logo
zamknij zamknij

Dieta na masę - ocena. SW.

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 599

0 5 0
napisał(a)
NokiaX3
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1308
Śniadanie 30B 20T 100W
Chleb żyt.raz. (200g), masło śmietankowe (20g), jajka gotowane (1szt.całe + 2białka), carbo (15g)

II Śniadanie 20B 15T 50W
Kanapki: Chleb żyt raz.(100g), filet z kurczaka gotowany (70g), masło śmietankowe (10g)


Obiad 50B 25T 105W
Kurczak z makaronem [tutaj na patelni filet 160g, papryka 50, kukurydza 50 - pieczę i do tego gotuje 110g makaronu po czym mieszam i ddodaję sos TAO-TAO] + orzechy 15g.
Obiad I, orzechy 10g.
Placki z piersia kurczaka, ziemniaki (500g), orzechy 15g
Kurczak duszony, ryż (100g), carbo (25g), orzechy laskowe (20g)


Przedtreningowy 20B 5T 30W
Serek homogenizowany (150g), banan (70g)

Potreningowy 0B 0T 50W
Carbo (50g)

Potreningowy II 15B 5T 80W
Makaron (90g), jogobella (150g)

Podwieczorek/Dodatek 8B 0T 40W
Gainer (50g)

Kolacja 50B 15T 40W
Twaróg (100g), jajka gotowane (3szt.całe), chleb żyt.raz (50g), mandarynki (100g)

Witam, ułożyłem ostatnio wyżej wymienioną dietę. Wychodzi mi tutaj 3300kcal. Z czego jest: 455Węglowodanów, 185Białka, 85Tłuszczy.
Dietka rzecz jasna na masę, do sztuk walki no i mamy raz w tygodniu siłownię, a moim celem ejst przybranie okokoło 5kg w trzy miesiące jeśli to możliwe. Rzecz jasna bez alkoholu czy innych używek, lub w ograniczonych ilościach (bo trudno nie pić w sylwestra, ale dla chcącego nic trudnego). Czego za dużo, czego za mało w diecie i co jest nie tak? Czekam na opinie pozdrawiam.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomekZ88
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348499
Czytaj posty podwieszone i wprowadź poprawki, bo póki co 3/4 diety do wywalenia lub poprawki.
napisał(a)
NokiaX3
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1308
Czytałem, czytałem kiedyś jak i nie dawno temu. Brałem to pod uwagę, ale widocznie nie wywnioskowałem nic dobrego. Co konkretnie jest tutaj źle? Nie piszcie odpowiedzi typu "wszystko", mimo iż tak jest ale dajcie wskazówki co mam poprawić.
napisał(a)
TomekZ88
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348499
NokiaX3
Śniadanie 30B 20T 100W
Chleb żyt.raz. (200g), masło śmietankowe (20g), jajka gotowane (1szt.całe + 2białka), carbo (15g)
Masło daj ekstra, carbo wywal.

II Śniadanie 20B 15T 50W
Kanapki: Chleb żyt raz.(100g), filet z kurczaka gotowany (70g), masło śmietankowe (10g)
Masło daj ekstra.


Obiad 50B 25T 105W
Kurczak z makaronem [tutaj na patelni filet 160g, papryka 50, kukurydza 50 - pieczę i do tego gotuje 110g makaronu po czym mieszam i ddodaję sos TAO-TAO] + orzechy 15g. Jakie te orzechy? Jeśli arachidowe, to zamień na inne.

Obiad I, orzechy 10g. Jak wyżej.
Placki z piersia kurczaka, ziemniaki (500g), orzechy 15g
Kurczak duszony, ryż (100g), carbo (25g), orzechy laskowe (20g)
Carbo wywal.

Przedtreningowy 20B 5T 30W
Serek homogenizowany (150g), banan (70g)
Posiłek całkiem do wymiany. Daj normalny posiłek źródło białka + źródło węgli. Ewentualnie wyklucz ten posiłek i zrób Obiad I posiłkiem przedtreningowym.

Potreningowy 0B 0T 50W
Carbo (50g)
Wywal to carbo.

Potreningowy II 15B 5T 80W
Makaron (90g), jogobella (150g)
Taka sama sprawa jak z posiłkiem przedtreningowym, daj normalny posiłek źródło białka + źródło węgli.

Podwieczorek/Dodatek 8B 0T 40W
Gainer (50g)
Jeśli dieta będzie dopięta, to nie będzie trzeba używć gainera.

Kolacja 50B 15T 40W
Twaróg (100g), jajka gotowane (3szt.całe), chleb żyt.raz (50g), mandarynki (100g)
Posiłek okej.



Oprócz tego urozmaicaj źródła tłuszczów (orzechy, oprócz arachidowych, oliwa z oliwek, olej lniany, tłuste ryby). Dodaj warzywa do posiłków, bo obecnie jest ich za mało. Jakie są Twoje wymiary i zapotrzebowanie kcal?



Zmieniony przez - TomekZ88 w dniu 2012-11-27 19:59:10
napisał(a)
Pawlo94
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3100
NokiaX3
Śniadanie 30B 20T 100W
Chleb żyt.raz. (200g), masło śmietankowe (20g), jajka gotowane (1szt.całe + 2białka), carbo (15g)- nie potrzebne tu carbo,zjedz coś porządnego,pełnowart. ww np(makaron,kasze,ryże). Jajek nie wywalamy,za cenne są. jedz całe ale np 2).

II Śniadanie 20B 15T 50W
Kanapki: Chleb żyt raz.(100g), filet z kurczaka gotowany (70g), masło śmietankowe (10g)- nie wiem jakie to masło,ale ma nadzieje że nie margaryna tylko osełkowe,w innym wypadku lepiej stosować smalec nawet.


Obiad 50B 25T 105W
Kurczak z makaronem [tutaj na patelni filet 160g, papryka 50, kukurydza 50 - pieczę i do tego gotuje 110g makaronu po czym mieszam i ddodaję sos TAO-TAO] + orzechy 15g.- Kukurydzę zastąp innymi warzywami-podejrzewam że to z puchy.Pieczesz na patelni?czyli tł. nie dodajesz? Jezeli tak to ok,jak dodajesz wlicz w bilans i nie margaryna.
Obiad I, orzechy 10g.
Placki z piersia kurczaka, ziemniaki (500g), orzechy 15g
Kurczak duszony, ryż (100g), carbo (25g), orzechy laskowe (20g)- kolejny raz Carbo zbędne,przecież to w miarę porządny posiłek


Przedtreningowy 20B 5T 30W
Serek homogenizowany (150g), banan (70g)-serek homogenizowany to slabe źródło białka,zmień na twaróg. Banan ok.

Potreningowy 0B 0T 50W
Carbo (50g)-?? nie mam pojęcia po co??

Potreningowy II 15B 5T 80W
Makaron (90g), jogobella (150g)- Jeżeli jogurt to naturalny,makaron ok. Dodaj dobre źródło białka<mięcho,jaja,twaróg)

Podwieczorek/Dodatek 8B 0T 40W
Gainer (50g)-w ostateczności,choć jestem przeciwnikiem,lepiej zjeść P-O-S-I-Ł-E-K!:)

Kolacja 50B 15T 40W
Twaróg (100g), jajka gotowane (3szt.całe), chleb żyt.raz (50g), mandarynki (100g)- Jedno źródło tł. w zupełności wystarczy(twaróg będzie ok). Dużo tego chleba w ciągu dnia-zmieniaj czasem na kaszę bo wgl. nie masz.

Dodaj więcej warzyw,zmieniaj i urozmaicaj tł. zdrowe.


napisał(a)
NokiaX3
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1308
Orzechy tak jak wpisane w diecie, korzystam z laskowych. Co do oliwy - zawszę jak kurczaka wrzucam na rondelek to podlewam oliwą także również używam. Moje zapotrzebowanie to 3300kcal tak jak opisałem w poście. Warzywa? Dodam do diety zamienię zamiast kilka produktów

Wymiary z dnia:
01.10.12r.
Waga: 62,5kg
Wzrost: 173cm
Biceps: L:32 P:31
Łydka: L: 36 P:35
Udo: L:51/54 P: 50/52
Klata: 100cm
Pas sp/bez: 75/78
Przedramie: L/P:27

Teraz nic się nie ruszyło raczej zbytnio, także można traktować to samo.
napisał(a)
Pawlo94
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3100
Warzywa nie wliczaj w bilans i nie jedz ich zamiast czegoś tylko jak najwięcej 800-1000g. Mówię oczywiście o takich jak np:sałata,ogórki,pomidory,brokuły,kalafior itp. Ziemniaki już w ograniczeniach większych. Po drugie nie smażymy na oliwie gdyż traci to co w niej najcenniejsze i nic to nie daje. Pij bezpośrednio.
napisał(a)
NokiaX3
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1308
Co do tej oliwy do zastanawiałem się sporo jak to działa. Ale tak bo na początku kolega mi napisał, że 3/4 diety do wyrzucenia. Następnie, dorzucić warzyw wyłącznie, tak więc co robić? Załózmy - korzystam z tej diety, tylko zastąpię tłuszcze oliwą, czy orzechami w niektórych posiłkach gdzie mam coś innego. Do tego dodam 800-1000g warzyw, których nie będę wliczał w bilans kaloryczny - będę starał się dodać do prawie każdego posiłku. A co dalej, wszystko będzie już gotowe w mojej dietce?

Edit: Dopiero zauważyłem Twoje poprawki w cytacie przy diecie, poprawie to i wkleje jak wygląda.

Zmieniony przez - NokiaX3 w dniu 2012-11-27 22:11:25
napisał(a)
TomekZ88
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348499
W moim poście też są poprawki, nie wiem czy zauważyłeś.
napisał(a)
NokiaX3
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1308
Po twojej uwadze zauważyłem dopiero. :)
Poprawiłem dietę i wklejam poniżej, pewnie jest coś jeszcze do poprawki tylko co?

Wpisując warzywa w dietę miałem na myśli: buraki słoikowe, ogórki, pomidory, marchew, ziemniaki(rzadziej), papryka. Zależnie od posiłku, jak się wyrabiam z czasem itp. Razem mi wyszło ok. 550g których nie wliczam do zapotrzebowania. Mam też paczkę białka, warto uzupełniać w niektórych posiłkach? Jeżeli się spieszę, lepiej zjeść proch? To SFD Protein WPC - te za 39zł bodajże.

Śniadanie 30B 20T 100W
Chleb żyt.raz. (200g), masło Ekstra (20g), jajka gotowane (1szt.całe + 2białka), banan (80g), warzywa (100g)

II Śniadanie 20B 15T 50W
Kanapki: Chleb żyt raz.(100g), filet z kurczaka gotowany (70g), masło Ekstra (10g)


Obiad 50B 25T 105W Tutaj akurat na oliwie, wliczam po części w bilans to. Natomiast czasem będę łączył przedtreningowy z obiadem - bo zależy, o której mam trening i jak się z wszystkim wyrabiam.
Kurczak z makaronem, orzechy laskowe (5-10g), warzywa (ok.150g)
Placki z piersia kurczaka, ziemniaki (500g), orzechy laskowe (15g)


Przedtreningowy 20B 5T 30W
Twaróg (100g), banan (130g), marchewka (50g)

Potreningowy 0B 0T 50W
Carbo (50g) Co do tego posiłku, całkiem go wyrzucić mam i węglowodany przemieścić w inne posiłki? Mam zbędne 2kg carbo w szafce, dlatego tak miałem zamiar je używać. I spożywam bezpośrednio po treningu, a ten "Potreningowy II" - to akurat około 30-40min po treningu, aż przyrządzę wszystko.

Potreningowy II 15B 5T 80W
jajka gotowane (2szt.) + makaron (80g), warzywa (ok.150g)
Makaron (90g), jogurt naturalny z ziarnami zbóż danone (150g), warzywa (ok.150g)

Podwieczorek/Dodatek 8B 0T 40W
Gainer (50g) - do ustalenia jeszcze.

Kolacja 50B 15T 40W
Twaróg (100g), jajka gotowane (3szt.całe), chleb żyt.raz (50g), mandarynki (100g), warzywa (ok.150g)

EDIT: Dodam, że mieszkam sam dlatego też nie bardzo mam czas gotować wszystko, ale z tym co wypisałem dałbym radę. Jednak co tutaj poprawić, wolę się ograniczać do kilku prostych produktów - czy to błąd?

Zmieniony przez - NokiaX3 w dniu 2012-11-29 15:43:58
napisał(a)
TomekZ88
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 348499
Jajka możesz dać całe, nie tylko białka. Carbo, skoro już masz kupione, to używaj. Gainer wywal, daj zamiast tego normalny posiłek, ewentualnie powiększ pozostałe posiłki. Zamień ten przedtreningowy twaróg na jakieś mięso czy rybę i dodaj jakieś węgle złożone, według mnie będzie to lepsza opcja.

Zmieniony przez - TomekZ88 w dniu 2012-11-29 16:50:39
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do sprawdzenia 73kg/180cm

Następny temat

104 kilogramy przy 180 wzrostu-jak to zjechać?

Jaki rodzaj kreatyny wybrać?

Nutella vs. Nutwhey Peanut Choco - porównanie okiem dietetyka

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?

Klaudia Mincewicz - ocena sylwetki

Kreatyna niszczy cały organizm! - według francuskich instytucji

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?