SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta i Plan treningowy dla juniora

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 750

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17
Witam.
Może zacznę od końca, a więc od 2 lat pracuje za biurkiem co automatycznie odbiło się na moim wyglądzie i wadze (w 2 lata przybrałem około 25kg). Początkowo przez pół roku jeszcze trochę biegałem ale od półtora roku tylko dom praca dom praca no i czasem jakiś wypad ze znajomymi. W związku z tym że pracuje po 12 i z pracy wychodzę punkt 21 nie mam zbyt dużego pola manewru jeżeli chodzi o ćwiczenia jednak chciałbym zrzucić około 15-20 kg. Dlatego zrobiłem już wstępne rozeznanie i znalazłem siłownie działającą do godziny 23 oraz mogę rano chodzić na basen. W tym momencie pojawia się problem, ponieważ jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o ćwiczenia na siłowni przez co nie potrafię ułożyć sobie konkretnego planu treningowego, a nie chciałbym aby mój brak doświadczenia doprowadził do jakieś poważnej kontuzje. W tym wypadku proszę o jakieś porady i pomoc w ułożeniu diety oraz planu treningowego.

Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 24
Waga : 102kg
Wzrost : 184com
Staż treningowy: zerowy dopiero chce zacząć
Obwód pasa 103cm
Obwód klaty: 111cm
Obwód uda: 65 cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): brak
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia:
raczej dobry rzadko choruję, nie palę, alkohol bardzo sporadycznie, jedyne problemy to 6 lat temu zerwałem prawy bark i od tamtej pory przy obciążeniach odczuwam w nim ból (przydałoby się zapewne wzmocnić barki) oraz od jakiegoś pół roku odczuwam czasem bóle w kolanach oraz kościach piszczelowych, przypuszczam że spowodowane jest to znacznym przybraniem wagi w ciągu ostatniego roku przez co stawy i kosci sa nadmiernie obciązone