SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta masa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 844

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 298 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 34283
Współczynnik BMR 1785.06
Aby utrzymać wagę
Kalorie 2766.84
Węglowodany 55% 1521.76kcal = 380.44gram
Białko 15%% 415.03kcal = 103.76gram
Tluszcz 30% 830.05kcal = 92.23gram

Witam, sprawdzi ktoś diete, moja waga 72kg przy 178cm,
moj cel masa.Zapotrzebowanie wyliczylem na podstawie kalkulatora ze storny "potreningu". Przeczytalem podwieszone tematy i udało mi się cos takiego sklecić ktos podpowie czy jest ok ewentualnie co do zmiany?
Trening miedzy 1 a 2 posiłkiem wiem ze lepiej byloby miedzy 2-3 ale nie da rady, do każdego posiłku dodaje warzywa.Ten banan z drugiego posiłku bezposrednio po treningu (czytałem tez ze dobrze wypic szklanke mleka nie wiem na ile to prawda)


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10278
kalorycznie wyglada ok. tego tunczyka zamieniaj na swieze ryby bo z tymi tunczykami w puszcze to roznie bywa. zamiast kurczaka zjedz czasami wolowine czy wieprzowine. makaron wez pelnoziarnisty. z mlekiem po treningu roznie bywa, ja tam wole wode :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34420
jeśli nie masz problemów trawiennych po mleku to możesz dorzucić szklankę po treningu-przy okazji podbijesz ilość wapnia
I jw-od tuńczyka lepsze będą świeże ryby jak halibut,pstrąg,łosoś

Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2013-01-28 08:32:10

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 298 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 34283
na 2 i 3 posiłek mam zmaiar w piatki jesc rybe wymieniłes haibuta pstraga i lososia a co z giletem z dorsza odpowiedni jest??w inne dni piers udka z kurczaka czasem jak pisal kolega wyzej zamienie na wieprzowine, kto by doradzil czym zamieniac posilek 4 zamiast ryb co naprzyklad ? gdybym kupil jakiegos gainera i zastapil jeden posilek takim wlasnie szejkiem bylby to dobry pomysl?nie zawsze jestem w stanie zjesc 5 posilkow i np wlansie na 4 chcialbym wypic gainera
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 298 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 34283
http://www.sfd.pl/Kanapki_owsiane_z_nadzieniem_do_szkoły,_pracy_-t648708.html  taki tosty nadawałyby sie na 4 posiłek na zmiane raz tunczyk z makaronem raz takie tosty ewntualnie co jeszcze???
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10278
nadaja sie. mozesz od czasu do czasu wedzna makrele zjesc albo zrobic samemu wedline. nie jest ciezko i nie wychodzi tak drogo :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34420
jeśli nie jesteś w stanie czasem zmieścić tego 4.posiłku to możesz zmniejszyć jego objętość modyfikując go na np. odżywka białkowa+orzechy włoskie/migdały/olej lniany+owoc i możesz połączyć go z 5.posiłkiem

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 298 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 34283
najwygodniej byłoby go całkowicie wyrzucic :) i dlateo pytam czy gainer byłby dobrym rozwiązaniem przynajmniej ze 3-4 dni w tygodniu reszte starałbym sie jesc makraon ztunem, makrele, te tosty owsiano-bialkowe.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34420
gainer ma bardzo słabej jakości węglowodany i praktycznie zero wartości nieenergetycznych. Jeśli nie łapiesz łatwo tłuszczu to możesz spróbować takiego rozwiązania,skoro bardzo Ci nie pasuje taki układ jak jest teraz

Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2013-01-29 20:34:31

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 298 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 34283
Szprota94
jeśli nie jesteś w stanie czasem zmieścić tego 4.posiłku to możesz zmniejszyć jego objętość modyfikując go na np. odżywka białkowa+orzechy włoskie/migdały/olej lniany+owoc i możesz połączyć go z 5.posiłkiem


tyle ze gdy wyrzuce ten posilek makaron+tunczyk to strasznie spadnie caly bilans kaloryczny i jedna porcja bialka ok ale co do tego dac zeby zastapic wegle (ktore wczesniej byly w makaronie)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34420
nie mówię o usunięciu posiłku,lecz o połączeniu ich(4.i 5.) i wtedy mógłbyś go bez problemu zjeść. Zamiast bezpośredniego ich połączenia możesz np.wrzucić więcej ryby(może być to filet bądź tłusta,tuńczyk raczej jako alternatywa lub jajka ) +orzechy/olej lniany/pestki dynie+ oczywiście warzywa i wyszło by Ci wtedy coś takiego:
-ryba+(ew.jajka)+makaron+migdały+pestki dyni/orzechy/lniany+warzywa

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase dla ektomorfika do Oceny

Następny temat

Obritek

22-24.09.2017 Arnold Classic Europe - WYNIKI 10 suplementów na walkę z jesienną depresją Adam Piwko - ocena sylwetki Czy Instagram Stories i Fitplota połączy nową parę? Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja!