SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta low carb do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 757

napisał(a)
Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Odżywki i suplementy. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 270 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1048
Cześć,
Czy mógłby ktoś powiedzieć czy takie zapotrzebowanie będą w porządku na lowcarb? Jestem na diecie od 1,5mc ale efekty są mocno umiarkowane...
B: 190g
W: 170g
T: 106g
kcal: 2400
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 244 Wiek 27 lat Na forum 286 dni Przeczytanych tematów 2162
B : 2g/kg
Ww : do 30g z warzyw
T : reszta zapotrzebowania
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 270 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1048
Nie chodziło mi o taką odpowiedź
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9703
Wstaw cala diete
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 270 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1048
Wygląda to tak:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 361 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 29295
Ankieta działu + dieta najpierw.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 270 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1048
24l 180 76/77kg
Wygląda to tak:
1. Śniadanie (przed tr)
mięso mielone z indyka (200g), pomidory krojone (130g), ryż basmati (60g)
2. Bezpośrednio po treningu
białko wpc (30g)
3. Po treningu
mięso mielone z indyka (200g), pomidory krojone (130g), ryż basmati (60g)
4.
mięso mielone z indyka (100g), pomidory krojone (130g), ryż basmati (45g), oliwa z oliwek (35g)
5.
4 jaja, miód (10g), płatki owsiane górskie (10g), olej rzepakowy (25g)
6
serek wiejski (200g), pesti słonecznika (13g).

W kałkulatorze wszystko się domyka w 2400kcal, 190g białka, 105g tłuszczy i 170g węgli




Zmieniony przez - d_singe w dniu 2017-02-09 21:26:41

Zmieniony przez - d_singe w dniu 2017-02-09 21:27:03
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2362 Napisanych postów 61895 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512486
Wstaw dietę do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 

Pozdrawiam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 3638 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 21308
białka daj około 160 , węgli od 100-150g dziennie a reszta z tłuszczy jeżeli ma to być low carb . Tylko zadbaj o jakość wszystkiego i wrzuć jadłospis tak jak flex napisał :)

Jak pomogłem to nie skąp sog-a :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 270 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1048
pborek
białka daj około 160 , węgli od 100-150g dziennie a reszta z tłuszczy (...)

Wyszło mi tak:
B: 160g
W: 150g
T: 128g


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 270 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1048
Ktoś coś? :P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szybkie pytanko o smażenie

Następny temat

Makroskładniki - problem

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!