SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 265

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

Mężczyzna

Cel

Przybranie masy mieśniowej

Waga

70

Wzrost

188

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Chodzę do szkoły od 7 do 15.

Stosowana lub planowana suplementacja

Cwicze 4 razy na siłowni w tygodniu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 53
Witam.
Mam 19 lat waże 70 kg przy 188 cm wzrostu. Ćwiczę 4 razy w tygodniu, a poza tym chodzę do szkoły. Czy ktoś by mógł ocenić moja dietę, co dodać abo co osunąć lub na co zamienić? Byłbym bardzo wdzięczny. :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3136 Napisanych postów 15631 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144147
Tyle białka Ci nie trzeba 150-160g, danio wywal sam cukier, zamień na jakiś naturalny jogurt (bez mleka w proszku) dodaj do tego płatków jaglanych, suszonych owoców trochę, migdałów i masz dużo lepsze niż to daniu.
Sama kura, wymieniaj na tłuste mięsa, ryby. Crunych to samo...Warzywa jadasz ? Owoce wymieniaj, nie same banany.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 53
Jeśli chodzi o mięso to zapomniałem dodać ze zamieniam raz kurczak raz polędwica wieprzowa albo udziec wołowy. :)
Warzywa to najczęściej sałata, papryka, pomidory, ogórek.


Zmieniony przez - mati537 w dniu 2017-03-17 16:55:02
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1644 Napisanych postów 26596 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 470838
Jak koleżanka wyżej.

Oczyść dietę z wysoko przetworzonych produktów, w to miejsce uwzględnij składniki o wysokiej gęstości odżywczej. Rzeczywiście dieta jest oparta jedynie na kurczaku, aby nie doprowadzić do niedoborów żywieniowych należy urozmaicać swoje menu. Olej lniany wybieraj jedynie wysokolinolenowy w niedużej, ciemnej butelce - tylko na surowo ( unikaj okołotreningowo).

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 53
Teraz lepiej?

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1644 Napisanych postów 26596 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 470838
Wyrzuć z diety mięso mielone (kupne) jak i bułki które dostarczają puste kalorie.

Jak już wcześniej zostało wspomniane, obniż podaż białka do pożądanej ilości (około 2g/kg masy ciała). Dodatkowo wzbogać swoją dietę o różnokolorowe warzywa to bogactwo przeróżnych przeciwutleniaczy, witamin, minerałów, a także błonnika. Podobnie owoce posiadają właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne, mogą pozytywnie wpłynąć na wrażliwość insulinową. Również zawierają alkalizujące składniki odżywcze dzięki czemu pomagają zachować równowage kwasowo-zasadową w organizmie, nie bagatelizuj zatem znaczenia tych składników w swoim menu.

Podaj swoje zapotrzebowanie kaloryczne ( w przybliżeniu ).


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-03-17 18:35:28
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 53
Jeśli chodzi o moje zapotrzebowanie to sam nw dokładnie startuje z około 3200 kalorii. I po jakimś czasie będę albo dokładał albo obniżał żeby nie zalać się za bardzo. Aktualnie chodzę do szkoły i w sumie poza godzina na siłowni 4 razy w tygodniu to nie uprawiam jakiś dodatkowych czynności. Więc myślę że taka wartość ok 3200 będzie ok
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3136 Napisanych postów 15631 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144147
Więc oblicz je http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html to da Ci jakąś bazę od czego zacząć. W ciemno to wiesz...cieżko będzie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 53
Wyszło tak mniej więcej 3200 dokładnie 3254 kalori. :)


Zmieniony przez - mati537 w dniu 2017-03-18 10:39:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oleje - których unikać

Następny temat

Redukcja tkanki tłuszczowej

5 powodów kontuzji barków 5 powodów kontuzji barków 3 sposoby na naprawę barków 3 sposoby na naprawę barków Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz 20 najbardziej muskularnych aktorów 20 najbardziej muskularnych aktorów IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Trening na czczo - fakty i mity Trening na czczo - fakty i mity