SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta - pomoc w ocenie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1805

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1282
Witam, koledzy mam prośbę, aby przejrzeć moją dietę. Na chwile obecną jestem na redukcji. Wrzucam jeden dzień z mojej 7 dniowej diety. Wartość kaloryczna na każdy dzień jest taka sama. Cel - zrzucenie brzucha i rzeźba całego ciała.
Dzień treningowy:
30 min przed treningiem aminokwasy BCAA 2:1:1 - 10g
zaraz po treningu aminokwasy BCAA 2:1:1 - 10g
15 min po treningu ULTRA WHEY 30g
35 - 45 min po treningu posiłek z planu
Dodatkowo kwasy Omega-3, witaminy Bodymax







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3833 Napisanych postów 67414 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 545842
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3307 Napisanych postów 8392 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 390960
Wrzuć jeszcze ankietę z tego linku, bo nie wiadomo dla kogo ta dieta.

Pierwszy posiłek do wymiany (podziwiam odporność układu pokarmowego) - brak w nim białka.

Za dużo nabiału.
2

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7167 Napisanych postów 104722 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1144993
że tajk powiem w dwóch posiłakch masz tylko białko dobrej jakosci tam gdzie indyk choć lepiej i tak go samemu zrobić niz kupować pieczony i jaja

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1282
Dieta ogólnie ułożona przez FS.
W diecie jestem więcej kurczaka niż indyka, podałem przykładowy dzień.
Pierwszy posiłek (czyli Shaker) we wcześniejszej fazie był o 10.00,a np płatki owsiane czy omlet o 6.30, lecz mam problem od razu po przebudzeniu zjeść taka ilość jedzenia dlatego po wcześniejszych ustaleniach z FS zamieniliśmy to miejscami.
Mięso sam przygotowuje, nie kupuje pieczonych. Źle zaznaczyłem w ankiecie.


Zmieniony przez - Yoo! w dniu 2018-01-17 10:20:37
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1722 Napisanych postów 27127 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 507741
Kto to jest FS?

Dlaczego nie konsultujesz swojej diety z FS?
SFD służy do korygowania diet ułożonych przez dietetyków, trenerów jak i różne portale.

Wrzuć pełną ankietę działu.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-17 10:28:09

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1282
Fabryka siły. Więc jest konsultana z dietetykiem. Chciałem poznać Wasze opinie na jej temat.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3833 Napisanych postów 67414 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 545842
Masz zastrzeżenia / uwagi to konsultuj z dietetykiem który Ci układał diete .
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1722 Napisanych postów 27127 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 507741
Zgadza się, bowiem jeśli potrzebujesz ogólnych wskazówek na temat swojego odżywienia to dostosuj się do tutejszych zasad, a mianowicie podaj o sobie szerszy pakiet danych ( ankieta działu ).

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1282
Plan :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 30
Waga : 84.9
Wzrost : 175
Obwód klatki : 102
Obwód ramienia : 32.5
Obwód talii : 100
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 39.5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 26.7%
Aktywność w ciągu dnia : praca, siłownia co 2 dni
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, aero
Odżywianie : brak słodyczy,cukru. Dieta na redukcję.
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Stan zdrowia : nadciśnienie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BCAA 2:1:1, ULTRA WHEY, Omega-3, Bodymax


Zmieniony przez - Yoo! w dniu 2018-01-17 22:01:31
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2775 Napisanych postów 55675 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 586228
Posiłki powinny być pełnowartościowe. Białko masz w zasadzie tylko w posiłku 3 i 5. Pierwszy posiłek wygląda bardzo słabo. Według mnie należy ułożyć wszystko od nowa.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny