SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do oceny + pytania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 383

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2438
Witam ułożyłem sobie dietę ale iż nie do końca jestem jej pewien proszę o ocenę.
To nie moja pierwsza dieta jak i też kontakt z siłownią itp. walczę ze sobą już trochę :) ale ostatnio miałem jakieś 5 miesięcy ostrego off'u i na złe mi to wyszło. Mam 22 lata 176cm wzrostu i warzę 85 kg fat'u sporo ale ciężko mi powiedzieć ile.
Zapotrzebowanie wyliczyłem na ok 2600 i bilans na razie chcę mieć na 0 uwzględniłem pracę(6 x tyg po ok 10h fizycznie) siłownię(3 x po ok 1h) i aeroby (2 x po 1h)

I
płatki owsiane 50g
otręby 10g
wpc 30g
orzechy włoskie 20g
b35 t18 w34 439 kcal

II
Jaja całe 3 szt
chleb razowy/gracham 2 kromik 60g
orzechy włoskie 15g
b24 t24 w28 427 kcal
+ warzywo
III
pierś z kurczaka 150g
ryż brązowy 33g
oliwa z oliwek 15g
b35 t18 w23 387 kcal
+ warzywo

IV
j.w

V przed treningowy
j.w

VI po treningowy
wpc 30g
banan 1 szt 120g
b25 t2 w27 220 kcal

VII
Ser twarogowy półtłusty 150g
olej kokosowy 15g
b28 t22 w6 329 kcal
+ warzywo

bilans dniowy
Białko 216g 2,5g/kg
tłuszcze 119g 1,4g/kg
węgle 162g 1,9g/kg
kcal 2576

warzyw nie wliczałem do bilansu bo będą różne a ich wartości nie są aż tak duże

Posiłki będę jadał co ok 3h wyjątkiem jest po treningowy i posiłek po nim odżywkę i banan będę spożywał zaraz po treningu a jakieś 30-45min później jadł ostatni posiłek. Dodam jeszcze że wpc i banan będzie jedynie w dni treningowe w wolne nie.

Pytania:
1
No i teraz właśnie pytanie czy tak może być czy wpc i banan wystarczy jako po treningowy dodam iż nie jestem wstanie ćwiczyć w innych godzinach z powodu pracy. czy jednak dać też do ostatniego posiłku jakieś węgle? A i nie jestem wstanie zrobić kolejnego posiłku normalnego żeby był jako po treningowy ale nie był kolacją z braku czasu kiedyś też muszę spać :)


2 czy taki rozkład ww i tłuszczy w ciągu dnia będzie ok ?
czy jednak lepiej będzie dać ww do śniadania i około treningowo a tłuszcze wszędzie oprócz około treningowo i przed treningowo bez warzywa. jestem w trakcie układania takiej diety jednak chyba bardziej by mi pasowała ta ale jak skończę to też wrzucę

no i oczywiście czekam na inne uwagi

Powiem jeszcze że z diety chciał bym jak najwięcej wyciągnąć ale i przystosować ją w miarę do swoich możliwości a moim celem na tą chwilę jest poprawa sylwetki czyli nadzieja zrzucenia trochę tłuszczyku i jednoczesne wzmocnienie mięśni dlatego bilans 0 aby jednak była siła i ruszył się metabolizm po ostatnich miesiącach śmieciowego żarcia . Mam zamiar pociągnąć tak ok 2-3 miesiące po czym zacząć stopniowo wchodzić na redukcję ale raczej z głową żeby i tak marne mięcho jeszcze nie spadło i tak ok 3 miesiące po czym ponownie 0 i powoli dodatni i robienie masy na zimę ale to daleki plan
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2438
nikt się nie wypowie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 83 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2459
Wiesz ja nie jestem jakims fachowcem, ale moim zdaniem skoro masz bilans na 0 pracujesz 10h fizycznie do tego silka i aeroby, to powinienes zrzucic tłuszczyk. białka masz sporo wiec jest ok. Jedz, trenuj i zoabczysz za miesiac co sie stanie. Ja przy podobnej diece sporo fatu zrzucilem a teraz masuje z głową :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co jeść przed siłownią

Następny temat

dieta i trening na mase ocena

Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż! Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Jaki chrzan najzdrowszy? Trójbój - czym jest? Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Urodziny Kasi Dmochewicz Jaki budyń wybrać?