logo
zamknij zamknij

Dieta do oceny i poprawy.

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 668

0 5 0
napisał(a)
darekk514
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4493
s
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Szacuny 668 Napisanych postów 36633 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 169513
napisał(a)
darekk514
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4493
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek :18
Waga 94
Wzrost :179
Staż treningowy:1,5 roku
Obwód pasa 92
Obwód klaty:
Obwód uda:64
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):aeroby 3x w tyg 40 min
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :brak
Stan zdrowia:b.d
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bulk mass
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:2/4/1
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe:400 zl miesiecznie
Cel/problem/opis: Zaczynam redukcje i prosze o pomoc w przygotowaniu diety.
Zapotrzebowanie i rozklad b/w/t mam z programu Dziennik Posilkow Mr.Big
Zapotrzebowanie z uwzglednieniem(aerobow,trybu zycia,typu budowy(endomorfik),itp dały :2588kalori,197,4g białka,122,tluszczy i 175 wegli , rozklad b/w/t wyglada tak : 2.1/1.9/1.3

1
Platki owsiane 60g
orzeczy wloskie 10 g
b/t/w 9/11/38 285 kalorii

2
Chleb zytni razowy 50 g
Maslo roslinne kubkowe 15
Kielbasa szynkowa z indyka 20
6/12/33 228 kalorii

3 przed treningiem
Ryz brazowy 100g
Piers z kurczaka bez skory 150g
Olej slonecznikowy 20g
jablko 75g,marchewka 100g (surowka)
40/24/79 702 kalorie kalori

4 bezposrednio po treningu
odzywka bialkowa 60g
banan 120g
55/1/27 337

5 taki sam jak 3 posilek tylko brak w nim ryzu.

6 serek twarogowy poltlusty 200g
37,9,7 266 kalorii

Lacznie b ,t/w 180/80/185 2200 kalorii

Co dodac ,co zmienic ? bo ponad 300 tych kalorii brakuje, jesli w ogole moge zaufac temu dziennikowi posilkow co do zapotrzebowania

Zmieniony przez - darekk514 w dniu 2014-01-30 17:33:06

Zmieniony przez - darekk514 w dniu 2014-01-30 17:35:25

Zmieniony przez - darekk514 w dniu 2014-01-30 17:41:52
napisał(a)
KUREKski
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3294 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 19444
Wrzuć, jeśli możesz, do dziennika z wyliczeniem kalorii. Łatwiej wtedy się taką dietę przegląda i ma się lepszy obraz sytuacji:
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html

Twoje aktualne zapotrzebowanie to +-3300 kcal, dlatego możesz zacząć redukcję od tych 2900 kcal i zobaczyć jak będzie leciało. Potem i tak będziesz ścinał, a jeśli teraz zetniesz do 2200 kcal to się zagłodzisz i zauważysz stagnację, której potem nie pokonasz, bo chyba nie będziesz schodził do 1000 kcal?

Ogółem produkty nie wyglądają źle, ale na redukcji wykluczyłbym owoce, bo fruktoza nie jest Ci potrzebna. Zasada nr1: przed i po treningu zawsze węglowodany, dlatego źle zrobiłeś, że wywaliłeś z potreningowego ryż. Ogółem zwiększ sobie na start trochę węglowodany i minimalnie podbij tłuszcze. Potem będziesz je ucinał, spokojnie

Projekt Masa 2014, czyli KUREK nie zniknie!
http://www.sfd.pl/KUREK_nie_zniknie__masa_zimą_2013_[DT]-t994269.html

[ART] Dlaczego białko to nie magiczny proszek i czemu z kreatyną warto poczekać?
http://www.sfd.pl/[ART]_Dlaczego_białko_to_nie_magiczny_proszek_i_czemu_z_kreatyną_warto_poczekać_-t1004088.html 

napisał(a)
darekk514
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4493
Dodaje teraz. Jestem na tej diecie od bodajze okolo 40 dni. Waga spadla z 94 na 89.(glownie woda). Jednak z tali tez cm polecialy ladnie. Mysle ,ze wszystko jest dobrze ,ale wrzucam dla pewnosci ,bo moze cos robie zle. cardio zazwyczaj 40 min po treningu siłowym. Na poczatku waga poleciala szybko , teraz to jest gdzies 0,6 kg na tydzien. Oczywiscie nie trzymam sie dokladnie tych produktow. Zamiast ryzu daje kasze, makarony. zamiast piersi ryby itp. Tylko sniadanie i ostatni posilek jest taki sam. Pilnuje bilansu, ucialem na poczatku okolo 300 kalorii i tego sie trzymam




Zmieniony przez - darekk514 w dniu 2014-03-08 22:59:45
napisał(a)
arnoldzdobywca
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2010 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35196
dużo masz białka z prochu, ogólnie w całej diecie też niemało. Jak waga i wzrost? Proteinek wystarczy 2g na kg masy ciała. Olej rzepakowy uniwersalny to słaby wybór-chyba, że do smażenia.
Ogólnie produkty dobrej jakości
napisał(a)
darekk514
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4493
Wyzej masz ankiete. W poscie powyzej tez napisalem jaka waga startowa i jaka obecnie.
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42818 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeśli jesz tylko tyle warzyw, ile tu wpisałeś, to bardzo mało ;(
napisał(a)
arnoldzdobywca
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2010 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35196
w takim razie ok. Te posiłki z olejem są smażone? Jeśli tak, to spróbuj czasem np. grillować, czy upiec w piekarniku, a zamiast oleju dodać oliwy na zimno. Na pewno wyjdzie zdrowiej
napisał(a)
darekk514
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4493
Nie trzymam się tego kurczowo co napisalem powyzej, to jest najczesciej powtarzany dzien. Czasami jest tych warzyw zdecydowanie wiecej :). Jednak faktycznie musze jesc ich jeszcze wiecej.

Edit: Tak smaze piers. Czesto tez uzywam oleju z oliwek.

Zmieniony przez - darekk514 w dniu 2014-03-08 23:05:48
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10601 Napisanych postów 42818 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Ja pamiętam, jak pierwszy raz zjadłem 1,5 kg warzyw jednego dnia, czułem się jak naćpany, tak dobrze się czułem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

powtórzenia

Następny temat

Olimp Creatine MegaCaps 1250 . Pytanie

Mit zdrowego błonnika

Markus Rühl wziął ślub!

Błędy początkującego: redukcja bez końca

3 mity na temat gainera

Justyna Zięcina - ocena sylwetki

Jakub Mauricz ożenił się!

Katarzyna Skrzypiec - ocena sylwetki

Najpiękniejsze ciała pedagogiczne sceny bikini fitness