pomoc :)















Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2017-03-19 22:19:32
1489958259000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11610
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65269
  • Status: Ekspert
Wyżej podałam Ci makro z którego możesz wyjść, ustaliłabym stałą kaloryczność na początek. Bez manewrowania w makro.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489958377000
zgłoś naruszenie
  • Wojcieszko87
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 14
  • Na forum: 8 dni
  • LPA: 155
Nie do końca rozumiem. Ustaliłem kaloryczność na 2700 (w tej granicy się mieszczę).
Białko też jest na podobnym poziomie jak pisałaś u góry. Tłuszcze może nie do końca, ale tam jest np. olej kokosowy, który nabija, a służy tylko do smażenia. Kwestia czy ten tłuszcz tak może zostać, czy nie. I co z węglowodanami? Czy są ok?


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2017-03-19 22:24:09
1489958552000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11610
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65269
  • Status: Ekspert
Chodzi o to, by postawić na stałe makro Na początku to ważne, by zobaczyć jak działa na nas rozkład i makro.
Olej nie wyparowuje, a wsiąka w mięso Jak Ci bardzo zależy to polej resztą kasze, czy ryż, ziemniaki.
Jesli pozostałe makro się zgadza, to węgle są ok.
Teraz kwestia obserwacji.
Co do diety wywal bułeczki fit, bo nic z fit wspólnego nie mają, bilansuj posiłki porcja białka, wegli i tłuszczy, w każdym posiłkeu minumim 20-25g białka
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489958969000