SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta ckd do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 633

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

mężczyzna

Waga

90

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

14-15%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

uczelnia; wstaję 6:30-7:00, sen 23:00

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

staż: 21 miesiący, obecnie tygodniowo: 3 x siłownia, 1-2 aeroby w DNT, siłownia względnie kompletnie wyposażona)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta zbilansowana (przyrosty mas)

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

Planowana: Thermospeed extreme rano + okołotreningowo, bcaa activlab okołotreningowo, vita-min olimp, ZMA olimp/vita genix olimp, matrix białkowy whey c-6 hi tec
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 143
Witam,
proszę o ocenę i wskazówki zaplanowanej przeze mnie diety:

(Płeć: mężczyzna
wiek: 21
Waga: 90 kg
wzrost: 184 cm
bf= 14-15%
formy aktywności tygodniowo: 3 x siłownia, 1-2 razy aero w DNT
stan zdrowia: dobry)
BMR=90*24*1,3= 2808 kcal

dodatkowo:
planowana suplementacja:
Rano: vita-min olimp/Vita genix AM, TSE
okołotreningowo/rano+ 7 godz: TSE
wieczorem: ZMA/vita genix PM
okołotreningowo: BCAA

Z góry dziękuję za wszelką pomoc,
pozdrawiam.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14059
a żeś pododawał swoje posiłki ;] nie możesz znaleźć w tych już podanych? Dziwnie sie na to patrz 100g whey 25g białka, albo 100g olej lniany 27g tłuszczu. Według mnie zdecydowanie za mało kcal. Wylicz ze wzoru podanego w podwieszonych tematach tego dłuższego.

Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2013-04-02 13:35:30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 143
Ok, dzięki za uwagę.
Jest przedstawione w ten sposób ponieważ w bazie podane są wartości dla 100g produktu, a ja nie byłem na tyle odkrywczy żeby znaleźć sposób na wprowadzanie wartości cząstkowych (np. 30 g) dlatego wprowadziłem własne (nie należy sugerować się masą 100g a ilością podaną w nazwie). Dla oleju do obliczeń pzyjąłem gęstość=1kg/l ( małe zawyżenie, ale będę się w tym orientował). Podane wartości poszczególnych elementów kcal,btw to takie jakie zamierzam sobie serwować w poszczególnych posiłkach i generalnie na tym należy się skupiać. Fakt- może trochę niewygodne i dziwnie wygląda.

Po wyliczeniu ze wspomnianego wzoru:
całkowite dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wynosi około
3300kcal - faktycznie nieco za mało.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14059
tak właśnie myślałem, że tych kalorii na tą wagę mało ;]

A jeśli chodzi o dobór produktów, akurat w ckd za bardzo nie pomogę, bo to już troche wyższa szkoła tam te wszystkie proporcje tłuszczowe itp muszą byc na 100%, wiec czekaj na Konia albo Fat~~ albo kogoś kto się bardziej zna pozdro i powodzenia

Zmieniony przez - Wendeta w dniu 2013-04-02 19:04:09
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 143
Dzięki, właśnie tak patrzę że mam chyba za dużo wielonienasyconych względem pozostałych więc Oliwa z Oliwek pójdzie w ruch na pewno i nasyconych jeszcze trochę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 924 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8716
Widać na pierwszy rzut oka że mało tł. nasyconych. Napisz jaki masz stosunek tłuszczy. Musisz dać warzywa które mają mało ww i duże ilości błonnika np. brokuły albo fasola szparagowa i to w ilości ok 1kg i podzielić i dać możliwie do każdego posiłku. Za dużo orzechów lepiej je zastąpić oliwą bo orzechy mają dużą ilość niewartościowych białek + jakieś tam śladowe ilości ww a na ckd ciężko jest utrzymać te 30g jeśli masz zjeść 1kg warzyw. Nie polecam też dodawania odżywki białkowej bo na ckd małe objętościowo posiłki powodują uczucie ssania ( nie głodu ) lepiej je zastąpić normalnym jedzieniem. Ckd potrafi być fajną odskocznią - tłuste potrawy można zrobić smacznie i jeść rzeczy na które nie można sobie pozwolić przy innych dietach np. brokuły oblane żółtym serem i karkówką, wiadomo wszystko zależy od proporcji tłuszczy. Widze że masz tam tuńczyka w oleju - wywal to tłuszcze tam zawarte są słabej jakości. Nie bój się dać tłustego mięsa . Pamiętaj też że jest to system dietetyczno-treningowy więc trening jest bardzo ważny i musi być z góry zaplanowany. Rozpisz też jak ma wygladać ładowanie.

p.s. Ja właśnie jestem na ładowaniu

Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2013-04-06 12:27:02

Zmieniony przez - _jax_ w dniu 2013-04-06 12:34:53

kto nie idzie do przodu ten sie cofa ...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Intermittent fasting

Następny temat

Masa jakościowa- cel 90kg

Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Phil Heath ryzykował życiem! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Anna Nawrot - ocena sylwetki