SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do poprawki. Ogólne dyskusje na temat odżywiania.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 453

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 546
Mam zamiar jeść:

Rano 100g ryżu jaśminowego | 100g jaj | 25g Sera | 15 majonezu :( | 27B 27T 82W | 685 Kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 śniadanie | Chleb słonecznikowy 100g | Masło 15g | Polędwica Sopocka 24g | Banan 100g | 13B 20T 63W 489 Kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lunch Obiad w szkole Standard | Ziemniaki Gotowane 200g | Jakieś mięso 120g | Kompot 300ml | 24B 29T 58W 569 Kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Obiad w domu | 100g ryżu jaśminowego | 100g jaj | 25g Sera | 15 majonezu :( | 27B 27T 82W | 685 Kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Posiłek potreningowy 30g Whey | 200ml Mleka 2% | Banan 130g | 34B 4T 42W 342kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolacja Chleb graham tostowy 89g | Masło 11g | Sopocka Polędwica 24g | Ser 20g | 18B 17T 34W 364 Kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W ciągu całego dnia wypijam 1,5L Soku 100% pomarańczy | 9B 0T 150W 675Kcal

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Łącznie = 151B 125T 511W 3808 Kcal

Co do poprawy? Z góry dzięki za rady.











Zmieniony przez - strixey w dniu 2016-09-25 22:17:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3833 Napisanych postów 67414 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 545842
Podaj może jakieś informacje o sobie. Wiek wzrost waga i tym podobne. Najlepiej wypełnij ankietę działu. Pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 546
Wypełniłem ale się usunęła, uzupełnię ją za minutkę
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 546
Wiek : 15
Płeć : Mężczyzna
Cel : Masa - 65kg
Waga : 53kg
Wzrost : 170cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe) : Na zdjęciach na moje oko 6-7%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): : Rower 5-7km 4 razy dziennie. Tenis stołowy profesjonalnie 5x tydzień. FBW 3x tydzień

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) : Tenis stołowy 5x tydzień traktuje to jako cardio interwały. Dosyć intensywne /watch?v=9m-vkP2Ncmo przykład jak to wygląda

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) : Jest zdjęcie mocz + krew. Ogólne badania sportowe dobre.

Stosowana lub planowana suplementacja : Whey, olimp Vita-min co 2 dzień.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 546
Temat Do usunięcia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na przytycie dla 60-cio kilogramowego chłopaka.

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 88kg