SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do oceny i ewentualnej korekty

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 665

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1637
Witam. Wstawiam dietę prawdopodobnie do korekty, gdyż nie posiadam jeszcze aż takiej wiedzy żeby ułożyć ją sobie profesjonalnie lub wystarczająca dobrze, a czytam o tym dośc dużo i czesto na różnych forach i stronach piszą inaczej. Byłem u dietetyka, który miał mi przesłać diete na meila, lecz niestety, chyba krótko mówiąc zrobił mnie w C**ja :) Dobra, kilka inf. o mnie:
Wiek:19
Waga:67
Wzrost:172
Staż treningowy:4 miesiące
Ograniczenia żywieniowe:brak
Stan zdrowia:dobry
CEl:masa
Stosowane odżywki:Mutant Mass, obecnie 2 miesiąc na krecie
Miałem ustaloną diete przez siebie, którą starałem się zupełniać Mutantem, efekty były takie sobie ale jakieś tam były. Teraz ważniejsze informacje. Potrzebyje kilku cennych rad, gdyż bardzo zależy mi na tej diecie. Obecnie pracuje od pon do pią. Przeważnie w godzinach od 7 do 17:30 (wyjątki pon i czwartek, wtedy do ok. 20:30) W te dłuższe dni mam 2 przerwy na jedzeie w krótkie jedną. Trening mam w soboty i niedziel, oraz wtorki. W weekend z powodu braku czasu i braku sił naa trening. Pracuje ciężko, gdyż jest to praca fizyczna, dzinnie przezucam kilka ton, oraz cały czas jestem na nogach. Trenowałem cały czas FBW, teraz od lutego chce zacząć splita. Trenuje przeważnie w godzinach wieczornych ok:20,21. Moim zdaniem cały czas mam problem z przybraniem masy, mam uczucie jak bym to co zjadł zaraz wydalił, z tąd moja prośba o ewentualną korektę. Rano uzupełniam diete białkiem z powodu braku apetytu, nie jestem w stanie zjeśc rano jejecznicy z iluś tam jaj. Na prawde, zależy mi na tym. Jakieś wskazówki co jeść w robocie, co w domu ??


shelbygt500

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3294 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 19444
Według mnie, za dużo proszku, jak na taki etap i zapotrzebowanie. Daj trochę więcej tłuszczy, tak do 80g na razie - przydałyby się jakieś zdrowe w postaci chociażby orzechów włoskich czy ryby. Jakieś takie jogurty, Jogobelle itp. też bym odstawił, bo to źródło zbędnego cukru. Płatki kukurydziane zastąp owsianką. Nie utrudniaj sobie życia i nie licz tych pomidorów czy ogórków w jadłospisie. Dorzuć też więcej mięcha, a jajka z ostatniego posiłku, daj do śniadania.

PS. Te białko rano zastąpią Ci jajka, a resztę możesz dopełnić dodaniem kolejnych 100g kurczaka do jakiegoś posiłku. Carbo zamień innym źródłem węgla, np. brązowy ryż.

PS. Zajrzyj do mojego dziennika (link niżej) - tam zobaczysz podstawowe posiłki z masówki na ostatnich stronach. A teoretycznie dzienników masz setki, więc pooglądaj, co tam ludzie szamają...

Zmieniony przez - KUREKski w dniu 2014-01-31 23:07:40

Projekt Masa 2014, czyli KUREK nie zniknie!
http://www.sfd.pl/KUREK_nie_zniknie__masa_zimą_2013_[DT]-t994269.html

[ART] Dlaczego białko to nie magiczny proszek i czemu z kreatyną warto poczekać?
http://www.sfd.pl/[ART]_Dlaczego_białko_to_nie_magiczny_proszek_i_czemu_z_kreatyną_warto_poczekać_-t1004088.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1637
No mówisz że jajka, ale powtarzam że nie jestem w stanie o 6:00 rano zjeśc jajek, nie jestem w stanie się zmusić. Dlatego chce to zastapić odżywką

shelbygt500

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3294 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 19444
Czyli nawet dwóch jajek nie jesteś w stanie? Zrozumiałem, że nie możesz zjeść większej ilości, przepraszam. A gdybyś robił sobie omleta owsianego rano? Płatki owsiane + trochę mleka + łyżka mąki + 2 jajka? Czy też nie da rady?

Projekt Masa 2014, czyli KUREK nie zniknie!
http://www.sfd.pl/KUREK_nie_zniknie__masa_zimą_2013_[DT]-t994269.html

[ART] Dlaczego białko to nie magiczny proszek i czemu z kreatyną warto poczekać?
http://www.sfd.pl/[ART]_Dlaczego_białko_to_nie_magiczny_proszek_i_czemu_z_kreatyną_warto_poczekać_-t1004088.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36391 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296852
Płatki owsiane + woda/mleko + odżywka białkowa z rana jak najbardziej ok, dużo osób na problem z jedzeniem rano a z tego np. możesz zrobić szejka i w chodzi gładko.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18390 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73689
no jabi pokazywał zarąbistego szejka właśnie wpisz sobie w yt śniadanie mistrzów jabi bo tu nie będę wklejał jako ,że jest to dział firmowy .

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1637
OzzyMG a co do reszty diety to jak ???

shelbygt500

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1637
KUREKski raczej też by nie dało rady. ALe ok. Rano coś wymyśle. ALe co do reszty diety ?? Jest ok czy coś może poprawić ??

shelbygt500

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18390 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73689
nie jest źle chodź w drugim i trzecim posiłku dorzucił bym białka ...

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36391 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296852
1. Tutaj zrób sobie tego szejka o którym wcześniej wspominaliśmy, płatki owsiane + mleko/woda + odżywka białkowa
2. Dodaj pierś/rybę
3. Dodaj jakieś źródło białka
4. Ok
5. Carbo daj od razu po treningu, po 30 minutach ryż/makaron/kasza + pierś/ryba
6. Ok

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2014-02-01 23:24:16

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1637
Jakie źródło na przykład ? Jest już jedna pierś

shelbygt500

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pizza a dieta

Następny temat

odżywki

Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić?