Temat został odczytany 167 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 19
    Płeć: Mężczyzna
    Cel: Przybranie masy mieśniowej
    Waga: 70
    Wzrost: 188
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) :
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): Chodzę do szkoły od 7 do 15.
    Stosowana lub planowana suplementacja: Cwicze 4 razy na siłowni w tygodniu.

Dieta do oceny.

zgłoś naruszenie
  • mati537
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 13 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Witam.
Mam 19 lat waże 70 kg przy 188 cm wzrostu. Ćwiczę 4 razy w tygodniu, a poza tym chodzę do szkoły. Czy ktoś by mógł ocenić moja dietę, co dodać abo co osunąć lub na co zamienić? Byłbym bardzo wdzięczny. :)



1489765182000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11575
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65057
  • Status: Ekspert
Tyle białka Ci nie trzeba 150-160g, danio wywal sam cukier, zamień na jakiś naturalny jogurt (bez mleka w proszku) dodaj do tego płatków jaglanych, suszonych owoców trochę, migdałów i masz dużo lepsze niż to daniu.
Sama kura, wymieniaj na tłuste mięsa, ryby. Crunych to samo...Warzywa jadasz ? Owoce wymieniaj, nie same banany.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489765498000
zgłoś naruszenie
  • mati537
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 13 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Jeśli chodzi o mięso to zapomniałem dodać ze zamieniam raz kurczak raz polędwica wieprzowa albo udziec wołowy. :)
Warzywa to najczęściej sałata, papryka, pomidory, ogórek.


Zmieniony przez - mati537 w dniu 2017-03-17 16:55:02
1489766028000
zgłoś naruszenie
  • dudee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22036
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 182410
  • Status: Ekspert
Jak koleżanka wyżej.

Oczyść dietę z wysoko przetworzonych produktów, w to miejsce uwzględnij składniki o wysokiej gęstości odżywczej. Rzeczywiście dieta jest oparta jedynie na kurczaku, aby nie doprowadzić do niedoborów żywieniowych należy urozmaicać swoje menu. Olej lniany wybieraj jedynie wysokolinolenowy w niedużej, ciemnej butelce - tylko na surowo ( unikaj okołotreningowo).
UDZIELANIE KONSULTACJI ŻYWIENIOWYCH.

DOBÓR SPERSONALIZOWANYCH PLANÓW DIETETYCZNYCH - TYLKO PRYWATNIE.


DORADCA W DZIALE TDP.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――----

[http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html]
1489766789000
zgłoś naruszenie
  • mati537
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 13 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Teraz lepiej?


1489768887000
zgłoś naruszenie
  • dudee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22036
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 182410
  • Status: Ekspert
Wyrzuć z diety mięso mielone (kupne) jak i bułki które dostarczają puste kalorie.

Jak już wcześniej zostało wspomniane, obniż podaż białka do pożądanej ilości (około 2g/kg masy ciała). Dodatkowo wzbogać swoją dietę o różnokolorowe warzywa to bogactwo przeróżnych przeciwutleniaczy, witamin, minerałów, a także błonnika. Podobnie owoce posiadają właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne, mogą pozytywnie wpłynąć na wrażliwość insulinową. Również zawierają alkalizujące składniki odżywcze dzięki czemu pomagają zachować równowage kwasowo-zasadową w organizmie, nie bagatelizuj zatem znaczenia tych składników w swoim menu.

Podaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne ( w przybliżeniu ).


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-03-17 18:35:28
UDZIELANIE KONSULTACJI ŻYWIENIOWYCH.

DOBÓR SPERSONALIZOWANYCH PLANÓW DIETETYCZNYCH - TYLKO PRYWATNIE.


DORADCA W DZIALE TDP.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――----

[http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html]
1
1489772091000
zgłoś naruszenie
  • mati537
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 13 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Jeśli chodzi o moje zapotrzebowanie to sam nw dokładnie startuje z około 3200 kalorii. I po jakimś czasie będę albo dokładał albo obniżał żeby nie zalać się za bardzo. Aktualnie chodzę do szkoły i w sumie poza godzina na siłowni 4 razy w tygodniu to nie uprawiam jakiś dodatkowych czynności. Więc myślę że taka wartość ok 3200 będzie ok
1489778938000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11575
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65057
  • Status: Ekspert
Więc oblicz je http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html to da Ci jakąś bazę od czego zacząć. W ciemno to wiesz...cieżko będzie.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489785913000
zgłoś naruszenie
  • mati537
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 19 lat
  • Na forum: 13 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47
Wyszło tak mniej więcej 3200 dokładnie 3254 kalori. :)


Zmieniony przez - mati537 w dniu 2017-03-18 10:39:00
1489787628000