SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do treningu obwodowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6197

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1370 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19173
Witam,

Rozpisałem sobie dietę do treningu obwodowego-6tyg.(Powrót do treningów po długiej rehabilitacji po kontuzji śródręcza) i proszę o ocenę i rady:

175cm - 75kg - trening obwodowy - ektomorfik, B: 2g/kg, T: 0,5g/kg, WW: 4g/kg

Przez przerwę i braki w odżywianiu zebrało się troszkę tłuszczyku w pasie, dlatego w czasie treningu obwodowego i następującego po nim treningu masowego chciałbym, żeby dieta ta była ułożona tak, aby nie łapać dużych ilości tłuszczu, lecz nawet wolniej, ale w miarę możliwości czystej masy.

1) 8:00 - ŚNIADANIE:
100g płatków owsianych + 0,5L mleka 0,5%

2) 11:00 - II ŚNIADANIE:
80g chleba ciemnego + twarożek 180g + pomidor, ogórek

3) 14:00 - OBIAD:
100g piersi z kurczaka+ 100g ryżu, kaszy lub makaronu + warzywa + olej z oliwek

15:00 - 16:00 TRENING, a po treningu CARBO 50g + OSTROWIA 50g

4) 17:00 - POSIŁEK POTRENINGOWY
100g makaronu, kaszy lub ryżu + 100g twarogu chudego + kukurydza lub fasola czerwona

5) 20:00 - KOLACJA
100g tuńczyk lub twaróg lub jajecznica z 4białek i 1całego jaja + 80g ciemnego pieczywa

6) 23:00 NA NOC: Twaróg chudy lub tuńczyk

Poza tym ZMA domowe, witaminy oraz ossopan.

Mam kilka pytań:

1) Czy do śniadania można dodać Ostrowie jako uzupełnienie białka? (Bo gotować jajek mi się nie chce, jeść twaróg nie pasuje do tego
2) Czy oliwe z oliwek też wliczamy do dziennego zapotrzebowania na tłuszcze?
3) Czy białko Ostrowii(WPC) można zapodać na noc od bólu? Bo sam tuńczyk lub ser nie smakują mi zbytnio, a Ostrowia jednym haustem i po sprawie
4) Czy zlikwidować w treningu obwodowym jakiś posiłek? Bo chyba wychodzi o jeden za dużo, a nie chcę złapać tłuszczu zbędnego teraz?

Dziękuję za sugestie i rady co dodać co wyrzucić!

pozdr,
kamel
--

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 13305 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45246
1) 8:00 - ŚNIADANIE:
100g płatków owsianych + 0,5L mleka 0,5% /// DAJ 2 JAJKA

2) 11:00 - II ŚNIADANIE:
80g chleba ciemnego + twarożek 180g + pomidor, ogórek /// OK

3) 14:00 - OBIAD:
100g piersi z kurczaka+ 100g ryżu, kaszy lub makaronu + warzywa + olej z oliwek /// OK

15:00 - 16:00 TRENING, a po treningu CARBO 50g + OSTROWIA 50g ///OK

4) 17:00 - POSIŁEK POTRENINGOWY
100g makaronu, kaszy lub ryżu + 100g twarogu chudego + kukurydza lub fasola czerwona //// OK

5) 20:00 - KOLACJA
100g tuńczyk lub twaróg lub jajecznica z 4białek i 1całego jaja + 80g ciemnego pieczywa /// OK

6) 23:00 NA NOC: Twaróg chudy lub tuńczyk /// OK

Poza tym ZMA domowe, witaminy oraz ossopan. /// OK


DOBRA DIETA :) DAJ WARZYWA I JAKIŚ OWOC NP DO POSIŁKU W SZKOLE (II SNIADANIE ) I BĘDZIE SUPER

Mam kilka pytań:

1) Czy do śniadania można dodać Ostrowie jako uzupełnienie białka? (Bo gotować jajek mi się nie chce, jeść twaróg nie pasuje do tego
2) Czy oliwe z oliwek też wliczamy do dziennego zapotrzebowania na tłuszcze?
3) Czy białko Ostrowii(WPC) można zapodać na noc od bólu? Bo sam tuńczyk lub ser nie smakują mi zbytnio, a Ostrowia jednym haustem i po sprawie
4) Czy zlikwidować w treningu obwodowym jakiś posiłek? Bo chyba wychodzi o jeden za dużo, a nie chcę złapać tłuszczu zbędnego teraz?

Dziękuję za sugestie i rady co dodać co wyrzucić!

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1370 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19173
"DOBRA DIETA :) DAJ WARZYWA I JAKIŚ OWOC NP DO POSIŁKU W SZKOLE (II SNIADANIE ) I BĘDZIE SUPER "

Na szczęście przeszedłem już wszelkie szczeble państwowej edukacji

Dzięki i SOG!
1

pozdr,
kamel
--

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mozna w ten sposób?

Następny temat

jak powstają zmiany miażdżycowe (tylko dla dociekliwych !)

Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Fałdomierz - zmierz swój poziom tłuszczu Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Powtórzenia oszukane Powtórzenia oszukane Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację!