Witam:) Mam 19 lat, 180cm wzrostu, obecnie 68kg :( Po zimie było 75kg, no ale niestety.
Ale do rzeczy - Ćwiczę od 2 lat - amatorsko, brak diety, 3 dni treningowe. Przemyślałem sprawę, chcę zacząć ćwiczyć z głową i żeby coś z tego było. Przez ostatnie 2 miesiące mocno zniszczyłem organizm, a tak dłużnej być nie możne!
Zwracam się z prośbą do Was - rady doświadczonych. Trening 3 dni w tyg, pon, śr. i pt. Dieta? Tutaj muszę dużo się doszkolić. Na pewno chcę zainwestować w dobrą dietę. Przyłożyć się do sprawy. Pomożecie Panowie? Wieczorkiem postaram się napisać tutaj jaką dietę ułożyłem i plan treningowy :) Pozdrawiam!
wrzuc diete, chętnie pomożemy, pod warunkiem, że poważnie podchodzisz do sprawy i najpierw poczytałes podwieszone a później układałes diete na drastyczne zmiany zywieniowe tez sie nie porywaj, pomimo ze dieta bedzie zdrowa i dobrze zbilansowana, wprowadzaj je powoli i daj czas organizmowi zeby mógl sie przyzwyczajac do zmiany nawykow żywieniowych
z planem treningowym udaj się do dzialu trening, tam chłopaki Ci pomogą
pozdr
Ekspert -
1283946972000
Stochus
Wysłana - 08 września 2010 19:22
Tak, do sprawy podchodzę poważnie. Poczytałem na temat diet... Teraz wiem, że na początku nie uda mi się utrzymywać ścisłej diety, bo przyzwyczajenia żywieniowe jako takie już posiadam. Trzeba spokojnie, ale i z głową, stopniowo wdrażać.
Jakieś rady na początek?
1283966559000
lukash_g
Wysłana - 08 września 2010 19:37
jakas dieta na początek? co Ci mam poradzic skoro nie wiem co masz zamiar jesc?
Ekspert -
1283967468000
Stochus
Wysłana - 08 września 2010 20:18
pierwszy posiłek: -płatki owsiane albo kukurydziane -mleko 1,5% -jaja? 2? -chleb do jaj?
drugi posiłek: -chleb -masło -szynka
trzeci posiłek: -pierś z kurczaka -ryż -soczek;p
TRENING
czwarty posiłek: opcja a: -makaron z jogurtem/sosem(jakimś gotowym) opcja b: -ryba z ziemniakami
piąty posiłek: owoc
szósty: -ser twarogowy/serek wiejski -chleb -sok