SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta - ułóż sam(a)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 584036

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 147 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1089
ale jak obliczyć ile trzeba węglowodanów? bo tam pisze że model o wadze 80 kg ustanowił 120g węglowodanów? jak to zrobić w przybliżeniu?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332
Ilosc wegli ustalasz sam w zaleznosci od celu, ktory chcesz osiagnac (redukcja, utrzymanie czy masa), czyli diety jaka bedziesz stosowal.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 147 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1089
dobra, ile węgli ile na białka ile na tłuszcze? chodzi mi o mase
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332
Jesli mowa o masie to proponuje ci 2g bialka na kg ciala. Te 120g wegli moze zostac, reszte beda stanowily tluszcze, 30% tluszcze jednonienasycone, 30%wielonienasycone i reszta to nasycone. Warto pamietac zeby to ustalonego na poczatku zapotrzebowania kalorii dodac okolo 1000 kcal. Poszukaj postu qazara o dietach low carb na mase, tam wszyzstko jest idealnie rozpisane. Mam nadzieje ze pomoglem.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 118
Witam przeczytalem wszystko i zrobilem sobie notatki itp itd zmartwilo mnie jedo osatnie zdanie:

[...] również ubytku wagi na poziomie 3-4 kg na tydzień [...]

ja chce przytyc czy to co wyczytalem i przygotowalem diete z tych porad to nie przytyje tylko jeszcze schudne???????
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37
witam
waze 85 kg, mam 15 lat i 193cm wzrostu,a moje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne to 2448kcal, lub 2148kcal (weglug tego dziennika diety)
nie wiem ktore jest wlasciwe?
poza tym czy to ostateczny wynik do redukcji(bo dieta ma na celu redukcje przede wszystkim i chce ja polaczyc z jakims treningiem np. domatora),czy musze odjac 500kcal i dopiero wg tego ustalic dzienne zapotrzebowanie na bialka,tluszcze i weglowodany?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 588
Mam problem, pracuję lekko łopatą od 7 do 14 i nie wiem jak mam rozłożyć węglowodany. Po za tym mam dodawać to około 1500 kcal przez tą pracę?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 93 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 441
" Następnym makroskładnikiem są węglowodany ich ilość nasz "model" ustanowił na 120g " ponawiam pytanie:) ile mam ustanowic dla siebie ww.?chodzi mi o redukcje.pzdr.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 235 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3211
W związku z problemem jakim jest obliczenie dziennego zapotrzebowania na kcal postanowiłem poświęcić chwilkę czasu i napisać prosty programik, który zrobi to za was ;)

Jako źródło obliczeń posłużył mi art /ellis/:

[http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html]

Poniżej wrzucam link do programu:

[http://www.jhc.kgb.pl/Kalkulator_kcal.zip]

Program nie jest dopracowany pod względem estetycznym starałem się skupić na poprawności obliczeń testowałem go kilka razy licząc zapotrzebowanie na papierze i wszystko gra.
W razie jakiś kłopotów piszcie ;)

http://dietakulturysty.pl/
----------------------------------------------------------------------
Tak sobie pomyślałem że może komuś przyda się kalkulator do obliczania całkowitego zapotrzebowania kalorycznego Online

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 72
witajcie, to mój pierwszy post :)
od 15 lat walczę z nadwagą, przetestowałam dziesiatki diet.

Waga: 92
Wzrost: 165
Aktywność fizyczna: szczere chęci, przykurzony rower stacjonarny (raz w tygodniu pół godziny), pływanie od czasu do czasu
Praca: wykańczające pół etatu, w czasie 3 godzin pracy tracę 1-1,5 kg na wadze (3 razy w tygodniu)
Marzenie: minus 20 kg
Na forum przeczytałam dużo i mam kilka pytań:
1. nie jestem pewna czy obliczając zapotrzebowanie wpisujemy wagę obecną czy tę wymarzoną (myślę, że tę wymarzoną)
2. Jak w diecie redukcyjnej pogodzić 20% węgli i 30% tłuszczów?? Suma kalorii będzie niewystarczajaca.
3. Czy w moim przypadku na początek takie zapotrzebaowanie będzie OK? (przy wymarzonej wadze 70kg)
Kalorie: 1800
B: 140g / 560 kcal
T: 90g / 810 kcal / 45%
W: 90g / 360 kcal / 20%

Ten tłuszcz mnie trochę przeraża, bo od 15 lat wyrzekałam sie go i bałam jak ognia :)
I jeszcze kwestia IG :
4.Na jakim poziomie powinno się utrzymywać poziom cukru we krwi?
Wiem, jakie są normy (90-120),czy aby nie wywoływać huśtawki należy trzymać się tych norm czy są dopuszczalne wyższe poziomy na przykład rano przed pracą czy przed treningiem? mam glukometr i metoda prób i błędów testuję różne owoce. po kawałku melona 160!!
proszę o odpowiedź i ewentualną korekte moich obliczeń.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Klatka piersiowa

Następny temat

10_wskazówek żywieniowych