Temat został odczytany 193 razy

Dieta na masę(?), prośba o pomoc (174cm i 79kg)

zgłoś naruszenie
  • Pan_Pankracy
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 387
Płeć : mężczyzna
Wiek : 28
Waga : 79
Wzrost : 174
typ: endomorfik

Cześć! Trenuję na siłowni z przerwami od listopada zeszłego roku, mniej lub bardziej pilnując diety, ale postanowiłem zabrać się za to w bardziej systematyczny sposób. Pracuję na co dzień w biurze 8-16 i jestem zdeterminowany, by zmaksymalizować efekty przelanego na siłce potu :)

Wiem, że przy mojej wadze bardziej by sie przydala redukcja. BF waha mi się w zależności od metody liczenia (maszyna albo mierzenie obwodów) w okolicach 23%. Mam całkiem mocno zbudowane nogi, brzuszek od małego (który w tym momencie jest już całkiem widoczny) i otłuszczoną klatkę. Nabrałem również troszeczkę masy mięśniowej ćwicząc od listopada, miałem jednak przerwy (5-6 tygodni przez kontuzję kolana , do tego ćwiczenia najczęściej 2x w tyg)

Mój plan to delikatnie przymasować ćwicząc 3x w tygodniu i obserwować swoje przyrosty, by najdalej za 4-6 tygodni zacząć redukcję. W związku z tym mam pytanie o dietę, a konkretnie o zapotrzebowanie kaloryczne. Z podwieszonych materiałów wyliczyłem zapotrzebowanie na 2500 kcal, tymczasem wyliczenia na stronie kaza mi spozywac 3100 kcal, by utrzymać wagę. Własnym obliczeniom nie wierzę, więc zaufam stronie ;)

Posiłki w planie są porozrzucane (oprócz 1szego) i będę oczywiście zmieniał ich kolejność i skład wedle potrzeb.

Pytanie do Was: silić się jeszcze na masę do kwietnia, czy jednak próbować już zrzucac sadło?













Zmieniony przez - Pan_Pankracy w dniu 2017-02-16 23:26:42

1487283921000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58276
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 488078
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Zdecydowanie redukcja . Wiec układaj diete z ujemnym bilansem kalorycznym . Pozdrawiam
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1487284375000
zgłoś naruszenie
  • wojo zmc
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10274
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 120031
  • Status: Ekspert
Witaj,
Przy takim zatłuszczeniu potrzeba redukcji a nie masy.
Pozdrawiam
Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

[http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html]
1487285492000
zgłoś naruszenie
  • Pan_Pankracy
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 387
Dzięki za szybką odpowiedź.

W kalkulatorze na potreningu.pl wychodzi mi 3164 kcal by utrzymać wagę. Przeliczę też jeszcze raz ze wzoru w podwieszonym temacie, zapewne coś spieprzyłem. Od tego wszystkiego odejmę najpierw 300 kcal i zobaczę co się stanie.


Zmieniony przez - Pan_Pankracy w dniu 2017-02-16 23:57:47
1487285689000
zgłoś naruszenie
  • dudee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22047
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 182541
  • Status: Ekspert
Jak Panowie wyżej.

Zdecydowanie redukcja tkanki tłuszczowej w Twoim przypadku będzie rozsądna.

Dodatni bilans kaloryczny jedynie pogłębi otłuszczenie, a tym samym pogorszy stan parametrów metabolicznych.
Zrewiduj zatem swój jadłospis.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-17 07:07:54
UDZIELANIE KONSULTACJI ŻYWIENIOWYCH.

DOBÓR SPERSONALIZOWANYCH PLANÓW DIETETYCZNYCH - TYLKO PRYWATNIE.


DORADCA W DZIALE TDP.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――----

[http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html]
1487311648000