SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta masowa do poprawki - 103 kg i ani grama więcej:(

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 400

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 161
Witam
Mam prośbę aby ktoś rzucił okiem na moją diete
sprawa wygląda tak od pewnego czasu totalnie stanąłem w miejscu, stosowałem już jakieś mody w planie treningowym niestety nic można nawet powiedzieć że zamiast rosnąć chudnę:)
aktualnie moja waga to 102-103kg
Co może być nie tak? Za dużo aerobów? z drugiej strony są to naprawde leniwe wypady na rower / rolki więc cięzko je zaliczyć do aerobów:)

Posiłek 1 (7.30)
Płatki owsiane 150g
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 250g
Ser twarogowy chudy 250g
Dżem truskawkowy niskosłodzony 60g
B/T/W - 76/16/137g 1006kcal

TRENING SIŁOWNIA
Carbo po treningu 70g

Posiłek 2 (11.oo)
Ryż brązowy 100g
Tuńczyk w wodzie 100g
Fasolka flageolet, konserwowa 50g
31/3/137 709kcal

Posiłek 3 (14.00-14.30)
Makaron brązowy 160g
Wołowina, 240g
Oliwa z oliwek 20g
fix knora 50g
61/56/147 1334kcal

Posiłek 4 (18.00)
Mięso z piersi kurczaka 200g
Oliwa z oliwek 20g
Marchew 100g
Kasza gryczana 100g
56/26/67 730kcal

Muay Thai / rower/rolki (rower i rolki raczej spacerowo około 1,5h patrzenia na rozebrane laski w okresie letnim w zimie samo MT)

Posiłek 5 (21.30 - 22)
Mięso z piersi k. / pstrąg z grila 200g
Oliwa z oliwek 20g
Marchew 100g
Ryż brązowy 100g
51/25/72 716kcal

do tego jakiś owoc w ciągu dnia oraz jakieś orzechy czy migdały
Łącznie wychodzi : B/T/W :285/152/574 4827kcal to daje (2,8/ 1,5/5,6 na kg/mc)

Łukasz

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 379 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4615
Ja bym podbił kcal z ww, albo tłuszczy o jakieś 200 i obserwował.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 161
hm i tk sporo tych weglowodanów ale chyba tak będzie trzeba zrobić, zastanawiam sie też czy nie dopadła mnie jakaś stagnacja ale niby trening zmieniałem niedamno z 5x5 na zmodyfikowany masowy split więc różnica w ilości powtórzeń jest spora i bodźce powinny być, dorzuce węgli jeszcze jak nie pójdzie to zrobie tydzień pauzy i polece jakimś planem na przełamanie stagnacji:) no chyba ze jakaś mądra głowa jeszcze coś tu wrzuci interesującego

Łukasz

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta dla kobiety

Następny temat

Dieta na mase.

Jak radzić sobie z bezsennością? Wojciech Pasiut - ocena sylwetki 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie