logo
zamknij zamknij

Dieta do oceny.

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 197

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

Mężczyzna

Cel

Przybranie masy mieśniowej

Waga

70

Wzrost

188

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Chodzę do szkoły od 7 do 15.

Stosowana lub planowana suplementacja

Cwicze 4 razy na siłowni w tygodniu.
napisał(a)
mati537
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 19 lat Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 48
Witam.
Mam 19 lat waże 70 kg przy 188 cm wzrostu. Ćwiczę 4 razy w tygodniu, a poza tym chodzę do szkoły. Czy ktoś by mógł ocenić moja dietę, co dodać abo co osunąć lub na co zamienić? Byłbym bardzo wdzięczny. :)

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1944 Napisanych postów 12043 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67467
Tyle białka Ci nie trzeba 150-160g, danio wywal sam cukier, zamień na jakiś naturalny jogurt (bez mleka w proszku) dodaj do tego płatków jaglanych, suszonych owoców trochę, migdałów i masz dużo lepsze niż to daniu.
Sama kura, wymieniaj na tłuste mięsa, ryby. Crunych to samo...Warzywa jadasz ? Owoce wymieniaj, nie same banany.

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni__czyli_co%C5%9B_z_niczego_%3B_-t1096225.html

napisał(a)
mati537
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 19 lat Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 48
Jeśli chodzi o mięso to zapomniałem dodać ze zamieniam raz kurczak raz polędwica wieprzowa albo udziec wołowy. :)
Warzywa to najczęściej sałata, papryka, pomidory, ogórek.


Zmieniony przez - mati537 w dniu 2017-03-17 16:55:02
napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 931 Napisanych postów 22370 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 185334
Jak koleżanka wyżej.

Oczyść dietę z wysoko przetworzonych produktów, w to miejsce uwzględnij składniki o wysokiej gęstości odżywczej. Rzeczywiście dieta jest oparta jedynie na kurczaku, aby nie doprowadzić do niedoborów żywieniowych należy urozmaicać swoje menu. Olej lniany wybieraj jedynie wysokolinolenowy w niedużej, ciemnej butelce - tylko na surowo ( unikaj okołotreningowo).

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie).... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html

napisał(a)
mati537
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 19 lat Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 48
Teraz lepiej?

napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 931 Napisanych postów 22370 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 185334
Wyrzuć z diety mięso mielone (kupne) jak i bułki które dostarczają puste kalorie.

Jak już wcześniej zostało wspomniane, obniż podaż białka do pożądanej ilości (około 2g/kg masy ciała). Dodatkowo wzbogać swoją dietę o różnokolorowe warzywa to bogactwo przeróżnych przeciwutleniaczy, witamin, minerałów, a także błonnika. Podobnie owoce posiadają właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne, mogą pozytywnie wpłynąć na wrażliwość insulinową. Również zawierają alkalizujące składniki odżywcze dzięki czemu pomagają zachować równowage kwasowo-zasadową w organizmie, nie bagatelizuj zatem znaczenia tych składników w swoim menu.

Podaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne ( w przybliżeniu ).


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-03-17 18:35:28

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie).... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html

1
napisał(a)
mati537
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 19 lat Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 48
Jeśli chodzi o moje zapotrzebowanie to sam nw dokładnie startuje z około 3200 kalorii. I po jakimś czasie będę albo dokładał albo obniżał żeby nie zalać się za bardzo. Aktualnie chodzę do szkoły i w sumie poza godzina na siłowni 4 razy w tygodniu to nie uprawiam jakiś dodatkowych czynności. Więc myślę że taka wartość ok 3200 będzie ok
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1944 Napisanych postów 12043 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67467
Więc oblicz je http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html to da Ci jakąś bazę od czego zacząć. W ciemno to wiesz...cieżko będzie.

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni__czyli_co%C5%9B_z_niczego_%3B_-t1096225.html

napisał(a)
mati537
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 19 lat Na forum 45 dni Przeczytanych tematów 48
Wyszło tak mniej więcej 3200 dokładnie 3254 kalori. :)


Zmieniony przez - mati537 w dniu 2017-03-18 10:39:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oleje - których unikać

Następny temat

Redukcja tkanki tłuszczowej