SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta i trening od czego zacząć. Pomocy.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 764

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
Witam. Nazywam sie Mateusz i dopiero rozpoczynam swoją przygodę z ćwiczeniami. Mam 17 lat ważę w okolicach 86 kg i mam 188 cm wzrostu. W domu posiadam ławczke do ćwiczeń i w tym gryf prosty 180 cm, gryf mocno łamany i lekko łamany i 2x hantle. Staram się ćwiczyć 3 razy w tygodniu:
- poniedziałek : Klatka i barki
- środa: biceps i triceps
- piątek: nogi i brzuch

Niestety wszystko chodzi o to ,że chciał bym też pozbyć się zbędnego tłuszczu ktorego mam najwięcej na brzuchu i pod łopatkami. A z jedzeniem jest tak ,że staram się jeść wszystko ,ale w mniejszych ilościach nich było to do tej pory. Prosze o pomoc w razie jakichś pytań postaram się na nie odpowiedzieć jak najszybciej :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36392 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296864
A plecy gdzie???

http://www.sfd.pl/Redukcja_dla_Juniora,czyli_jak_się_do_tego_zabrać-t916418.html 

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
Zapomniałem dodać ;/ Najczęściej w sobote z rana.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36392 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296864
Rozpisz plan to ocenimy, co do diety to wszystko jest opisane linku który wysłałem wcześniej.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
No więc to wygląda tak:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
Poniedziałek:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
Klata: 1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ
2. . WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
A wszystko wygląda mniej więcej tak:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1431
Poniedziałek:
Klata:
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 5x12
2. . WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 5x12
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3x12

Barki:
1.Wyciskanie sztangi sprzed głowy 5x12
2.Wyciskanie sztangi zza głowy 5x12
3.Arnoldki 3x12

Środa:
Biceps:
1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 5x12
2. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 5x12
7.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 5x12

Triceps:
1.WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE 5x12
2.WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 5x12
3.WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 5x12

Piątek

Brzuch:
1.SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO 5x25
2.SKŁONY BOCZNE 5x20
3.SKRĘTY TUŁOWIA W LEŻENIU 5x24

Nogi:

1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 3x15
2.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ Z PRZODU 3x15
3.HACK-PRZYSIADY 3x15

Sobota:

Plecy:
1.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM 3x12 (ostatniej serii nie wytrzymuje do ko
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4841 Napisanych postów 134007 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 772417
plecy tylko 1 cwiczenie czy znowu zle posta wrzuciles?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podciaganie sie na drążku

Następny temat

Wszystko jest, ale nie wiem jak dojść do wymarzonego celu! :(

Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki?