SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta dla kazdego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1450

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 361
Wiem ze ten temat poruszany byl setki razy jednak...
Wiele osób nie jest w stanie wprowadzic w swoj jadłospis takie dania jakie podaje sie w przykladowych planach na mase dlatego chcialbym prosic abyscie zrobibli korekty w mojej diecie ktora bedzie mozliwa do zastosowania dla kazdego ucznia, bo jak wiemy nie kazdy ma tyle czasu zeby "gotowac ryzu" w czasie lekcji tak wiec:

Śniadanie :
2 jajka, grzanki, (serek wiejski badź maślanka)+ szklanka mleka

2 Śniadanie :
2 - 3 kromki chleba z poledwica sopocką + banan

Obiad :
co mamuska ugotuje + szklanka mleka przed treningiem z dodatkiem mleka w proszku 0,5 %

Po treningu :
Tutaj niemam pojecia co wtawic nieiwem moze,
ryz z tunczykiem z puszki i majonezem ( smaczne) ;D

Przed spaniem :
200 - 300 gr bialego sera + 1 szklanka mleka

Podkreslam ze nie mam zamiaru stosowac odzywek jedynie w pozniejszym etapie na rzezbe
Za odp dziekuje, jezeli wyrzucicie moj post to dajcie chociaz linki ;D

Prawdziwym błedem jest popełnic i nienaprawic go

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2643 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24308
to ja podam linki, bo naprawde nie chce sie odpowiadac kilkaset razy na te same pytania http://www.sfd.pl/ZANIM_ZADASZ_PYTANIE_PRZECZYTAJ_TEN_REGULAMIN_DZIAŁU!-t264769.html

ps: nikt Ci nie kaze gotowac ryzu w szkole. Bierzesz miche z żarciem do budy i po problemie.

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 361
hehe taaaaak, a widziales kiedys zeby ktos latal z z ryzem po korytarzu i go jadł - taka mała dygresja pozdrawia

Prawdziwym błedem jest popełnic i nienaprawic go

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 829 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12115
Hehe, tak widzialem. Ja np latam z pojemnikiem. Ale moze to kwestia dorosniecia, bo nie wiem czy w gimnazjum albo liceum wyjalbym taki pojemnik.Ale ze jestem na studiach to nikt jakos tam glupich uwag nie robi. Wiec w czym problem? Wstydzisz sie?
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 7150 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84652
Nawet w gimnazjum czy liceum nikt głupich uwag nie robi, sam nosze jedzonko w pojemnikach i mam wielu kolegów którzy robią podobnie. A zobaczysz ze za jakiś czas Ty będziesz się z nich śmiał a nie oni z Ciebie

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1016 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7338
Super dieta: grzanki, majonez...

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno kiedy umrzesz...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2643 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24308
widziales kiedys zeby ktos latal z z ryzem po korytarzu i go jadł
widziałem. Ja teraz jem żarcie z pojemnika po drodze z uczelni i mam w dupie to co inni myślą. Początkowo bałem się wstydziłem się otworzyc pojemnik w klasie na przerwie.
Kwestia przełamania się

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 361
Chłopaki nie mowmy tu o jakims strachu przed orwarciem pojemnika w szkole
Chce tylko wiedziec czy jest to w miare dobra djetka bez jakis tam ekscesow ale czy mozna z pelna stanowczoscia ja stosowac??
Dzieki za odp wystarczy mi tak/nie

Prawdziwym błedem jest popełnic i nienaprawic go

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 7150 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84652
nie

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2643 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24308
Benazi, nawet ja tak nie jem, a musisz wiedziec, ze sporo smiecia jadam

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 361
No dobra kolos88 to napisz mi co jesz skoro to sa smieci

Prawdziwym błedem jest popełnic i nienaprawic go

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Help me now

Następny temat

dieta wysokobialkowa

Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki