SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do sprawdzenia...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 673

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23
Witam wszystkich, jestem dosc nowy w tych sprawach ale duzo czytalem na temat diety na tym forum i obralem swoja diete i bylbym niezwykle wdzieczny jesli by ktos poradzil czy jest wystraczjaco dobra... a wiec:

1 posiłek rano (okolo 7-8 godz)
-mleko
-platki owsiane z bakaliami, rodzynkami i malymi czastkami owocow (egzotycznych :P)
- jajko ugotowane na miekko ( nie zawsze)

2 posilek szkola (10-11)
-4 kromki razowego chleba z szynka z bialego lub czerwonego miesa (roznie) lub kromki z pasztetem badz avodaco, o ile mi wiadomo duza zawartosc bialka ;D

3 posilek obiad ( 14-15)
-ryz brazowy lub bialy (roznie) do tego piers z kurczaka i jakas suroweczka np z salaty pekinskiej, sera bialego fety, pomidorka ogorka troche cebuli
- lub makaron powiedzmy z ryba duszona, smazona
- lub cos w stylu wegetarianskeigo ( nie bede codziennie miesa jadl oraz tego samego)
- nalesniki od czasu do czasu z dzemem truskawkowym wisniowym badz morelowym
- po obiedzie zazwyczaj jakis owoc zjem zazwyczaj jabłko

4 posilek to juz po silowni
- zazwyczaj tunczyk w sosie pomidorowym
- mleko z platkami/ jakis jogurt i owoc oczywiscie
-jakas drozdzowka powiedzmy z budyniem do tego dochodzi serek homogenizowany badz jogurt
- orzechy, pestki dyni, czasem kukurydza

tak wiem ze to moze byc za malo, ale mam zamiar zakupic kreatyne na dowartosciowanie. Caly czas nie mam zamiaru kupowac tej kreatyny tylko od czasu do czasu.
mam 17 lat wzrost 183 waga 65 kg, cwicze okolo 4 miesiecy z przerwami z podstawoa rozpiska. Chodze 3 dni w tyg powiedzmy pon, sr oraz piatek. Cwiczenia rowneiz mam zamiar zmieniac ale to juz osobny temat :)pozdrawiam i oczekuje rychlej odpowiedzi

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 65