SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 700

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34
Witam wszystkich. Moim problemem jest to że nie mogę wogóle podnieść swojej wagi. Mam 16 lat 183 cm wazę tylko 65 kg. Z tego co wyczytałem jestem Ektomorfikiem. Chcę trochę przytyć ponieważ chcę zbudować trochę masy mięśniowej i poprawić kondycję i przy okazji chciałbym się dowiedzieć co jest dobre na poprawę apetytu... a do obu brakuje mi sił. Chce podkreślić że jestem początkujący w w temacie budowy ciała i poprawy kondycji. Ogólnie proszę was o wskazówki jak miałbym ułożyć dietę , ćwiczenia bbęde przeprowadzał w domu z przyczyny braku silki w mojej okolicy.

Za odpowiedzi dziękuje.

Zmieniony przez - grzyman12 w dniu 2011-11-21 19:45:03
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1575
https://www.sfd.pl/Chcesz_nabrać_MASY_!!!!!_w_takim_razie_to_coś_dla_CIEBIE__25_zasad_żywienia!!!!!!!!-t59384.html

a od czego jest wyszukiwarka? tutaj diety nikt ci nie ułoży, moze ja co najwyrzej skorygować. zajrzyj jeszcze do kalkulatora kalorii.

Zmieniony przez - maciek601 w dniu 2011-11-21 20:04:54

BÓG-HONOR-OJCZYZNA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34
Dzięki za link... przepraszam za spam.. i nie napisałem że ma mi ktoś ułożyć masę tylko prosilem o rady co do jej składy ; p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SMALEC ?!?

Następny temat