Temat został odczytany 477 razy

Dieta dla osoby aktywnej fizycznie

zgłoś naruszenie
  • Pan_Tadeusz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1075
Witam wszystkich!

Chodzę na siłownie 3 razy w tygodniu ale również trenuje piłkę nożną minimum 3 razy w tygodniu, staram stosować się do diety, aby jeść sporo białka, ale bardzo gubię się jeśli chodzi o ilość spożywanych węglowodanów w szczególności, iż jestem dosyć aktywny fizycznie. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaką dietę zastosować aby siłownia dawała zamierzone efekty w postaci wzrostu tkanki mięśniowej?

Z góry dziękuje :)

1369819839000
zgłoś naruszenie
  • kocio2009
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8675
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 129038
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 7
jesli celem jest masa mięsniowa, to dieta masowa- z nadwyżką kcal. Opracuj diete wg. potrzebnego zapotrzebowania energii i rozkladu BTW i wklej do oceny. Posty podwieszone i diety w dziale przejrzyj, sporo Ci sie rozjaśni
Stop wishing start doing
1369832021000
zgłoś naruszenie
  • Pan_Tadeusz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1075
Moja dieta jak na ta pore prezentuje sie mniej wiecej tak ze wstaje rano jem albo owsianke albo jakas jajecznice, potem na drugie sniadanie najczesciej jem twarog z jakimis dodatkami albo serek wiejski, obiad to jakis kurczak czy inne miesko, nastepny posilek to najczesciej improwizuje jakis tunczyk albo twarog, koktajl, a na kolacje znowu jakis twarog czy tosty, czy to jest dobra opcja czy zastąpić coś czymś innym ?:)
1369839036000
zgłoś naruszenie
  • Pan_Tadeusz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1075
@kocio2009 mówiąc o postach podwieszonych masz na myśli te posty z grupy "Najważniejsze tematy w dziale Odżywianie" czy coś pomijam ?
1369851321000
zgłoś naruszenie
  • Pomis
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 363
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 5 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14741
dokładnie tak , tam masz niezbędne tematy dzięki którym możesz samemu ułożyć dobrą dietę
1369851903000
zgłoś naruszenie
  • Ekspert-SFD
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 20191
  • Wiek: 4 lata
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 69238
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
1369858650000
zgłoś naruszenie
  • Pan_Tadeusz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1075
Próbuję obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i mam problem z TEA gdyz nie wiem jak traktowac gre w pilke nozna jako trening aerobowy sredniej intensywnosci czy wysokiej, prosiłbym o nakierowanie

Zmieniony przez - Pan_Tadeusz w dniu 2013-05-30 01:00:36
1369868403000
zgłoś naruszenie
  • Pan_Tadeusz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1075
Jeśli ktoś może sprawdzić to przeliczenie byłbym wdzięczny:
Mam 21 lat 173cm, 68,2kg trening siłowy 3x w tygodniu po 45-60 minut oraz gra w pilke nozna 3-4 razy w tygodniu po okolo 1,5 godziny

1.BMR:
(9,99*68,2)+(6,25*173)-(4,92*21)+5=1664
2. TEA
Trening siłowy 3x45x7=945
Piłka nożna 3x90x40=10800
3. (945+10800)/7 = 1677
4. 1664+1677=3341 kcal
5. Dodajemy NEAT 3341 + 700 = 4041 kcal
6. Doliczamy TEF 4041*6%4041=4283 kcal

Jeśli dobrze policzyłem i ma być to moja dzienna dawka kalorii to nie mam bladego pojęcia co jeść aby ją uzupełniać :D
1369869488000