logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 66kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1537

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

29

Płeć

Mężczyzna

Cel

Masa

Waga

65,7

Wzrost

167

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

15

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca siedząca, wstaję o 7.30 kładę się spać o 23. Trenuję zazwyczaj około 17.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trening 2x w tygodniu trening siłowy, 1x CrossFit. Stać 2 lata z przerwami.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Opisałem w temacie.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stan bardzo dobry. Wyniki z krwi ok.

Stosowana lub planowana suplementacja

Odżywka białkowa, BCAA, ZMA.
napisał(a)
Wojcieszko87
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 100 dni Przeczytanych tematów 522
Witam serdecznie. Panowie i Panie mam taki problem. Od 2 miesięcy jestem na diecie. Rozpisał mi ją trener na siłowni z którym niestety teraz właściwie nie mam kontaktu. Dieta jest na masę, ale właśnie z tą masą jest problem. Zaczynałem ważąc 65kg i po 2 miesiącach ważę 65,7kg. Przyznam, że muskulatura jest ok, wyglądam lepiej, tłuszcz na brzuchu się zmniejszył, ale waga właściwie stoi... Z tego co widzę to rozpisanie wygląda w miarę ok i dlatego napiszę do Was o prośbę co tutaj zmienić, żeby waga ruszyła? Na ten moment wrzucę plan żywieniowy z 3 dni, najwyżej później dorzucę resztę, chyba że nie będzie takiej konieczności, Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc. Jak mam podać jeszcze jakieś dane to proszę napisać :)

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclTVVfdTJ2cjJGNTQ

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclczRvdU96cFg3WlE

https://drive.google.com/open?id=0B6yez5XHtBclYVh0T0Z6Mlpxcms







Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2192 Napisanych postów 48131 Wiek 3 lata Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 259226
Masz stosunkowo niewiele kcal, więc nie ma co się dziwić, że masa nie idzie.
http://www.sfd.pl/ -t276436.html - policz zapotrzebowanie tym wzorem i rozpisz plan zgodnie z nim.
Ten crossfit wymień na trening siłowy.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1601 Napisanych postów 47725 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355012
Rzeczywiście ilość bardziej na redukcję niż budowę masy mięśniowej. Skąd pomysł, żeby jeść akurat tyle?

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1032 Napisanych postów 23147 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 231713
Dlaczego przejmujesz się wagą?
Skoro napisałeś, że kompozycja sylwetki się zmienia na lepsze to czego tu chcieć więcej?
1

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
Wojcieszko87
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 100 dni Przeczytanych tematów 522
Koniu151
Masz stosunkowo niewiele kcal, więc nie ma co się dziwić, że masa nie idzie.
http://www.sfd.pl/ -t276436.html - policz zapotrzebowanie tym wzorem i rozpisz plan zgodnie z nim.
Ten crossfit wymień na trening siłowy.


Zrobiłem. Jako, że jestem mezomorfikiem wynik chyba nie jest największy - 2400 kcal.

Ile teraz do tego doliczyć, aby było na masę i też pytanie odnośnie mojej diety.
Widać, że rozkład BTW w każdym z dni jest podobny. Jak będę zwiększał posiłki to czego głównie dołożyć? białka, tłuszczy, czy węglowodanów?



dudee
Ogólnie mięśnie mi urosły, tutaj nie narzekam, natomiast ogólnie czuję się jakiś tak szczupły. Wolałbym jednak trochę masy nabrać.
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2089 Napisanych postów 12664 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82161
Być może przy tej kaloryczności to bardziej rekompozycja wychodziła niż masa.
Skoro wyszło 2400, to około 2700 najmniej powinieneś jeść. Tego białka około 150-160g by coś tego mięsa i ryby na talerzu mogło się znaleźć, możesz wrzucić 90-95g tłuszczy i reszta węglowodany.
Tutaj ściąga z czego korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2192 Napisanych postów 48131 Wiek 3 lata Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 259226
O, wrzuciłem Ci te artykuły do podwieszonych, na samą górę by było łatwo znaleźć.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Wojcieszko87
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 100 dni Przeczytanych tematów 522
Moi drodzy pobawiłem się i ułożyłem coś takiego.
Opierałem się na posiłkach z poprzedniej diety, bo nie ukrywam, że ich rozmaitość jest dla mnie odpowiednia.
Bardzo proszę o sprawdzenie. Nie chciał stać w miejscu, a nie do końca wiem, czy jest wszystko ok. Białka są od 130 do 160, ale to jak coś mogę dorzucić jak brakuje odżywkę białkową? Czy węglowodanów nie powinno być więcej, a tłuszczy mniej?
Z góry wielkie dzięki za pomoc :)















Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2017-03-19 22:19:32
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2089 Napisanych postów 12664 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82161
Wyżej podałam Ci makro z którego możesz wyjść, ustaliłabym stałą kaloryczność na początek. Bez manewrowania w makro.
napisał(a)
Wojcieszko87
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 100 dni Przeczytanych tematów 522
Nie do końca rozumiem. Ustaliłem kaloryczność na 2700 (w tej granicy się mieszczę).
Białko też jest na podobnym poziomie jak pisałaś u góry. Tłuszcze może nie do końca, ale tam jest np. olej kokosowy, który nabija, a służy tylko do smażenia. Kwestia czy ten tłuszcz tak może zostać, czy nie. I co z węglowodanami? Czy są ok?


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2017-03-19 22:24:09
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2089 Napisanych postów 12664 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82161
Chodzi o to, by postawić na stałe makro Na początku to ważne, by zobaczyć jak działa na nas rozkład i makro.
Olej nie wyparowuje, a wsiąka w mięso Jak Ci bardzo zależy to polej resztą kasze, czy ryż, ziemniaki.
Jesli pozostałe makro się zgadza, to węgle są ok.
Teraz kwestia obserwacji.
Co do diety wywal bułeczki fit, bo nic z fit wspólnego nie mają, bilansuj posiłki porcja białka, wegli i tłuszczy, w każdym posiłkeu minumim 20-25g białka
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Makroskładniki w diecie

Następny temat

Dieta redukcyjna 70kg (keto)

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Biszkopt z jeżynową galaretką

Jabłecznik jaglany

10 produktów wspomagających wrażliwość insulinową

Czy diety oczyszczające działają?