SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę - sprawdzenie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 270

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 309 dni Przeczytanych tematów 34
Witam, mam 29 lat, 173 cm wzrostu, pracę fizyczną bardzo umiarkowaną, 3 razy w tygodniu trening.

Jestem po redukcji 3 miesięcznej - straciłem 11 kilogramów, w tej chwili ważę 66kg. Od miesiąca ćwiczę/uczę się ćwiczyć na siłownik narazie bez nadwyżki kalorycznej. Chciałbym wprowadzić nadwyżkę - z moich obliczeń wynika że potrzebuje około 2850 kalorii - wydaje się być trochę dużo więc zacznę od mniejszej ilości. W tym około 215 białko, 360 węgle i 65 tłuszcze - jeśli się coś nie zgadza to proszę mnie poprawić.

Nie podzieliłem produktów na konkretne posiłki - dodałem do kalkulatora produkty aby nazbierać odpowiednią liczbę kalorii, białek, tluszczy i węgli. Pragnę zauważyć że chciałbym w diecie produkty tylko takie w której jest największe prawdopodobieństwo że producenci jak najmniej maczali w nich ręce/ przetwarzali je lub takie które sobie mogę załatwić prosto od rolnika i mieć pewność że są naturalne - wiecie o co chodzi.

Wstaje wcześniej więc mam czas na przygotowanie sobie śniadania i obiadu na później, z kolacją też nie ma problemów - natomiast dwa pozostałe posiłki chciałbym żeby były "przekąską" - nie jestem w stanie gotować co chwilę czy robić sobię przerwy idealnie co te 3 godziny.

W produktach poniżej nie dodałem warzyw, które lubię i spożywam, takie jak: brokuły, papryka, pomidory, ogórki, fasola itd itp.

Ryż na zmianę z kaszami różnymi, czasem cieciorka.

Co myślicie? Co zmienić?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 309 dni Przeczytanych tematów 34
https://s4.postimg.org/5dveieb31/dieta.jpg jeśli byłaby kiepska jakośc
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34061 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242844
wrzuć wg tego ten jadłospis
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html

jedzenie co 3h nie jest koniecznoscią, jedz tak jak Ci wygodnie, wazne zeby bilans dobowy się zgadzał


Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2017-03-07 19:31:40
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 490 Napisanych postów 6360 Wiek 82 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110193
j/w

mimo wszystko po te 5g to co to jest, już lepiej złączyć te przekąski w 1 cały posiłek
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 309 dni Przeczytanych tematów 34
Jesli chodzi o te pestki/ nasiona to dodałem osobno ale mialem na myśli taka mieszankę plus do tego jeszcze cos. Natomiast nie chciałbym przesadzac z tluszczami. Co sadzicie o ilości na początek i dwa czy powinien być jeszcze jakiś produkt lub którego nie powinno być?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 224 dni Przeczytanych tematów 67
..


Zmieniony przez - GastroFaza w dniu 2017-03-08 08:46:42
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34061 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242844
za duza ilosc bialka, przy twojej wadze wychodzi ok 3g na kg masy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 309 dni Przeczytanych tematów 34
co dadać co odjąć?

shake`a proteinowego? lubie wypić go po treningu - mam wtedy świadmość że dostarczam trochę "dobrego" białka - takiego którego bym nie dostarczył w reszcie składników ...


Zmieniony przez - swiderek w dniu 2017-03-10 18:23:25
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34061 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 242844
potreningowo niech zostanie, zmniejsz w posiłkach ilość białka (w kazdym po trochu tak żeby maksymalnie tego białka wychodziło do 2,5g)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening - powiększone źrenice

Następny temat

Co zamiast ryżu

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina