SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do sprawdzenia

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 618

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 230
Cześć. Proszę o sprawdzenie mojej diety na masę. Trening codziennie o 7. Waga 75 kg, wzrost 172 cm.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 832 Napisanych postów 10974 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 175358
Witaj
Jeśli trenujesz rano i masz jeść taki posiłek to lepszym wyjściem według mnie będzie kawa z olejem kokosowym i masłem np: http://potreningu.pl/articles/2072/bulletproof-coffe-czyli-kuloodporna-kawa---z-maslem-i-olejem-kokosowym 
http://potreningu.pl/articles/235/trening-na-czczo--fakty-i-mity 
Lepiej według mnie by było ustalić sobie jadłospis na powiedzmy 4/5 posiłki + shake po treningowy.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1607 Napisanych postów 26386 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 460422
Witam.

Przede wszystkim wyeliminuj takie produkty jak pieczywo tostowe, to wysoko przetworzony składnik odżywczy. Masło orzechowe z orzeszków ziemnych nie nadaje się jak stały element diety, jest wysokokaloryczne i niezdrowe.Wody nie musisz wpisywać ponieważ nie ma wartości energetycznej. Tak jak Wojo napisał - uszczuplij ilość posiłków do 4-5 to będzie najbardziej optymalne rozwiązanie.

Jeżeli wypisywałeś wszystkie warzywa które jadasz - to trzeba to stanowczo zmienić. Powinny być dodatkiem do każdego z posiłków, to cenny składnik diety. Również w oczy rzuciło się brak owoców. Notabene kolacja jest mocno uboga, warto byłoby tam ulokować liczbę ww.

Kalorii masz zbyt mało, jeżeli Twoim celem jest budowa masy mięśniowej.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-08-15 08:09:45

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 230
Pozmieniałem trochę. Co należy jeszcze poprawić?


napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2409 Napisanych postów 53354 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525707
Wypełnij ankietę działu. Nic o Tobie nie wiemy.

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2016-08-16 09:39:23

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 230
ANKIETA
20 lat
76 kg
172 cm
rok stażu, trening na mase
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 16%
Aktywność w ciągu dnia : praca przy komputerze
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 5x w tygodniu siłownia, 50 minut dziennie rowerem na dojazdy do pracy i siłowni
Cel : zbudowanie masy mięśniowej


Zmieniony przez - acstaffik w dniu 2016-08-16 20:42:34
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2409 Napisanych postów 53354 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525707
Ilość kcal tak sobie przyjąłeś na oko? Wrzucasz 2800 a nagle dajesz 3800. Wylicz ilość na podstawie wzoru. Ile ich mniej więcej spożywałeś do tej pory i jakie były tego efekty?


Zmieniony przez - domer w dniu 2016-08-17 15:30:10

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 230
Wcześniej spożywałem 3800 i wchodzilo tak 1.5 kg na miesiąc, głównie tłuszczu, były 3 treningi na siłowni w tygodniu.
Jeszcze wcześniej spożywałem 3500 ale dodatkowo 4 razy w tygodniu trenowałem boks i szybko traciłem tłuszcz, ale mięśni nie przybywało.
Teraz będzie 5 treningów na siłowni w tygodniu, i troche wiecej ruchu mam, więc myśle że 3800 powinno byc dobrze żeby coś masy szło


Zmieniony przez - acstaffik w dniu 2016-08-18 16:36:33
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2409 Napisanych postów 53354 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525707
Ważne jest jak zmieniały się obwody a nie masa ciała. Skoro przy 3500kcal otłuszczałeś się, to w jakim celu 3850kcal? Dodatkowo trenowałeś boks, więc aktywność raczej wtedy była wyższa.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 230
Otłuszczałem się przy 3800 i 3 treningach siłowych, a odtłuszczałem przy 3500 i 3 treningach siłowych plus 4 treningach boksu. Teraz będzie 5 treningów siłowych bez boksu.
Innymi słowy, zostawiam ilość kalorii przy której się otłuszczałem, ale zwiększam aktywność więc powinno wyjść dobrze.


Zmieniony przez - acstaffik w dniu 2016-08-18 21:19:53
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2409 Napisanych postów 53354 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525707
Nie wiem jak wyglądają te treningi boksu, ale jeżeli tradycyjnie to powinny być dość intensywne. Aktywność więc większa niż przy 5 treningach siłowych.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalorie na wyjeździe

Następny temat

Dieta do korekty

Armed Warfare - trening ramion wg CT Fletcher-a Armed Warfare - trening ramion wg CT Fletcher-a Piękne ramiona Cassandry Martin Piękne ramiona Cassandry Martin 10 mniej znanych ćwiczeń z hantlami, które warto poznać 10 mniej znanych ćwiczeń z hantlami, które warto poznać Pyszne lody low carb Pyszne lody low carb Wyniki Mistrzostw Polski w kulturystyce i fitness 2018 Wyniki Mistrzostw Polski w kulturystyce i fitness 2018 Strategiczne roztrenowanie: zabójca przyrostów? Strategiczne roztrenowanie: zabójca przyrostów? Mini-fasting - rodzaj postu dla kondcycji, zdrowia i sylwetki Mini-fasting - rodzaj postu dla kondcycji, zdrowia i sylwetki Jak nie marnować swojego czasu na siłowni? Jak nie marnować swojego czasu na siłowni?