Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 248 razy
  • Autor

    Dieta dla osoby aktywnej fizycznie

  • Pan_Tadeusz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1000

    Wysłano 29 maja 2013 11:30

    zgłoś naruszenie

    Witam wszystkich!

    Chodzę na siłownie 3 razy w tygodniu ale również trenuje piłkę nożną minimum 3 razy w tygodniu, staram stosować się do diety, aby jeść sporo białka, ale bardzo gubię się jeśli chodzi o ilość spożywanych węglowodanów w szczególności, iż jestem dosyć aktywny fizycznie. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaką dietę zastosować aby siłownia dawała zamierzone efekty w postaci wzrostu tkanki mięśniowej?

    Z góry dziękuje :)
  • Wysłano 29 maja 2013 14:53

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • kocio2009
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7910
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: 3
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 120940
    • Status:Ekspert

    Wysłano 29 maja 2013 14:53

    zgłoś naruszenie
    jesli celem jest masa mięsniowa, to dieta masowa- z nadwyżką kcal. Opracuj diete wg. potrzebnego zapotrzebowania energii i rozkladu BTW i wklej do oceny. Posty podwieszone i diety w dziale przejrzyj, sporo Ci sie rozjaśni
    Why so serious?

    / doradca w dziale "Odżywianie"/

    Każdy powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
  • Pan_Tadeusz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1000

    Wysłano 29 maja 2013 16:50

    zgłoś naruszenie
    Moja dieta jak na ta pore prezentuje sie mniej wiecej tak ze wstaje rano jem albo owsianke albo jakas jajecznice, potem na drugie sniadanie najczesciej jem twarog z jakimis dodatkami albo serek wiejski, obiad to jakis kurczak czy inne miesko, nastepny posilek to najczesciej improwizuje jakis tunczyk albo twarog, koktajl, a na kolacje znowu jakis twarog czy tosty, czy to jest dobra opcja czy zastąpić coś czymś innym ?:)
  • Pan_Tadeusz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1000

    Wysłano 29 maja 2013 20:15

    zgłoś naruszenie
    @kocio2009 mówiąc o postach podwieszonych masz na myśli te posty z grupy "Najważniejsze tematy w dziale Odżywianie" czy coś pomijam ?
  • Pomis
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 361
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 3 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 14282

    Wysłano 29 maja 2013 20:25

    zgłoś naruszenie
    dokładnie tak , tam masz niezbędne tematy dzięki którym możesz samemu ułożyć dobrą dietę
  • Ekspert-SFD
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 14052
    • Wiek: 2 lat
    • Na forum: 2 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 53506

    Wysłano 29 maja 2013 22:17

    zgłoś naruszenie
    Witam.
    Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

    Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

    http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

    Pozdrawiam.
  • Pan_Tadeusz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1000

    Wysłano 30 maja 2013 01:00

    zgłoś naruszenie
    Próbuję obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i mam problem z TEA gdyz nie wiem jak traktowac gre w pilke nozna jako trening aerobowy sredniej intensywnosci czy wysokiej, prosiłbym o nakierowanie

    Zmieniony przez - Pan_Tadeusz w dniu 2013-05-30 01:00:36
  • Pan_Tadeusz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1000

    Wysłano 30 maja 2013 01:18

    zgłoś naruszenie
    Jeśli ktoś może sprawdzić to przeliczenie byłbym wdzięczny:
    Mam 21 lat 173cm, 68,2kg trening siłowy 3x w tygodniu po 45-60 minut oraz gra w pilke nozna 3-4 razy w tygodniu po okolo 1,5 godziny

    1.BMR:
    (9,99*68,2)+(6,25*173)-(4,92*21)+5=1664
    2. TEA
    Trening siłowy 3x45x7=945
    Piłka nożna 3x90x40=10800
    3. (945+10800)/7 = 1677
    4. 1664+1677=3341 kcal
    5. Dodajemy NEAT 3341 + 700 = 4041 kcal
    6. Doliczamy TEF 4041*6%4041=4283 kcal

    Jeśli dobrze policzyłem i ma być to moja dzienna dawka kalorii to nie mam bladego pojęcia co jeść aby ją uzupełniać :D