logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 60kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 560

0 5 0
napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 96
Witam

7:00
Platki owsiane 100g + 200ml mleka
3 jaja kurze całe

B: 41g (30g zwierzęce) W: 81g T: 27g

10:35
Makaron 100g
serek wiejski 200g

B: 35g (25g zwierzęcego) W: 80g T: 10g

13:30
Chleb żytni pełnoziarnisty 150g
Makrela wędzona 100g

B: 41g (31g zwierzęcego) W: 81g T: 25g

16:00
Ryz brazowy 80g
Piers z kurczaka 100g

B: 27g (22g zwierzęcego) W: 62g T: 3g

17:30-18:30
Trening+gainer

19:10
Chleb pelnoziarnisty 100g
Tunczyk w wodzie 120g

B: 32g (25g zwierzęcego) W: 54g T: 2g


22:00
Twarog chudy 100g
Oliwa z oliwek 10ml

B: 20g W: 4g T: 10g

Razem - podsumowanie
- białko 143 g
- tłuszcz 77 g
- węglowodany 418 g
- kalorie 2937 kcal

Zwrost 180
Waga 60
Wiek 24

Chcialbym chodz ttoche przytyc zdrowo , zalezy mi na poprawie sylwetki nie koniecznie na wielkiej muskulaturze. dotad odzywialem sie slabo albo nawet zle.

Do diety wdrazam warzywa/owoce regularnie, ile plynow pic jedni mowia duzo inni ze nie, tylko nie wiem czy takie ilosci przy moich potrzebach wystarcza nie znam sie na tych kalkulatorach.

Pracuje w sklepie(tesco;d) wiec mam rozne zmianny stad moje pytanie czy jesli nie bede mial jak zjesc jednego z posilkow to zastapienie go gainerem wystarczy czy jednak kombinowac zeby zjesc i ktore posilki zastapic a ktore nie czy to obojetne?

Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 3790 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26227
Wstaw diete zgodnie z tym http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU 

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 96
prosze
i dodatkowe pytanie czym moglbym zastąpic tuńczyka w wodzie.









Zmieniony przez - Zmotywowany0293 w dniu 2017-02-11 16:04:10
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 3790 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26227
z bialkiem zejdz stanowczo w dol do okolo 120-140g.
piszesz w pierwszym poscie trening+gainer, a nie widze zadnego gainera uwzglednionego w rozpisce.
nie wprowadzaj gotowych dan jak w posilku nr 4. wprowadz wszystko osobno w gramaturze przed obrobka termiczna.
produkty wedzone od czasu do czasu, nie jako staly element diety.
tunczyka w wodzie mozesz zamienic na tunczyka swiezego / mrozonego, badz inna rybe. unikaj ryb puszkowanych.
popraw to wszystko i wstaw jeszcze raz.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 47738 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355262
Poza rozpiską diety wrzuć również, z tego samego linku, wypełnioną ankietę działu. Bez tego ciężko cokolwiek napisać.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 96
a moze jeden posiłek usunąć i zwiekszyc ilosci reszcie?





Zmieniony przez - Zmotywowany0293 w dniu 2017-02-12 16:47:27
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 3790 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26227
kiedys bawilem sie w 6 posilkow dziennie, jednak odpuscilem, poniewaz mialem ciagle wrazenie, ze non stop jestem w kuchni i jem. nie bylo to zbyt komfortowe, wiec jak najbardziej zejdz z iloscia posilkow do 4-5

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 47738 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355262
Ilość posiłków taka, żeby Ci pasowała. Ty najlepiej powinieneś wiedzieć ile Ci odpowiada w ciągu dnia.

Wrzuć wypełnioną ankietę działu.


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-02-12 17:02:25

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 96
Wiek :24
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 60
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : chyba 0 ;D niestety.
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : -
Cel : przybranie na wadze
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : -
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : słabe odżywianie brak regularnych posiłków

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 96
ustalmy ze to bedzie moja baza na start co powiecie?







Zmieniony przez - Zmotywowany0293 w dniu 2017-02-12 17:17:31
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 3790 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26227
zdecydowanie zwiekszylbym podac miesa w ciagu dnia kosztem nabialu. 100g miesa to nie za duza ilosc rowniez w mojej ocenie nie potrzebujesz pic 2x gainera w ciagu dnia. jesli juz bardzo chcesz to zostaw go po treningowo, a tego z II posilku usun i brakujace wegle albo dodaj do pozostalych posilkow, albo stworz z posilku nr II normalny pelnowartosciowy posilek. i zdecydowanie popracuj nad zrodlami tluszczu, poniewaz oliwa, zoltko jaja i troche z kakaa to stanowczo za malo. pomysl nad dodatkiem tlustych mies, orzechow, moze jakies awokado, dobrej jakosci tluste sery, np. parmezan, mozarrella...

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wpływ piwa na sylwetkę

Następny temat

Dieta - brak efektów

Co jeść na śniadanie i czy w ogóle je jeść?

Biedka z głową w chmurach…

Najdziwniejsze przekonania dotyczące budowania masy

Marcin Kotleszka otworzył siłownię!

Czekoladowo-marchewkowe muffinki

Żelazo w diecie - wszystko co powinieneś o nim wiedzieć

Mariusz Mario Czerniewicz kończy z vlogowaniem!

Kordyceps - immunostymulacja układu odpornościowego