SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do 100 węglowodanów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 309

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 103
Hej, hej. Jestem komplentym laikiem jeśli chodzi o odżywianie się, treningi etc. Potrzebuje zrzucić trochę kilogramów, bo akutualnie nie mogę nawet wytrzymać patrząc na siebie i wtedy znalazłem dietę do 100 ww którą chciałbym zacząć stosować. Moglibyście mi podać z 2 przykładowe dni co można jesć na tej diecie? Żadnych shake`ów i innych różnych obcych mi rzeczy nie stosuje, więc prosiłbym w miare mozliwości o produkty które można dostać w każdym przeciętnym sklepie :)

Czy np. pierś z kurczaka(w internecie piszą, że ma 0 ww) z przyprawami będzie dobrym obiadem na takiej diecie? Bo nie przekracza 5 ww chyba, ale do końca nie jestem pewien.

Zmieniony przez - Sakramental w dniu 2013-04-05 19:08:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 9947 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52544
Masz tematy podwieszone, oraz całą masę informacji na potreningu.pl .

Nie ma sensu ciąć węglowodanów bez powodu, więc zacznij od solidnej korekty aktualnego jadłospisu i treningu.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26947
j/w. teoretycznie moglbys zastapic wegle tluszczami ale po co?
napisał(a)
Początkujący