logo
zamknij zamknij

Dieta na masę - sprawdzenie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 241

0 5 0
napisał(a)
swiderek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 34
Witam, mam 29 lat, 173 cm wzrostu, pracę fizyczną bardzo umiarkowaną, 3 razy w tygodniu trening.

Jestem po redukcji 3 miesięcznej - straciłem 11 kilogramów, w tej chwili ważę 66kg. Od miesiąca ćwiczę/uczę się ćwiczyć na siłownik narazie bez nadwyżki kalorycznej. Chciałbym wprowadzić nadwyżkę - z moich obliczeń wynika że potrzebuje około 2850 kalorii - wydaje się być trochę dużo więc zacznę od mniejszej ilości. W tym około 215 białko, 360 węgle i 65 tłuszcze - jeśli się coś nie zgadza to proszę mnie poprawić.

Nie podzieliłem produktów na konkretne posiłki - dodałem do kalkulatora produkty aby nazbierać odpowiednią liczbę kalorii, białek, tluszczy i węgli. Pragnę zauważyć że chciałbym w diecie produkty tylko takie w której jest największe prawdopodobieństwo że producenci jak najmniej maczali w nich ręce/ przetwarzali je lub takie które sobie mogę załatwić prosto od rolnika i mieć pewność że są naturalne - wiecie o co chodzi.

Wstaje wcześniej więc mam czas na przygotowanie sobie śniadania i obiadu na później, z kolacją też nie ma problemów - natomiast dwa pozostałe posiłki chciałbym żeby były "przekąską" - nie jestem w stanie gotować co chwilę czy robić sobię przerwy idealnie co te 3 godziny.

W produktach poniżej nie dodałem warzyw, które lubię i spożywam, takie jak: brokuły, papryka, pomidory, ogórki, fasola itd itp.

Ryż na zmianę z kaszami różnymi, czasem cieciorka.

Co myślicie? Co zmienić?

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
swiderek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 34
https://s4.postimg.org/5dveieb31/dieta.jpg jeśli byłaby kiepska jakośc
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 599 Napisanych postów 33555 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 234747
wrzuć wg tego ten jadłospis
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html

jedzenie co 3h nie jest koniecznoscią, jedz tak jak Ci wygodnie, wazne zeby bilans dobowy się zgadzał


Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2017-03-07 19:31:40
napisał(a)
FiQus
Ekspert
Szacuny 466 Napisanych postów 6288 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 93230
j/w

mimo wszystko po te 5g to co to jest, już lepiej złączyć te przekąski w 1 cały posiłek
napisał(a)
swiderek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 34
Jesli chodzi o te pestki/ nasiona to dodałem osobno ale mialem na myśli taka mieszankę plus do tego jeszcze cos. Natomiast nie chciałbym przesadzac z tluszczami. Co sadzicie o ilości na początek i dwa czy powinien być jeszcze jakiś produkt lub którego nie powinno być?
napisał(a)
GastroFaza
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 111 dni Przeczytanych tematów 67
..


Zmieniony przez - GastroFaza w dniu 2017-03-08 08:46:42
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 599 Napisanych postów 33555 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 234747
za duza ilosc bialka, przy twojej wadze wychodzi ok 3g na kg masy
napisał(a)
swiderek
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 196 dni Przeczytanych tematów 34
co dadać co odjąć?

shake`a proteinowego? lubie wypić go po treningu - mam wtedy świadmość że dostarczam trochę "dobrego" białka - takiego którego bym nie dostarczył w reszcie składników ...


Zmieniony przez - swiderek w dniu 2017-03-10 18:23:25
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 599 Napisanych postów 33555 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 234747
potreningowo niech zostanie, zmniejsz w posiłkach ilość białka (w kazdym po trochu tak żeby maksymalnie tego białka wychodziło do 2,5g)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening - powiększone źrenice

Następny temat

Co zamiast ryżu

16.07.2017 II Puchar Bałtyku w Kulturystyce i Fitness 2017 - Władysławowo

08-09.07.2017 II Grand Prix Binkowski Resort 2017

Naleśniki bananowe z chia

Trening w make upie oraz biżuterii

Cheat meal - co zrobić, aby ograniczyć jego negatywny wpływ?

Piperyna i chrom - dlaczego warto je łączyć?

Placki jogurtowe z truskawkami

Jak skrócić czas w kuchni? 5 sposobów na szybsze przygotowywanie posiłków