SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta - pomoc w ocenie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 689

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
Witam,

Moim głównym celem jest pozbycie się nadmiaru tłuszczu ( z brzucha, bo właściwie w tym miejscu jest on widoczny), a następnie zbudowanie dobrej jakości masy mięśniowej, której obecnie występują śladowe ilości. Ćwiczenia siłowe 3 razy w tygodniu (zaczynam o 5:00 rano- brak wolnego czasu w późniejszych godzinach), do tego po każdym treningu 30-40 min cardio. Dodatkowo 2x/tydz. wieczorny jogging +/- 1h.

Wiek: 25 lat
Waga: 75 kg
Wzrost: 180 cm
Obwód pasa: 87 cm

*Posiłek 2 i 3 - z jajek, płatków i odżywki białkowej robię gofry. Ich jedzenie na "sucho" jest dość męczące- czy dodatek tj. słodzony jogurt owocowy jest dużym przestępstwem w tym wypadku?




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3230 Napisanych postów 65395 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534753
Witaj,
jogurt słodzony to kiepskie wyjście ,lepszą opcją będzie jogurt naturalny z dodatkiem owoców np truskawek,borówek .
Pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 288
Chcesz redukować tkankę tłuszczową, a 3 pierwsze posiłki zawierają sporo cukrów prostych. Ja bym ograniczył do jednego i tak jak kolega polecił zamienił jogurt na naturalny.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 223 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 23664
witam, wywal wszystko co ma cukry, tak jak reszta napisała,z rana taki leciutki posiłek?, gotuj ,piecz, ale postaraj się nie smażyć, smaż na wodzie :D ryż biały są inne ryże bardziej wartościowe. Dodaj może twaróg chudy z bananem taki shake zamiast czegoś tam. Ja tam bym walną masę większe nogi plecy więcej mięśni co później idzie szybciej spalić fat na redukcji, kiedyś mi tak doradzili i to był strzał w dziesiątkę. Zanim spalisz brzuch to ładnych parę kilo ci spadnie najpierw z 75 będzie 66-67-68 co przy wzroście 180 no będzie hm mosquito
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1607 Napisanych postów 26391 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 461722
J/Flex.

Lepszym rozwiązaniem będzie wprowadzenie świeżych owoców, które również zawierają cukry proste takie jak glukoza i fruktoza, ale.. nie są wysoko przetworzone jak np: słodycze, cenną ich cechą jest niska zawartość kalorii w 100 gramach i szeroka wartość odżywcza. Więc śmiało możesz je dodać do śniadania na przykład.

@Autorze albo rybki albo akwarium. Proces budowy masy mięśniowej koliduje z redukcją tkanki tłuszczowej. Oczywiście występuje takie zjawisko jak rekompozycja sylwetki, która może wystąpić głównie u osób początkujących. Moim zdaniem powinieneś zastanowić się nad rotacją kalorii ( carb cycling ) to może być bardzo dobre posunięcie ze względu na to, iż nie masz aż tak wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej za to w tym przypadku Twoja dieta będzie musiała byc oczyszczona z wysoko przetworzonych produktów.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-08-15 09:41:11

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 832 Napisanych postów 10975 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 175473
Witaj,
Dużo nie warzysz i najlepszym wyjściem w takiej sytuacji będzie ustalenie sobie 4 posiłków powiedzmy po treningu shake. Jeśli trenujesz na czczo dobrym wyjściem będzie kawa z olejem kokosowym i masłem np: http://potreningu.pl/articles/2072/bulletproof-coffe-czyli-kuloodporna-kawa---z-maslem-i-olejem-kokosowym . Po treningu od razu możesz dać gainera wliczając w bilans http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html  .
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
Dziękuję wszystkim za informacje.
Analizując Wasze komentarze, doszedłem do wniosku, iż jednak redukcją zajmę się później, a najpierw zabiorę się za stworzenie masy mięśniowej. Zasugerowana opcja z carb cyclingiem byłaby pewnie dobrym rozwiązaniem, ale jako nowicjusz postawię jednak na razie (tak przypuszczam) na łatwiejszą formę, a brzuchem zainteresuję się w dalszej kolejności.

Przerobiłem opcję z jogurtem naturalnym i jest ok. Później dla urozmaicenia dołożę owoce.
Odebrałem również grill elektryczny, więc kurczak będzie zdrowszy.

Przetestuję poleconą „kuloodporną kawę”, choć z racji tego, że kawy nie pijam w ogóle, początki mogą być kolorowe. W przypadku zmiany kierunku na budowanie masy, to rozwiązanie jest nadal aktualne i mogę ją traktować głównie jako porannego „kopa”, tak?

W ciągu dnia prześlę zmodernizowaną rozpiskę diety, początkowo próbując ustalić bilans zerowy.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2411 Napisanych postów 53364 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525812
Mięśni masz mało a stosunkowo sporo tkanki tłuszczowej. Nie jestem pewien, czy budowa masy mięśniowej będzie dobrym rozwiązaniem.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
To co proponujesz w tej sytuacji? Redukcja czy może tak jak zasugerował dudee carb cycling?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2411 Napisanych postów 53364 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525812
Możesz spróbować rotacji węglowodanów i lekko dodatni bilans kcal. Jednak trzeba liczyć się z tym, że nie zbudujesz dobrej jakości mięśni przy takim poziomie tkanki tłuszczowej. Chyba, że jesteś zupełnie początkujący. Wtedy jest szansa.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1607 Napisanych postów 26391 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 461722
Prawda. To jest bardzo istotne, nie uwzględniłeś swoje stażu treningowego.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny

Następny temat

Przyprawy w diecie

Torcik MangoLOVE Torcik MangoLOVE Chiński kulturysta Zhang Nu jadł 70 białek jaj dziennie Chiński kulturysta Zhang Nu jadł 70 białek jaj dziennie Makroskładniki – klucz do sukcesu? Makroskładniki – klucz do sukcesu? Suwnica, maszyna Smith'a - przegląd badań Suwnica, maszyna Smith'a - przegląd badań Arat Hosseini z Iranu i jego niezwykłe zdolności! Arat Hosseini z Iranu i jego niezwykłe zdolności! Cheat tarta serowo - szpinakowa Cheat tarta serowo - szpinakowa Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji!