SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do Oceny,poprawy,sugestie..

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1704

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 253 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22643
Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 93
Wzrost : 175
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 43
Obwód talii : 97
Obwód uda : 63
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie wiem
Aktywność w ciągu dnia : różnie; tydzień pracy,tydzień wolne
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia -
split
Odżywianie : 2,4b/1t/5.3ww
Cel : redukcja rozłożona w czasie 2 miesięcy
Ograniczenia żywieniowe :brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia,areo,hiit
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : jabłczan kreatyny+ SAW
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Witam Panowie,prosiłbym o poprawe mojej dotychczasowej diety,podana dieta jest jeszcze z nadwyżką kaloryczną,ponieważ kończe okres zbierania masy,diete zmniejsze do bilansu zerowego przy rozpoczęci redukcji,którą planuje rozpocząć za miesiac, w diecie jest malo warzym ale bede powoli dodawał :ogórek,pimidor,surówki domowej roboty do wiekszosci posiłkow.

-Staż treningowy to około 12 miesiecy z dietą z załącznika,stopniowo zwiekszając w niej kaloryczność.

-Planuje wprowadzić przez pierwszy miesiac areo w dni nietreningowe około 30,40 minut w godzinie około 16.00 miedzy posiłkami,by nabrać odrobine kondycji(tutaj myśle nad wspomaganiem redukcji spalaczem Man Scorch)

-po czym w drugim miesiacu wprowadzić interwały, i dorzucic jakiś mocniejszy spalacz..np: Tight Xtreme

-zastanawiam sie czy zostać przy treningu split,czy przejść na trening FBW z podwieszonych w dziale trening bazujących na podstawowych ciągach,siadach itp,której rownież i w Swoim planie posiadam.

-z Suplementacji posiadam BCAA która chce stosować przed/po treningami siłowymi jaki i prze/po areo,oraz białko wpc z SFD w celu uzupełnienia braków oraz po treningu silowym,ale nie wiem czy to dobry pomysł??

Prosze o wyrozumiałość,jest to moja pierwsza redukcja,troche juz wiedzy zlapałem,ale to chyba tylko takie podstawy.Z góry dziekuje za odpowiedzi.





Zmieniony przez - Nelsonek1987 w dniu 2013-02-27 13:59:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2324 Napisanych postów 49057 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 298852
patrząc na stosunek pasa do wzrostu tej masy nie powinieneś nie tylko kończyć, ale też prawdopodobnie nigdy zaczynać. Policz zapotrzebowanie na lbm - sam nie kalkulatorem i wg tego rozpisz dietę.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 253 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22643
Koniu wiem że pas troszke spory ale startując rok temu przy wadze 80 kg miałem 94 w pasie wiec mysle że to wcale nie taka tragedia,13 kg na plus a pas na plus 3cm,zapotrzebowanie liczyłem ze wzorów z tego forum ktore wyszło na 3300 kcal przy obecnej wadze. Obecnie jeszcze miesiac mam suplementacji jabłczanem kreatyny dlatego chciałem to troszke przeciągnąć.
Sama Dieta,rozłożenie posiłków i produkty są akceptowalne? Co byc dodal,zmienił,ryby świerze raczej ciezko bedzie czesto jeść wiec chyba zostane przy tuńczyku,jakieś propozycje co do areo i reszty?

Zmieniony przez - Nelsonek1987 w dniu 2013-02-27 14:22:45
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2324 Napisanych postów 49057 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 298852
im większy bf tym trudniej o czystą masę, także z tym dałbym już sobie spokój.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 253 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22643
oki rozumiem czyli powoli bede obcinał karorie i wprowadzał areo w dni nietreningowe,a jak z resztą?Zaopatrze sie w warzywa to co obecnie trafie w sklepie,jabłka,pomidory,ogórki a surówki domowe, bialko po treningu silowym, i po areo proponujesz czy narazie zrezygnowac przy tej podazy kalorii?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2324 Napisanych postów 49057 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 298852
imo jak nie pracujesz w kopalni czy w innej ciężkiej pracy to tych kcal jest minimum o 1000 za dużo, a rozpiska sama w sobie słaba, już pomijając analizę witamin, kwasów tłuszczowych itd - tunczyk w oleju, szynka, makaron pszenny, kupne surówki, ryż biały pod względem wartości też niekoniecznie jest cennym składnikiem diety w ciągu dnia.
Dietę bilansuj tak by zgadzało się nie tylko btw, ale również stosunek kwasów tłuszczowych, ilość błonnika, witaminy, minerały, równowaga kwasowow zasadowa, a także jakość produktów - nieprzetworzone.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2013-02-27 14:35:54

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 253 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22643
surówki beda robione w domu,ryż zamienic na brązowy? Makaron raczej chciałbym zostawić bo go uwielbiam, chyba że jakkiś ciekawy zamiennika ,a od jutra obetne kalorie o okolo 300,,za dwa tygodnie dalej bede obcinal.Jakie jeszcze zmiany propponujesz?:)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2324 Napisanych postów 49057 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 298852
Koniu151

Dietę bilansuj tak by zgadzało się nie tylko btw, ale również stosunek kwasów tłuszczowych, ilość błonnika, witaminy, minerały, równowaga kwasowow zasadowa, a także jakość produktów - nieprzetworzone.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 253 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22643
Koniu dla Ciebie to bajka ukladanie tak idealnego bilansu,ja chyba zatrzymam sie na na bliansie btw,witamin bedzie sporo bo raz w tygodniu nakupie wszystkiego w domu zmieszam, i bede dodawał surówke do przynajmniej 3 posiłkow w ciagu dnia około 100-150 g,dzieki za porady,ale jeszcze zostaje kwestia po treningu i areo tego wpc? i wprowadzenia od początku spalacza?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2324 Napisanych postów 49057 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 298852
jak jesz w miarę szybko po siłowni, a także znaczną ilość kcal przed treningiem to nie ma potrzeby pić białka. spalacz zbędny.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 253 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22643
obecnie przed siłownią jem równą godzine i tego sie trzymam,a po siłowni do 60-70 minut posiłek, oki wiec odpuszcze spalacz a warto wprowadzić przedtreningówke,poniewaz konczy mi sie teraz SAW Treca i jeszcze ponad poł puszki mam White Flooda,ktory bardzo umilał mi treningi.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dzienny bilans węgli i białka

Następny temat

Podstawowa przemiana -temat na nowo