SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 479

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 251
Cześć, prosiłbym o sprawdzenie ułożonej diety na masę dla wagi 85kg. Czytałem, że do bilansu należy wliczać białka pochodzenia roślinnego, ale wtedy wychodzi mi zbyt duże spożycie białka. Czy powinienem wtedy ograniczyć mięso? Porcja kurczaka mniejsza niż 150g wydaje mi się trochę śmieszna.

9:00
3 jaja duże całe [225g]
płatki owsiane [120g]
orzechy [35g]
B: 42g T:26g W:77g

12:00
ryż parboiled [100g]
pierś z kurczaka [150g]
olej lniany [5g]
brokuł, kalafior, marchew
B:40g T:8g W:80g

15:00
ryż parboiled [120g]
pierś z kurczaka [150g]
brokuł, kalafior marchew
B:47g T:23g W:100g

16:30 trening

18:00
2 banany [240g]
pro longatum biogenix [35g]
B:29g T:0g W:53g

19:30
makaron durum [120g]
tuńczyk [130g]
olej kokosowy [10g]
pomidor, cebula
B:42g T:12g W:88g

22:30
twaróg półtłusty [125g]
oliwa z oliwek [10g]
pomidor, ogórek
B:24g T:15g W:5g

Dodatkowo suplementacja Vita-min Multiple Sport Olimpu 1x dziennie.

Zapotrzebowanie: 3031 kcal
Dieta: 3267kcal
B:2,6g/kg T:1g/kg W:4,8g
Proporcje tłuszczy nasyconych, jednonienasyconych, wielonienasyconych: 0,32/0,34/0,33



Zmieniony przez - spinkey w dniu 2013-02-05 22:19:57

Zmieniony przez - spinkey w dniu 2013-02-05 22:22:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 251
Hm?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34420
Liczysz wszystkie białka-jeśli wyszło Ci 2,6g/kg to ok
Jakie to orzechy jesz na śniadanie?
Brakuje Ci w diecie wapnia-dodaj coś co lubisz z przetworów mlecznych(naturalnych )
Tuńczyka postaraj się zamienić na świeżą rybę,by zwiększyć udział o3 w diecie np.łosoś,halibut

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 251
Na śniadanie orzechy włoskie. Jaja i wspomniane orzechy podobno mają sporo wapnia, ale jeśli to za mało to dorzucę jeszcze jakąś szklankę mleka między posiłkami :) Dzięki za odpowiedź.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 348499
Od mleka lepszy był by jogurt, kefir czy maślanka.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34420
jw
3 jajka i trochę orzechów jeszcze roboty nie zrobi

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

masło orzechowe po treningu

Następny temat

Dieta do oceny!

Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Czy kobiety powinny trenować ramiona? Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis