SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta - pomoc w ocenie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 650

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Witam,

Moim głównym celem jest pozbycie się nadmiaru tłuszczu ( z brzucha, bo właściwie w tym miejscu jest on widoczny), a następnie zbudowanie dobrej jakości masy mięśniowej, której obecnie występują śladowe ilości. Ćwiczenia siłowe 3 razy w tygodniu (zaczynam o 5:00 rano- brak wolnego czasu w późniejszych godzinach), do tego po każdym treningu 30-40 min cardio. Dodatkowo 2x/tydz. wieczorny jogging +/- 1h.

Wiek: 25 lat
Waga: 75 kg
Wzrost: 180 cm
Obwód pasa: 87 cm

*Posiłek 2 i 3 - z jajek, płatków i odżywki białkowej robię gofry. Ich jedzenie na "sucho" jest dość męczące- czy dodatek tj. słodzony jogurt owocowy jest dużym przestępstwem w tym wypadku?




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2756 Napisanych postów 63622 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 524097
Witaj,
jogurt słodzony to kiepskie wyjście ,lepszą opcją będzie jogurt naturalny z dodatkiem owoców np truskawek,borówek .
Pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 288
Chcesz redukować tkankę tłuszczową, a 3 pierwsze posiłki zawierają sporo cukrów prostych. Ja bym ograniczył do jednego i tak jak kolega polecił zamienił jogurt na naturalny.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 188 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13057
witam, wywal wszystko co ma cukry, tak jak reszta napisała,z rana taki leciutki posiłek?, gotuj ,piecz, ale postaraj się nie smażyć, smaż na wodzie :D ryż biały są inne ryże bardziej wartościowe. Dodaj może twaróg chudy z bananem taki shake zamiast czegoś tam. Ja tam bym walną masę większe nogi plecy więcej mięśni co później idzie szybciej spalić fat na redukcji, kiedyś mi tak doradzili i to był strzał w dziesiątkę. Zanim spalisz brzuch to ładnych parę kilo ci spadnie najpierw z 75 będzie 66-67-68 co przy wzroście 180 no będzie hm mosquito
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1451 Napisanych postów 25361 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 415815
J/Flex.

Lepszym rozwiązaniem będzie wprowadzenie świeżych owoców, które również zawierają cukry proste takie jak glukoza i fruktoza, ale.. nie są wysoko przetworzone jak np: słodycze, cenną ich cechą jest niska zawartość kalorii w 100 gramach i szeroka wartość odżywcza. Więc śmiało możesz je dodać do śniadania na przykład.

@Autorze albo rybki albo akwarium. Proces budowy masy mięśniowej koliduje z redukcją tkanki tłuszczowej. Oczywiście występuje takie zjawisko jak rekompozycja sylwetki, która może wystąpić głównie u osób początkujących. Moim zdaniem powinieneś zastanowić się nad rotacją kalorii ( carb cycling ) to może być bardzo dobre posunięcie ze względu na to, iż nie masz aż tak wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej za to w tym przypadku Twoja dieta będzie musiała byc oczyszczona z wysoko przetworzonych produktów.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-08-15 09:41:11

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 779 Napisanych postów 10805 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 158755
Witaj,
Dużo nie warzysz i najlepszym wyjściem w takiej sytuacji będzie ustalenie sobie 4 posiłków powiedzmy po treningu shake. Jeśli trenujesz na czczo dobrym wyjściem będzie kawa z olejem kokosowym i masłem np: http://potreningu.pl/articles/2072/bulletproof-coffe-czyli-kuloodporna-kawa---z-maslem-i-olejem-kokosowym . Po treningu od razu możesz dać gainera wliczając w bilans http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html  .
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Dziękuję wszystkim za informacje.
Analizując Wasze komentarze, doszedłem do wniosku, iż jednak redukcją zajmę się później, a najpierw zabiorę się za stworzenie masy mięśniowej. Zasugerowana opcja z carb cyclingiem byłaby pewnie dobrym rozwiązaniem, ale jako nowicjusz postawię jednak na razie (tak przypuszczam) na łatwiejszą formę, a brzuchem zainteresuję się w dalszej kolejności.

Przerobiłem opcję z jogurtem naturalnym i jest ok. Później dla urozmaicenia dołożę owoce.
Odebrałem również grill elektryczny, więc kurczak będzie zdrowszy.

Przetestuję poleconą „kuloodporną kawę”, choć z racji tego, że kawy nie pijam w ogóle, początki mogą być kolorowe. W przypadku zmiany kierunku na budowanie masy, to rozwiązanie jest nadal aktualne i mogę ją traktować głównie jako porannego „kopa”, tak?

W ciągu dnia prześlę zmodernizowaną rozpiskę diety, początkowo próbując ustalić bilans zerowy.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2164 Napisanych postów 51425 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 486660
Mięśni masz mało a stosunkowo sporo tkanki tłuszczowej. Nie jestem pewien, czy budowa masy mięśniowej będzie dobrym rozwiązaniem.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
To co proponujesz w tej sytuacji? Redukcja czy może tak jak zasugerował dudee carb cycling?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2164 Napisanych postów 51425 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 486660
Możesz spróbować rotacji węglowodanów i lekko dodatni bilans kcal. Jednak trzeba liczyć się z tym, że nie zbudujesz dobrej jakości mięśni przy takim poziomie tkanki tłuszczowej. Chyba, że jesteś zupełnie początkujący. Wtedy jest szansa.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1451 Napisanych postów 25361 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 415815
Prawda. To jest bardzo istotne, nie uwzględniłeś swoje stażu treningowego.

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny

Następny temat

Przyprawy w diecie

10 najlepszych ćwiczeń wg starej szkoły 10 najlepszych ćwiczeń wg starej szkoły Czy tracimy masę mięśniową, gdy nie trenujemy i spożywamy zbyt mało białka? Czy tracimy masę mięśniową, gdy nie trenujemy i spożywamy zbyt mało białka? Martyna Stępień - ocena sylwetki Martyna Stępień - ocena sylwetki 3 powody dla których warto odwiedzić fizjoterapeutę 3 powody dla których warto odwiedzić fizjoterapeutę Dieta na depresję? Dieta na depresję? Fruktoza - zdrowa czy niezdrowa? Fruktoza - zdrowa czy niezdrowa? TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz Andrew Jones- model fitness, który nosił swoje serce w plecaku! Andrew Jones- model fitness, który nosił swoje serce w plecaku!