logo
zamknij zamknij

Dieta na masę(?), prośba o pomoc (174cm i 79kg)

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 217

0 5 0
napisał(a)
Pan_Pankracy
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 2016 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 388
Płeć : mężczyzna
Wiek : 28
Waga : 79
Wzrost : 174
typ: endomorfik

Cześć! Trenuję na siłowni z przerwami od listopada zeszłego roku, mniej lub bardziej pilnując diety, ale postanowiłem zabrać się za to w bardziej systematyczny sposób. Pracuję na co dzień w biurze 8-16 i jestem zdeterminowany, by zmaksymalizować efekty przelanego na siłce potu :)

Wiem, że przy mojej wadze bardziej by sie przydala redukcja. BF waha mi się w zależności od metody liczenia (maszyna albo mierzenie obwodów) w okolicach 23%. Mam całkiem mocno zbudowane nogi, brzuszek od małego (który w tym momencie jest już całkiem widoczny) i otłuszczoną klatkę. Nabrałem również troszeczkę masy mięśniowej ćwicząc od listopada, miałem jednak przerwy (5-6 tygodni przez kontuzję kolana , do tego ćwiczenia najczęściej 2x w tyg)

Mój plan to delikatnie przymasować ćwicząc 3x w tygodniu i obserwować swoje przyrosty, by najdalej za 4-6 tygodni zacząć redukcję. W związku z tym mam pytanie o dietę, a konkretnie o zapotrzebowanie kaloryczne. Z podwieszonych materiałów wyliczyłem zapotrzebowanie na 2500 kcal, tymczasem wyliczenia na stronie kaza mi spozywac 3100 kcal, by utrzymać wagę. Własnym obliczeniom nie wierzę, więc zaufam stronie ;)

Posiłki w planie są porozrzucane (oprócz 1szego) i będę oczywiście zmieniał ich kolejność i skład wedle potrzeb.

Pytanie do Was: silić się jeszcze na masę do kwietnia, czy jednak próbować już zrzucac sadło?













Zmieniony przez - Pan_Pankracy w dniu 2017-02-16 23:26:42

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1812 Napisanych postów 58880 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 491949
Zdecydowanie redukcja . Wiec układaj diete z ujemnym bilansem kalorycznym . Pozdrawiam

[b] https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny [/b]

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 663 Napisanych postów 10334 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 120538
Witaj,
Przy takim zatłuszczeniu potrzeba redukcji a nie masy.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie Moje zmagania zapraszam : http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html

napisał(a)
Pan_Pankracy
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 2016 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 388
Dzięki za szybką odpowiedź.

W kalkulatorze na potreningu.pl wychodzi mi 3164 kcal by utrzymać wagę. Przeliczę też jeszcze raz ze wzoru w podwieszonym temacie, zapewne coś spieprzyłem. Od tego wszystkiego odejmę najpierw 300 kcal i zobaczę co się stanie.


Zmieniony przez - Pan_Pankracy w dniu 2017-02-16 23:57:47

napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 934 Napisanych postów 22387 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 185544
Jak Panowie wyżej.

Zdecydowanie redukcja tkanki tłuszczowej w Twoim przypadku będzie rozsądna.

Dodatni bilans kaloryczny jedynie pogłębi otłuszczenie, a tym samym pogorszy stan parametrów metabolicznych.
Zrewiduj zatem swój jadłospis.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-17 07:07:54

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie).... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa ,rozpiska do oceny :D

Następny temat

Rozpad mięśni