SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta ckd do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 684

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

mężczyzna

Waga

90

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

14-15%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

uczelnia; wstaję 6:30-7:00, sen 23:00

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

staż: 21 miesiący, obecnie tygodniowo: 3 x siłownia, 1-2 aeroby w DNT, siłownia względnie kompletnie wyposażona)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta zbilansowana (przyrosty mas)

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

Planowana: Thermospeed extreme rano + okołotreningowo, bcaa activlab okołotreningowo, vita-min olimp, ZMA olimp/vita genix olimp, matrix białkowy whey c-6 hi tec
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 143
Witam,
proszę o ocenę i wskazówki zaplanowanej przeze mnie diety:

(Płeć: mężczyzna
wiek: 21
Waga: 90 kg
wzrost: 184 cm
bf= 14-15%
formy aktywności tygodniowo: 3 x siłownia, 1-2 razy aero w DNT
stan zdrowia: dobry)
BMR=90*24*1,3= 2808 kcal

dodatkowo:
planowana suplementacja:
Rano: vita-min olimp/Vita genix AM, TSE
okołotreningowo/rano+ 7 godz: TSE
wieczorem: ZMA/vita genix PM
okołotreningowo: BCAA

Z góry dziękuję za wszelką pomoc,
pozdrawiam.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14059
a żeś pododawał swoje posiłki ;] nie możesz znaleźć w tych już podanych? Dziwnie sie na to patrz 100g whey 25g białka, albo 100g olej lniany 27g tłuszczu. Według mnie zdecydowanie za mało kcal. Wylicz ze wzoru podanego w podwieszonych tematach tego dłuższego.

Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2013-04-02 13:35:30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 143
Ok, dzięki za uwagę.
Jest przedstawione w ten sposób ponieważ w bazie podane są wartości dla 100g produktu, a ja nie byłem na tyle odkrywczy żeby znaleźć sposób na wprowadzanie wartości cząstkowych (np. 30 g) dlatego wprowadziłem własne (nie należy sugerować się masą 100g a ilością podaną w nazwie). Dla oleju do obliczeń pzyjąłem gęstość=1kg/l ( małe zawyżenie, ale będę się w tym orientował). Podane wartości poszczególnych elementów kcal,btw to takie jakie zamierzam sobie serwować w poszczególnych posiłkach i generalnie na tym należy się skupiać. Fakt- może trochę niewygodne i dziwnie wygląda.

Po wyliczeniu ze wspomnianego wzoru:
całkowite dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wynosi około
3300kcal - faktycznie nieco za mało.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14059
tak właśnie myślałem, że tych kalorii na tą wagę mało ;]

A jeśli chodzi o dobór produktów, akurat w ckd za bardzo nie pomogę, bo to już troche wyższa szkoła tam te wszystkie proporcje tłuszczowe itp muszą byc na 100%, wiec czekaj na Konia albo Fat~~ albo kogoś kto się bardziej zna pozdro i powodzenia

Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2013-04-02 19:04:09
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 143
Dzięki, właśnie tak patrzę że mam chyba za dużo wielonienasyconych względem pozostałych więc Oliwa z Oliwek pójdzie w ruch na pewno i nasyconych jeszcze trochę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 924 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8716
Widać na pierwszy rzut oka że mało tł. nasyconych. Napisz jaki masz stosunek tłuszczy. Musisz dać warzywa które mają mało ww i duże ilości błonnika np. brokuły albo fasola szparagowa i to w ilości ok 1kg i podzielić i dać możliwie do każdego posiłku. Za dużo orzechów lepiej je zastąpić oliwą bo orzechy mają dużą ilość niewartościowych białek + jakieś tam śladowe ilości ww a na ckd ciężko jest utrzymać te 30g jeśli masz zjeść 1kg warzyw. Nie polecam też dodawania odżywki białkowej bo na ckd małe objętościowo posiłki powodują uczucie ssania ( nie głodu ) lepiej je zastąpić normalnym jedzieniem. Ckd potrafi być fajną odskocznią - tłuste potrawy można zrobić smacznie i jeść rzeczy na które nie można sobie pozwolić przy innych dietach np. brokuły oblane żółtym serem i karkówką, wiadomo wszystko zależy od proporcji tłuszczy. Widze że masz tam tuńczyka w oleju - wywal to tłuszcze tam zawarte są słabej jakości. Nie bój się dać tłustego mięsa . Pamiętaj też że jest to system dietetyczno-treningowy więc trening jest bardzo ważny i musi być z góry zaplanowany. Rozpisz też jak ma wygladać ładowanie.

p.s. Ja właśnie jestem na ładowaniu

Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2013-04-06 12:27:02

Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2013-04-06 12:34:53

kto nie idzie do przodu ten sie cofa ...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Intermittent fasting

Następny temat

Masa jakościowa- cel 90kg

6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni Niesamowite przemiany celebrytów Niesamowite przemiany celebrytów BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie