SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na masę (65kg)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1527

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Witam, mam 176 cm wzrostu, ważę 65kg mam 21 lat. Ułożyłem sobię dietę i chciałbym żebyście rzucili swoim eksperckim okiem czy wszystko jest w porządku.

Trening 3x w tygodniu.




Zmieniony przez - lesus w dniu 2013-12-17 17:15:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 416 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4472
ekspertem nie jestem , ale moge sie podzielic tym co zauwazylem. po treningu nie masz węgli złożonych, np. 100 gram ryzu to dobre rozwiazanie. na noc raczej sie nie powinno tyle wegli spozywac, chociaz glikogen sie uzupelnia rowniez w nocy, ale to male ilosci wegli, lepiej jakbys te wegle zjadl po treningu zamiast na noc. "przed obiad" piszesz chleb, jesli razowy to ok, a jesli bialy to go zamien na cos, bo bialy nie ma wartosci. reszta wydaje sie w porzadku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Stosując się do twoich wskazówek zmieniłem nieco plan. Teraz będzie w porządku?

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 416 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4472
teraz w porządku :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 44
6:00
Platki owsiane 70g

3 jaja kurze całe
10:00
Serek wiejski 200g
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g
15:00
0biad
Ryz 80g

Piers z kurczaka 80g
Oliwa z oliwek 15ml
17:00
Chleb żytni pełnoziarnisty 100g
Pierś z kurczaka 100g
18:00
Trening
19:30
45g Carbo
20:00
Tunczyk w wodzie 100g
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g
Co o tym myślicie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 416 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4472
Łukasz1222 produkty w porządku, ale wiecej sie nie wypowiem bo nie wiem ile ważysz, ani jaki wzrost ani celu cwiczen nie znam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 44
62kg i 176 wzrostu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 300 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8835
Pierwsze co się rzuca w oczy to brak tłuszczy poza tymi paroma kroplami oliwy. Powinieneś je zwiększyć o prawie połowę, ale z naciskiem na omega 3.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 44
Po prostu chcę przytyć a ćwiczenie to normalne np:brzuszki ,pompki,drążek itp..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 44
A na co bym mógł zamienić jajka na śniadanie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12
Dziękuję za pomoc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcje DO oceny

Następny temat

dieta na masę u nastolatka

Pieczona owsianka Pieczona owsianka Jak często trenować na siłowni? Jak często trenować na siłowni? Planet Fitness - kiedy trening i dieta nie działają... Planet Fitness - kiedy trening i dieta nie działają... Destiny Stephens - czy jej pupa jest prawdziwa? Destiny Stephens - czy jej pupa jest prawdziwa? Muscle bridge obowiązkowe ćwiczenie przed przysiadami i martwym ciągiem Muscle bridge obowiązkowe ćwiczenie przed przysiadami i martwym ciągiem Komunikat PZKFITS: Szkolenie dla zawodniczek Komunikat PZKFITS: Szkolenie dla zawodniczek Pull-face - obowiązkowe ćwiczenie przed wyciskaniem sztangi leżąc Pull-face - obowiązkowe ćwiczenie przed wyciskaniem sztangi leżąc 6 zasad treningowych, o których często zapominamy 6 zasad treningowych, o których często zapominamy