logo
zamknij zamknij

Dieta na masę do oceny, 60kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 590

0 5 0
napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 96
Witam

7:00
Platki owsiane 100g + 200ml mleka
3 jaja kurze całe

B: 41g (30g zwierzęce) W: 81g T: 27g

10:35
Makaron 100g
serek wiejski 200g

B: 35g (25g zwierzęcego) W: 80g T: 10g

13:30
Chleb żytni pełnoziarnisty 150g
Makrela wędzona 100g

B: 41g (31g zwierzęcego) W: 81g T: 25g

16:00
Ryz brazowy 80g
Piers z kurczaka 100g

B: 27g (22g zwierzęcego) W: 62g T: 3g

17:30-18:30
Trening+gainer

19:10
Chleb pelnoziarnisty 100g
Tunczyk w wodzie 120g

B: 32g (25g zwierzęcego) W: 54g T: 2g


22:00
Twarog chudy 100g
Oliwa z oliwek 10ml

B: 20g W: 4g T: 10g

Razem - podsumowanie
- białko 143 g
- tłuszcz 77 g
- węglowodany 418 g
- kalorie 2937 kcal

Zwrost 180
Waga 60
Wiek 24

Chcialbym chodz ttoche przytyc zdrowo , zalezy mi na poprawie sylwetki nie koniecznie na wielkiej muskulaturze. dotad odzywialem sie slabo albo nawet zle.

Do diety wdrazam warzywa/owoce regularnie, ile plynow pic jedni mowia duzo inni ze nie, tylko nie wiem czy takie ilosci przy moich potrzebach wystarcza nie znam sie na tych kalkulatorach.

Pracuje w sklepie(tesco;d) wiec mam rozne zmianny stad moje pytanie czy jesli nie bede mial jak zjesc jednego z posilkow to zastapienie go gainerem wystarczy czy jednak kombinowac zeby zjesc i ktore posilki zastapic a ktore nie czy to obojetne?

Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
Wstaw diete zgodnie z tym http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU 

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 96
prosze
i dodatkowe pytanie czym moglbym zastąpic tuńczyka w wodzie.









Zmieniony przez - Zmotywowany0293 w dniu 2017-02-11 16:04:10
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
z bialkiem zejdz stanowczo w dol do okolo 120-140g.
piszesz w pierwszym poscie trening+gainer, a nie widze zadnego gainera uwzglednionego w rozpisce.
nie wprowadzaj gotowych dan jak w posilku nr 4. wprowadz wszystko osobno w gramaturze przed obrobka termiczna.
produkty wedzone od czasu do czasu, nie jako staly element diety.
tunczyka w wodzie mozesz zamienic na tunczyka swiezego / mrozonego, badz inna rybe. unikaj ryb puszkowanych.
popraw to wszystko i wstaw jeszcze raz.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1740 Napisanych postów 48803 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403080
Poza rozpiską diety wrzuć również, z tego samego linku, wypełnioną ankietę działu. Bez tego ciężko cokolwiek napisać.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 96
a moze jeden posiłek usunąć i zwiekszyc ilosci reszcie?





Zmieniony przez - Zmotywowany0293 w dniu 2017-02-12 16:47:27
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
kiedys bawilem sie w 6 posilkow dziennie, jednak odpuscilem, poniewaz mialem ciagle wrazenie, ze non stop jestem w kuchni i jem. nie bylo to zbyt komfortowe, wiec jak najbardziej zejdz z iloscia posilkow do 4-5

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1740 Napisanych postów 48803 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403080
Ilość posiłków taka, żeby Ci pasowała. Ty najlepiej powinieneś wiedzieć ile Ci odpowiada w ciągu dnia.

Wrzuć wypełnioną ankietę działu.


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-02-12 17:02:25

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 96
Wiek :24
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 60
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : chyba 0 ;D niestety.
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : -
Cel : przybranie na wadze
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : -
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : słabe odżywianie brak regularnych posiłków

napisał(a)
Zmotywowany0293
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 192 dni Przeczytanych tematów 96
ustalmy ze to bedzie moja baza na start co powiecie?







Zmieniony przez - Zmotywowany0293 w dniu 2017-02-12 17:17:31
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
zdecydowanie zwiekszylbym podac miesa w ciagu dnia kosztem nabialu. 100g miesa to nie za duza ilosc rowniez w mojej ocenie nie potrzebujesz pic 2x gainera w ciagu dnia. jesli juz bardzo chcesz to zostaw go po treningowo, a tego z II posilku usun i brakujace wegle albo dodaj do pozostalych posilkow, albo stworz z posilku nr II normalny pelnowartosciowy posilek. i zdecydowanie popracuj nad zrodlami tluszczu, poniewaz oliwa, zoltko jaja i troche z kakaa to stanowczo za malo. pomysl nad dodatkiem tlustych mies, orzechow, moze jakies awokado, dobrej jakosci tluste sery, np. parmezan, mozarrella...

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wpływ piwa na sylwetkę

Następny temat

Dieta - brak efektów

Jarmuż - co w sobie kryje?

Wady i zalety treningu dzielonego: partia raz w tygodniu

3 ćwiczenia idealne pod BJJ i nie tylko

Stephanie Davis w Polsce

“Wielki” trening Aliny i Alusi!

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie