logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 66kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2983

0 5 0
napisał(a)
emil129
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1252
Witam,

krótka ankieta:
Wiek : 19
Płeć : mężczyzna
Waga : 66
Wzrost : 172
Obwód klatki : -
Obwód ramienia : -
Obwód talii : -
Obwód uda : -
Obwód łydki : -
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 10 - 15 %
Aktywność w ciągu dnia : szkoła, dom, praca na wsi gdy nie ma szkoły
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, 3* bieganie ( ok. 50-60 minut, ok. 8-9km, zmiennym tempem)
Odżywianie : ) słodyczy, alkoholu, cheatów
Cel : nie wiem czy trzymać wagę czy dodawać kalorii
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : bardzo dobre
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, bieganie,
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : możliwe
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

A oto trening, FBW, 2 zestawy:

A)
1. Przysiady ze sztangą + łydki na suwnicy
2. Wiosłowanie w opadzie
3. Wyciskanie leżąc
4. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
5. Wyciskanie wąskim nachwytem/Pompki na poręczach
6. Uginanie przedramion ze sztangą
7. Spięcia brzucha + maszyna
+ triceps i biceps a wyciągu
B)
1. Przysiady ze sztangą + łydki na suwnicy
2. Martwy ciąg
3. Podciąganie na drążku (nachwyt/podchwyt)
4. Wyciskanie hantli
5. Wyciskanie francuskie
6. Uginanie przedramion z hantlami
7. Spięcia brzucha + maszyna
+ triceps i biceps a wyciągu

*przed treningiem ok. 10 minut na bieżni, po też (10-15), w DNT biegam, jak w ankiecie.

Zapotrzebowanie liczyłem według tego wzoru: http://www.sfd.pl/Obliczanie_zapotrzebowania_czyli_początki_układania_diety.-t856533.html

I wyszło w przybliżeniu 3131 kcal ale wszystko brałem na najniższych wartościach b nie wiedziałem czy to możliwe. Oecnie jem tyle od kilku miesięcy ale waga nie drgnie.

Proszę o ocenę tego wszystkiego, jeśli czegoś nie dodałem to przepraszam.

Dziękuję za pomoc.







Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 9698
dieta ogolnie ok alw urozmaicaj bo sam kurczak i ryz to ci sie przeje po 2-3 miesiacach jak waga nie idzie to dozol kcal chodz to tego zera co ci wyszlo czyli 3300 i obserowj czy pojdzie cos do gory
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1944 Napisanych postów 59841 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 498219
Chcesz redukować czy budować mase ?
Wstaw zdjęcie do oceny


Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2017-03-04 14:53:44
napisał(a)
emil129
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1252
Dietę urozmaicam, warzywa też są, inne tłuszcze, ryby, inne węgle, owoce, tłuste mięsa.

Zdjęcia aktualnego nie mam, załączam to sprzed 2 miesięcy, teraz trochę urosłem, brzuch też bardziej na wierzch wyszedł.

Nad celem się zastanawiam ale raczej nie redukcja.




Zmieniony przez - emil129 w dniu 2017-03-04 15:07:22

Zmieniony przez - emil129 w dniu 2017-03-04 15:08:10
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1944 Napisanych postów 59841 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 498219
No to zrób aktualne . Na tym masz troche brzuch "podlany" jednak mięśni mało , wiec może miesnie brzucha rownież słabe .
napisał(a)
emil129
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1252
Dołączam bardziej aktualne zdjęcia. Raczej brzuch podlany nie jest, druga sprawa, że do końca ,,na czczo nie jestem ".

https://www.dropbox.com/sc/j24rff993dsocyz/AABPgo3NtdsvQuIpNhO-qOx2a 
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1027 Napisanych postów 23098 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 226642
W Twoim przypadku należałoby dołożyć na siebie nieco masy mięśniowej. Nie masz na tyle wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej aby to kolidowało z rozwojem muskulatury.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
emil129
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1252
W takim razie obcinać kalorie, dokładać, zostawiać na obecnym poziomie, dołożyć aktywność ?
Dziękuję za rady.
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1027 Napisanych postów 23098 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 226642
Ile wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne?

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
emil129
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1252
Jak oblilaczalem ze wzoru to ponad 3100 kcal, pisalem wcześniej. Bralem raczej średnie wartości.
Teraz bede biegać po 10km i podbiegi.Do tej pory robilem powyżej 8 ale teraz zwiekszylem.
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1027 Napisanych postów 23098 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 226642
W jakim celu biegasz 10 km?

Dietę należy zrewidować bowiem jest zbyt monotonna. Zróżnicuj pochodzenie lipidów, brakuje tam kwasów tłuszczowych o3 ( DHA I EPA, ALA) jak i nasyconych i jednonienasyconych. Wiórki kokosowe jako jedyne źródło tłuszczy to nie najlepszy pomysł. Menu należy urozmaicać w taki sposób aby nie doprowadzić do niedoborów żywieniowych, a tym samym kumulacji poszczególnych substancji antyodżywczych. Rotuj składnikami w miarę możliwości, nie zapominaj o warzywach, gdyż jest to integralny składnik każdej zdrowej diety (bogactwo przeciwutleniaczy, witamin, minerałów oraz błonnika) podobnie z owocami.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

różnice w dietach redukcyjnych

Następny temat

PODJADANIE W NOCY A ODCHUDZANIE

Dlaczego kobiety ciągle narzekają na swoje ciała?

Trening na czczo?

Czy wliczać kalorie z warzyw?

Małgorzata Mączyńska na wakacjach!

Domowa czekolada z dodatkami

Złota Para znów na scenie!

Mistrzyni na zwolnieniu!

Inez Gorońska - jak zostałam Mistrzynią Polski Bikini Fitness