SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 82kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 394

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Cześć,

Mam: 31 lat
Ważę: 81,5 kg
Wzrost: 171 cm
Cel: 60 kg

Rozpoczynam swoją przygodę z redukcją. Treningi 3 razy w tygodniu (siłownia około 30-40 min) plus do tego aeroby 35 min. Trzymam się podobnego planu żywieniowego 2 tyg, póki co spadło mi pól kilo. Co jest dość mało.

Z wyliczenia wyszło mi że powinnam jeść 1880 kcal dziennie, z uwagi na problemy tarczycowe podzieliłam makro na około B-25%, T-25% i W-50%. Waga nie spada.

Prośba o ocenę co robię źle.

BM

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Przy dniach treningowych posiłek 5 i posiłek 3 zmieniają się miejscami.

BM

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Cel :redukcja
Płeć : kobieta
Wiek : 31
Waga : 81,5
Wzrost : 171
Obwód klatki : 101
Obwód ramienia : 30
Obwód talii : 85
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 40%
Aktywność w ciągu dnia : praca plus spacer z psem
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia plus aeroby 35 min
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : niska tolerancja laktozy
Stan zdrowia : niedoczynność tarczycy
Preferowane formy aktywności fizycznej : fitness/siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : odżywka białkowa
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : żadna


Zmieniony przez - bogu_m w dniu 2017-03-17 12:48:48

BM

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
Nie patrz jak spada waga, tylko sugeruj się obwodami. Masz sporo aerobów, nie widzę potrzeby takiego przeładowania na początek redukcji.
Coś o otrębach : http://www.sfd.pl/[ART]Otręby_a_dlaczego_nie_-t686002.html wymieniłbym je na płatki jaglane/ gryczane/ owsiane. Jak wpadną od czasu do czasu nic się nie stanie, ale nie traktowałabym tego jako stały element diety. Drugi posiłek brakuje w nim białka, zbialnsuj posiłeki tak, by w kazdym była porcja białka, tłuszczy i węgli na posiłek minimum 20-25g białka, wtedy próg leucynowy ma szansę zostać osiągniety.
Troszkę makro bym zmieniła, tłuszce podbij do 80g, kosztem węgli. Dieta nie jest zła.
Wrzucam do wglądu ściągi z czego korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Podbiłam tłuszcze kosztem węgli. I wyrzucam otręby kosztem płatków owsianych. Podbiłam też do 2000 kcal zapotrzebowanie. Zobaczę jak wyjdzie przez następny tydzień. Ogólnie przez 2 tyg zeszło mi z talii - 3cm, z brzucha 1,5cm, z bioder 2 cm i klatki też 2cm. Mimo, że w wadze progresu nie ma to w cm jakiś tam jest. Obserwuję się dalej.

BM

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Takie coś popełniłam dzisiaj.

BM

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
Słonecznik nie jest dobrym źródłem tłuszczy, na kolację wrzuciłabym węgle.
I nie wymieniaj owsianych na otręby, a np. na jaglane, czy gryczane płatki.

Gratulacje spadków !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Chyba źle napisałam :) wyrzucam otręby, będę jadła płatki owsiane. Zamiast słonecznika mogą być pestki dyni? Albo migdały? Gdzieś te tłuszcze muszę upchnąć.

W kwestii węgli - pisałaś, żeby w każdym posiłku były. A ja już głupieję czy skoro jem je rano i w DT też wieczorem to czy w DNT nie powinny być ujęte w wieczornym posiłku. To jest jakiś koszmarek z tym jedzeniem :) Abstrah**ąc od tego, że do części rzeczy się zmuszam bo tak średnio mi podchodzi.

BM

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1255 Napisanych postów 6737 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 236398
Węgle możesz mieć w każdym poisłku wieczornym również. Osobiście wolę ww wieczorem niż rano i jem śniadania bt http://potreningu.pl/articles/2664/-jedz-wegle-na-noc--i-chudnij Poza tym dietę nalezy tak komponowac by się do niczego nie zmuszać - te produkty trzeba wymienić na takie, które Ci odpowiadają. Pestki można, ale nie za dużo, spokojnie zamiast chudego suchego kuraka możesz dać bardziej tłuste mieso, będzi i smaczniej i tłuszcz podbijesz.
3

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 31 lat Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 60
Dzięki serdeczne!

Niestety ciągle się komponowania posiłków uczę. I w kwestii mięsa trudno będzie mi znaleźć coś tłustszego (poza rybami) bo np za wieprzowiną nie przepadam. Tak samo zresztą jak za wołowiną, którą spożywam w dość umiarkowanych ilościach (mega rzadko bo o dobre mięso ciężko i jest drogie).

Z tego artykułu, który podesłałaś wynika, że pierwsze dwa posiłki powinny być BT, a reszta już BTW. To idzie zresztą w parze z tym, co mówi np. Mauricz.

Może dobrą alternatywą będzie zrobienie jakiegoś pesto pietruszkowego i zamarynowanie mięsa w takim pesto (z olejem już) a dopiero potem wsadzenie do piekarnika. Mięso piekę w rękawie, zazwyczaj zamacerowane w samych przyprawach, beztłuszczowo.
Nie jest łatwo coś skomponować, jak się człowiek dopiero uczy co i jak :)

Nie mniej, będę próbować, aż znajdę coś co mojemu organizmowi pasuje.

BM

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2702 Napisanych postów 14291 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 123471
Dieta ma być smaczna, nie powinnaś się do niej zmuszać Wejdz w dział KUCHNIA SFD i tam może zainspirujesz się jakimiś przepisami
Wrzucam ściągi z czego możesz jeszcze korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-03-20 23:14:47
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początek redukcji - kilka pytań, śniadania Low Carb

Następny temat

Dieta dla Ektomorfika do oceny

Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta? Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta? Dlaczego kofeina nie działa? Dlaczego kofeina nie działa? MSM - siarka organiczna na stawy? MSM - siarka organiczna na stawy? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak pobudzić spalanie tłuszczu? Najskuteczniejsza dieta niszcząca tłuszcz! Jak pobudzić spalanie tłuszczu? Najskuteczniejsza dieta niszcząca tłuszcz! Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Mistrzostwa Świata we Francji- wygrane i porażki Mistrzostwa Świata we Francji- wygrane i porażki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki